Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Carlos Tavares της Stellantis για τις εκθέσεις αυτοκινήτων

Ελλάδα 14:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Carlos Tavares της Stellantis για τις εκθέσεις αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Ο Carlos Tavares της Stellantis για τις εκθέσεις αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού θεωρήθηκε σημαντική για την πραγματοποίησή της έπειτα από σχεδόν τρία χρόνια απαγορευτικών λόγω του Covid-19. Όμως, είναι φτωχή σε συμμετέχοντες και «φάντασμα» του διοργανωτικού παρελθόντος της. Σε τι οφείλεται αυτό;

Advertisement
Advertisement

Ο κ. Carlos Tavares, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis, συνομίλησε με δημοσιογράφους στο περιθώριο της εφετινής Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού και απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τις λιγοστές συμμετοχές των αυτοκινητοβιομηχανιών σε αυτή -συγκριτικά με το παρελθόν- και για την πορεία τής παραγωγικής διαδικασίας λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης ημιαγωγών.

Εάν δεν συμμετείχαν οι Κινέζοι, ουσιαστικά η έκθεση στην «πόλη του Φωτός» θα ήταν αποκλειστική υπόθεση των Γάλλων κατασκευαστών, των λοιπών εταιρειών που απαρτίζουν τους Ομίλους Stellantis και Renault Alliance και κάποιων γαλλικών αντιπροσωπειών αλλοδαπών εταιρειών. Ο κ. Tavares (στη φωτογραφία με τον Γάλλο Πρόεδρο κ. Emmanuel Macron), μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι στην παρούσα φάση οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι πρόθυμες να καλύψουν τα έξοδα συμμετοχής σε μια τέτοια διεθνή έκθεση και προτιμούν να επενδύσουν τα χρήματα στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα, είπε: «Το γεγονός ότι έχετε μόνο τη Renault, τη Stellantis και τους Κινέζους αντικατοπτρίζει το γεγονός ότι πλέον οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι πολύ πιο επιλεκτικοί στο αντισταθμιστικό όφελος που θα έχουν από την επένδυση στις εκθέσεις. Το κόστος τους έχει μειωθεί δραματικά. Για παράδειγμα, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που έγινε λίγες εβδομάδες νωρίτερα, τα αυτοκίνητα ήταν τοποθετημένα στο επίπεδο του εδάφους. Δεν υπήρχαν μεγάλες κατασκευές για την τοποθέτησή τους (σημ.: όπως παλιότερα).

»Λοιπόν, το κόστος μειώθηκε. Πριν, δεν ήταν λογικό και πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν την ανταπόδοση της επένδυσής τους. Για ποιον λόγο; Επειδή το κόστος για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων ξεπέρασε κάθε όριο, συνεπώς πρέπει να εξοικονομείς πολλά χρήματα για να επενδύεις σε πολλούς τομείς της ηλεκτροκίνησης. Οι άνθρωποι ζητούν να έχουν κέρδος από την επένδυσή τους, είναι φυσιολογικό.

»Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα και οι αλλαγές που βλέπετε καταδεικνύουν ότι οι άνθρωποι δεν παίρνουν τις αποφάσεις ανεπηρέαστοι. Μπορείτε να θεωρήσετε ότι αυτό θα συνεχίσει να είναι ο κανόνας για τα επόμενα λίγα χρόνια», κατέληξε.

Advertisement

Τι θα γίνει με την έλλειψη τσιπ;
Ο κ. Tavares ρωτήθηκε τι θα γίνει με τη μειωμένη παραγωγική διαδικασία στα εργοστάσια των αυτοκινητοβιομηχανιών εξαιτίας τής έλλειψης ημιαγωγών και λοιπών εξαρτημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και πότε θεωρεί ότι θα εξομαλυνθεί η τροφοδοσία.

Advertisement

Η απάντησή του έγινε με αισιόδοξο πνεύμα, καθώς είπε: «Η κατάσταση βελτιώνεται. Υπάρχει ένας μικρός αριθμός προμηθευτών που προκαλούν προβλήματα, ας πούμε δύο ή τρεις, και προσπαθούμε να τους πιέσουμε να βελτιωθούν. Το πρόβλημα θα έχει λυθεί ως το τέλος του 2023», επισήμανε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όνομα- έκπληξη από τη Lancia
Η Jeep με το ηλεκτρικό Wagoneer στοχεύει τα premium SUV
Όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι

 

Advertisement