Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Volkswagen αναβάθμισε τα ID. 4 και ID. 5

Ελλάδα 5:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Volkswagen αναβάθμισε τα ID. 4 και ID. 5

ΝΕΑ

Η Volkswagen αναβάθμισε τα ID. 4 και ID. 5

ΝΕΑ

Tα αμιγώς ηλεκτρικά ID. 4 και ID. 5, τα δύο SUV μοντέλα της Volkswagen τα οποία χαρακτηρίζονται από το στυλ και τη σχεδίαση του αμαξώματός τους, βελτιώθηκαν ώστε να είναι πιο αποδοτικά και χρηστικά.

Advertisement
Advertisement

Το ID. 4 προηγήθηκε χρονικά του ID. 5, ωστόσο τα δύο αμιγώς ηλεκτρικά SUV της Volkswagen παραμένουν «νεόκοπα» στην γκάμα της. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι τα στελέχη της δεν θέλουν να τα διατηρήσουν επίκαιρα εμπορικά.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αποφάσισαν να τα αναβαθμίσουν αυξάνοντας τόσο την αυτονομία τους και την απόδοσή τους σε κάποιες από τις εκδόσεις τους, όσο και το σύστημα ενημερωδιασκέδασης.

Έτσι, τα ID. 4 και ID. 5 με τον έναν ηλεκτροκινητήρα (στον πίσω άξονα) διαθέτουν πλέον μπαταρίες πραγματικής ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τη Volkswagen, χάρη σε αυτές η μέγιστη μικτή θεωρητική αυτονομία στο ID. 4 Pro αυξήθηκε στα 550 χλμ. (κατά WLTP ), δηλαδή κατά 17 χλμ. περισσότερο. Επίσης, τώρα μπορούν να φορτίσουν σε ταχυφορτιστή έως 175 kW.

Στο ID. 5 Pro, αυτή φτάνει πλέον τα 556 χλμ., δηλαδή είναι κατά 11 χλμ. αυξημένη συγκριτικά, ενώ και εδώ το αυτοκίνητο δύναται να φορτίσει σε ταχυφορτιστή έως 175 kW. Πέραν της τοποθέτησης μεγαλύτερων συσσωρευτών, οι πισωκίνητες εκδόσεις των δύο μοντέλων διαθέτουν σημαντικά αποδοτικότερο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 286 ίππους και μέγιστη ροπή 545 Nm.

Advertisement

Σε σχέση με πριν, η απόδοσή του έχει αυξηθεί κατά 82 ίππους και η ροπή κατά 235 Nm, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά στις τετρακίνητες εκδόσεις των ID. 4 και ID 5 η ισχύς τους αυξήθηκε κατά 21 ίππους. Αυξημένη είναι και η τελική ταχύτητα η οποία πλέον είναι 180 χλμ./ώρα, δηλαδή μεγαλύτερη κατά 20 χλμ./ώρα, συγκριτικά.

Advertisement

Αναφορικά με τη βασική εκδοχή των μοντέλων, αυτή με τις μπαταρίες των 58 kWh, η αλλαγή έχει να κάνει με τη δυνατότητα φόρτισής τους σε ταχυφορτιστή 115 kW (από 110 kW). Στην κορυφαία έκδοση των δύο μοντέλων, τόσο το ID. 4 GTX όσο και το ID. 5 GTX αποδίδουν πλέον 340 ίππους, δηλαδή 41 ίππους περισσότερο από πριν.

Αυτό, βελτίωσε και την επίδοσή τους στη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση. Όπως ανακοίνωσε η Volkswagen, για το 0-100 χλμ./ώρα τώρα χρειάζονται 5,4 δευτερόλεπτα, αντί 6,3 δευτερολέπτων. Η τελική ταχύτητά τους παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 χλμ./ώρα.

Επίσης, τα ID.4 και ID. 5 εφεξής έχουν αναβαθμισμένο και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα «DCC» το οποίο ρυθμίζει διαρκώς τον τρόπο απόσβεσης των αμορτισέρ της ανάρτησης.

Advertisement

Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεών των δύο μοντέλων έχει τοποθετηθεί η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών και το βελτιωμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο διαθέτει και ακριβέστερο σύστημα απόκρισης στις φωνητικές εντολές. Προαιρετικά, είναι διαθέσιμο ηχοσύστημα της Harman Kardon ισχύος 480 Watt και συνολικά 10 ηχεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγήσαμε το Volkswagen ID.7 στην Γερμανία
Στη Ντόχα με δύο Volkswagen ID. Buzz
Το λάθος που οδήγησε τη VW να αλλάξει προσέγγιση