H ανανεωμένη Mercedes-AMG G 63 με νέα ανάρτηση
ΝΕΑH ανανεωμένη Mercedes-AMG G 63 με νέα ανάρτηση
ΝΕΑΗ Mercedes-AMG πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης της G 63 η οποία θα έχει αναβαθμίσεις σε ανάρτηση και κινητήρα και αναμένεται να παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά.
Για το 2024, η Mercedes–Benz έχει προγραμματίσει μια πολύ σημαντική παρουσίαση. Αυτή της EQG, δηλαδή της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης της G-Class, ενός από τα εμβληματικότερα 4×4 οχήματα όλων των εποχών.
Με την ευκαιρία της παρουσίασης της συγκεκριμένης εκδοχής του πολυτελούς μοντέλου τα στελέχη της Mercedes–AMG αποφάσισαν να αναβαθμίσουν G 63 και να την παρουσιάσουν επίσης εντός της επόμενης χρονιάς, στα μέσα αυτής.
Οι συνάδελφοι του βρετανικού Autocar παραβρέθηκαν στη διαδικασία εξέλιξης των πρωτοτύπων του οχήματος και είδαν από κοντά τις αλλαγές που έχει η συγκεκριμένη έκδοση.
Όπως αναφέρει η Mercedes–AMG, η ανανεωμένη G 63 θα διαθέτει στον προαιρετικό εξοπλισμό της ημιενεργητική ανάρτηση, παρόμοια με αυτή που υπάρχει στις Mercedes-AMG SL και Mercedes–AMG GT.
Η εταιρεία την ονομάζει «kinetic» και σε αυτή οι αντιστρεπτικές ράβδοι αντικαθίστανται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα το οποίο διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και επιτρέπει διαρκώς τη ρύθμιση απόσβεσης της ανάρτησης.
Η φιλοσοφία λειτουργίας του συστήματος αφορά στο γεγονός πως όταν φορτίζεται ένας τροχός ή οι τροχοί της μίας πλευράς του οχήματος, τότε οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες της ημιενεργητικής ανάρτησης εξισορροπούν τις δυνάμεις μεταφέρνοντάς τες στον άλλο ή στους άλλους δύο, αντίστοιχα.
Το σύστημα περιλαμβάνει και σφαιρικά δοχεία στα οποία υπάρχει άζωτο το οποίο διοχετεύεται καταλλήλως όταν χρειάζεται και στην ποσότητα που απαιτείται κάθε φορά μέσω αντλιών.
Σύμφωνα με τη Mercedes–AMG, χάρη στη νέα ανάρτηση το βάρος της G 63 μειώθηκε, όμως δεν ανακοινώνεται κατά πόσο. Επίσης, θα παρέχει καλύτερη οδική συμπεριφορά και άνεση εντός δρόμου. Στην κίνηση εκτός αυτού, θα επιτρέπει μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης σε ό,τι αφορά στην άρθρωσή της.
Τέλος, η G 63 θα διαθέτει τον αναβαθμισμένο τετράλιτρο V8 που έχει δημιουργήσει η Mercedes-AMG ο οποίος έχει σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt. Αυτός τοποθετήθηκε ήδη στην GLE 63 S 4Matic+ και αποδίδει 612 ίππους και μέγιστη ροπή 850 Nm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Mercedes-AMG παρουσίασε και την GLE 53 Hybrid 4Μatic+
Λεφτά υπάρχουν για γκάζια και χλιδή!
Πόσο κοστίζει αυτή η βελτιωμένη Mercedes-AMG G 63;