Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Mercedes-AMG παρουσίασε και την GLE 53 Hybrid 4Μatic+

Ελλάδα 6:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Mercedes-AMG παρουσίασε και την GLE 53 Hybrid 4Μatic+

ΝΕΑ

H Mercedes-AMG παρουσίασε και την GLE 53 Hybrid 4Μatic+

ΝΕΑ

Η Mercedes-AMG παρουσίασε την ανανεωμένη GLE 53 Hybrid 4Μatic+ η οποία διαθέτει Plug-in Hybrid σύστημα, αυξημένη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Έπειτα από την παρουσίαση της επανασχεδιασμένης GLE-Class από τη Mercedes-Benz, τον περασμένο Μάρτιο, ήταν θέμα χρόνου να γίνει το ίδιο και για την κορυφαία έκδοση του πολυτελούς SUV μοντέλου.

Οι άνθρωποι της Mercedes-AMG δεν επιμελήθηκαν μόνο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά -κυρίως- επικεντρώθηκαν στον κινητήρα του.

Έτσι, η επανασχεδιασμένη Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Μatic+ διαθέτει σύστημα Plug-in Hybrid το οποίο αποτελείται από τον τρίλιτρο, εξακύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Ο θερμικός αποδίδει 449 ίππους/5.000-6.100 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 560 Nm/2.200-5.000 σ.α.λ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 136 ίππους και μέγιστη ροπή 480 Nm.

Σύμφωνα με τη Mercedes-AMG, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 544 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 750 Nm.

Advertisement

Όπως ανακοινώνει η γερμανική εταιρεία, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου της GLE 53 Hybrid 4Μatic+ SUV είναι 1,3-1,5 λίτρα/100 χλμ. (κατά «WLTP») και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 29-33 γραμ./χλμ. (κατά «WLTP»).

Advertisement

Για την GLE 53 Hybrid 4Μatic+ Coupe η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι 1,2-1,4 λίτρα/100 χλμ. (κατά «WLTP») και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 27-31 γραμ./χλμ. (κατά «WLTP»).

Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 31,2 kWh. Το αυτοκίνητο έχει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και ένας 60 kW.

Η Mercedes-AMG ανακοινώνει ότι το επανασχεδιασμένο μοντέλο δύναται να κινηθεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Σε αυτή την περίπτωση η GLE 53 Hybrid 4Μatic+ SUV έχει μια μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία μεταξύ 80-86 χλμ. και η GLE 53 Hybrid 4Μatic+ Coupe μεταξύ 82-87 χλμ. (τιμές κατά «WLTP»).

Advertisement

Το σύστημα «AMG Dynamic Select» διαθέτει επιπλέον δύο επιλογές παραμετροποίησης της ροπής στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «4Μatic+». Αυτές είναι η «Electric» -όπου το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι να αδειάσουν οι συσσωρευτές του- και η «Battery Hold».

Η τελευταία επιτρέπει να διατηρείται η ενέργεια σε αυτούς για τη χρήση της σε επόμενο στάδιο της οδήγησης ή σε μέρος όπου επιτρέπεται η κίνηση μόνο ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι άνθρωποι της Mercedes-AMG έχουν αναβαθμίσει τον εξοπλισμό όπως και την ανάρτηση της GLE 53 Hybrid 4Μatic+. Σε αυτή, έχουν τοποθετήσει νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και έχουν επαναπρογραμματίσει το λογισμικό του συστήματος για να προσαρμόζεται καλύτερα η λειτουργία τους στον χαρακτήρα και το αυξημένο βάρος του υβριδικού συστήματος.

Τέλος, αναφορικά με τις επιδόσεις, η επανασχεδιασμένη GLE 53 Hybrid 4Μatic+ επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, αυτή περιορίζεται στα 140 χλμ./ώρα. Οι τιμές είναι ίδιες και στις δύο εκδοχές αμαξώματος του μοντέλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε την Mercedes-AMG SL63 να τα βάζει με τον «τάρανδο»
Εξωπραγματική ακόμα και υπό κλίμακα η Mercedes-AMG One
Επίσημο: Αυτή είναι η Mercedes-AMG GLC Coupe