Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«…και στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί»

Ελλάδα 11:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«…και στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί»

ΝΕΑ

«…και στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί»

ΝΕΑ

Το απόσπασμα από τη γνωστή φράση του Gary Lineker έπειτα από την ήττα της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Αγγλίας από τη Δυτική Γερμανία στους ημιτελικούς για το Μουντιάλ του 1990 ταιριάζει και στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν με το αίτημα της γερμανικής κυβέρνησης να επανεξεταστεί η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία προβλέπει την κατάργηση των θερμικών κινητήρων στα καινούργια αυτοκίνητα από το 2035 και έπειτα.

Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες ημέρες η Γερμανία μαζί με την Ιταλία είχαν αιτηθεί στην «Κομισιόν» να αλλάξει το τελικό κείμενο της απόφασής της και να συμπεριλάβει σε αυτό την εξαίρεση να επιτραπεί η χρήση τους και μετά από αυτό το χρονικό ορόσημο αλλά με τη χρησιμοποίηση συνθετικών καυσίμων (e-fuels).

Στο πλάι των δύο χωρών προστέθηκαν, επίσης, οι Ρουμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία και Πολωνία, για τους δικούς τους λόγους που αφορούν στο γεγονός ότι είτε διαθέτουν στο έδαφός τους πολλά εργοστάσια παραγωγής κινητήρων είτε δεν μπορούν να αναπτύξουν ευρύ δίκτυο για ηλεκτροκίνηση χωρίς μεγάλο κόστος.

Advertisement
Advertisement

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, οι υπουργοί Μεταφορών των συγκεκριμένων επτά κρατών συναντήθηκαν για να συζητήσουν και να συμφωνήσουν για το τι πρέπει να αλλάξει στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο Volker Wissing, ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας ο οποίος ηγείται της προσπάθειας των ομολόγων του, δήλωσε ότι η πρόταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στα καινούργια αυτοκίνητα από το 2035 χρειάζεται να αλλάξει αμέσως.

Advertisement

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση του θέματος από την Ε.Ε. φαίνεται να είναι εσφαλμένη προσθέτοντας ότι υπάρχει τρόπος να επιτευχθεί η κλιματική ουδετερότητα και με τη διατήρηση χρήσης των θερμικών κινητήρων. Τις προσεχείς ημέρες αναμένουμε περισσότερα στοιχεία για το θέμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari και Porsche πίσω από τον «εκβιασμό» της Ε.Ε. για τα e-fuels
Σοκ! Τα e-Fuels φθάνουν μόνο για το 2% του στόλου των ΙΧ
Τι φοβούνται περισσότερο από όλα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές;

Advertisement