Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μεγάλος μπελάς οι εφαρμογές για τα αυτοκίνητα

Ελλάδα 20:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μεγάλος μπελάς οι εφαρμογές για τα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Μεγάλος μπελάς οι εφαρμογές για τα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Η σχέση μας με το αυτοκίνητο περνάει πλέον μέσα από το… κινητό. Όμως οι εφαρμογές αποδεικνύονται συχνά ο πιο αδύναμος κρίκος

Advertisement
Advertisement

Η άνοδος της ψηφιοποίησης στα οχήματα προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογών για κινητά, ωστόσο οι οδηγοί των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης αντιμετωπίζουν εκτεταμένη δυσαρέσκεια λόγω προβλημάτων συνδεσιμότητας.

Σύμφωνα με την J.D. Power, το 29% των ιδιοκτητών οχημάτων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν εφαρμογές αντιμετώπισαν προβλήματα συνδεσιμότητας, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την ταχύτητα των εφαρμογών.

Η ταχύτητα των εφαρμογών αναδείχθηκε ως ο λιγότερο ικανοποιητικός βασικός δείκτης επιδόσεων, ιδίως η καθυστέρηση των τηλεχειρισμών του οχήματος, όπως το κλείδωμα της πόρτας, συγκεντρώνοντας μόνο 6,3 στα 10 βαθμούς ικανοποίησης.

Advertisement
Advertisement

Παρά ταύτα, κρίσιμα χαρακτηριστικά όπως οι πληροφορίες για την την κατάσταση του οχήματος είναι αυτά που οι χρήστες δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα.

Η έκθεση 2023 U.D. Power’s 2023 U.S. OEM ICE App Report υπογραμμίζει ότι η μακροπρόθεσμη χρήση εφαρμογών συχνά εξαρτάται από τη βοήθεια του αντιπροσώπου κατά την αγορά του οχήματος.

Advertisement

Το 87% των χρηστών της εφαρμογής έλαβαν υποστήριξη από την αντιπροσωπεία, γεγονός που συσχετίζεται με τη συνεχή χρήση της εφαρμογής.

Αντίθετα, το 35% των χρηστών που διέκοψαν τη χρήση της εφαρμογής ανέφερε ως λόγο την έλλειψη των επιθυμητών χαρακτηριστικών.

Advertisement

Το MyHyundai με το Bluelink εξασφάλισε την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης 803 από 1.000 βαθμούς, που ανακηρύχθηκε ως η εφαρμογή με την υψηλότερη βαθμολογία.

Το me connect της Mercedes ακολούθησε με 800 βαθμούς ανάμεσα στις premium μάρκες.

Αντίθετα, η εφαρμογή της Chrysler σημείωσε τη χαμηλότερη βαθμολογία μεταξύ των εμπορικών σημάτων μαζικής αγοράς με 656 πόντους, σημαντικά κάτω από το μέσο όρο του κλάδου που είναι 725 πόντοι.

Advertisement

Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά τις προσδοκίες, η premium κατηγορία είχε ένα οριακό πλεονέκτημα 11 μονάδων (736), με την εφαρμογή της Audi να λαμβάνει τη χαμηλότερη βαθμολογία του κλάδου με μόλις 620 μονάδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιες πληροφορίες αναζητούν οι οδηγοί στις διαδρομές τους
Ποια εταιρεία έχει τις πιο αξιόπιστες ηλεκτρονικές εφαρμογές;
Volvo: Εφαρμογή που αυξάνει την αυτονομία!