Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγήσαμε το Volkswagen ID.7 στην Γερμανία

Ελλάδα 11:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγήσαμε το Volkswagen ID.7 στην Γερμανία

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγήσαμε το Volkswagen ID.7 στην Γερμανία

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα με τη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της Volkswagen…

Advertisement
Advertisement

Στο πλαίσιο της Mobility στο Μόναχο, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα με ένα προπαραγωγής ID.7 το οποίο από το 2024 θα βρίσκεται στη χώρα μας.

Καταρχάς από τις πολλές κουβέντες που κάναμε με τους ανθρώπους του γκρούπ αλλά και τα στελέχη της kosmocar, είναι δεδομένο πως η Volkswagen ποντάρει πολλά στο ID.7 όχι τόσο εμπορικά, αλλά κυρίως στην εικόνα που της προσδίδει ένα σύγχρονο και τεχνολογικά άρτιο αυτοκίνητο.

Τι είναι το ID.7;
Όπως σας έχουμε ενημερώσει από τη πρώτη στιγμή εδώ στο newsauto, το ID.7 είναι η ηλεκτρική λιμουζίνα των Γερμανών. Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen. Παράλληλα είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα Volkswagen ID. Αυτοκίνητο, μέχρι σήμερα. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 PS) και 545 Nm.

Το καμουφλαρισμένο, προπαραγωγής ID.7 που είχαμε στα χέρια μας, στην Γερμανία

Advertisement
Advertisement

Παρά το μήκος των σχεδόν πέντε μέτρων, το ID.7 είναι ιδιαίτερα ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα. Με μέση κατανάλωση ενέργειας 16,3 – 14,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα (WLTP)2, το αποδοτικό σεντάν στην έκδοση Pro είναι κατάλληλο για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις.

Έχω λοιπόν 286 ηλεκτρικούς ίππους και πάνω από 500NM ροπής κάτω από το δεξί μου πόδι, με την ισχύ να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 82 kWh. Μπροστά μου οθόνες, με μία βασική 15 ιντσών, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί με τρεις τρόπους και με ένα νέο και πολύ βελτιωμένο σύστημα infotainment.

Advertisement

Στο δρόμο αμέσως αντιλαμβάνεσαι την πολύ καλή ανάρτηση του αυτοκινήτου. Είναι ένα από τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του ID.7 παράλληλα με την εναλλαγή μεταξύ των λειτουργιών comfort και sport. Το ωραίο είναι ότι μπορώ να ρυθμίσω την ακαμψία των αμορτισέρ σε 15 (!) διαφορετικά επίπεδα. Το Comfort είναι στο επίπεδο 4 και το Sport στο επίπεδο 12. Δηλαδή είχε κι άλλο…

Το τιμόνι του ID.7 είναι γρήγορο και ανταποκρίνεται απόλυτα και με αρκετή δύναμη στη λειτουργία Sport. Μου αρέσει επίσης και η μικρή ακτίνα στροφής.

Advertisement

Σε γενικές γραμμές το ID.7 μου άρεσε.

Είναι ιδιαίτερα άνετο για όλους τους επιβάτες και πολύ sport σε αίσθηση για τον όγκο του.
Αναμφίβολα τα οδηγικά χαρακτηριστικά που βιώνει ο οδηγός είναι αυτά ενός αρκετά μικρότερου και γρήγορου αυτοκινήτου.

Advertisement

Φυσικά, πολλά περισσότερα θα σας έχουμε στην επίσημη δοκιμή, όπου θα κάνουμε και πολλά περισσότερα χιλιόμετρα.

Σημειώστε πως το ID.7 είναι ένα από τα 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που υπόσχεται η Volkswagen ότι θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2026. Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την τιμή του, αλλά η εκτίμηση είναι ότι θα κυμανθεί γύρω στα 60.000 ευρώ…

ΑΚΟΜΑ:
Οι προπαραγγελίες του νέου VW ID.7 ξεκίνησαν (+τιμές)
H VW έχει προσέξει πολύ την αεροδυναμική του ID.7
Η Volkswagen ετοιμάζει το ID.7 GTX