Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Renault θα παίζει σε… διπλό ταμπλό!

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Renault θα παίζει σε… διπλό ταμπλό!

ΝΕΑ

Η Renault θα παίζει σε… διπλό ταμπλό!

ΝΕΑ

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία χαράσσει νέα στρατηγική, διατηρώντας στο χαρτοφυλάκιο και τους θερμικούς κινητήρες.

Advertisement
Advertisement

Η Renault  πιθανότατα θα συνεχίσει να προσφέρει οχήματα με θερμικούς κινητήρες, μαζί με μια ξεχωριστή σειρά πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων, για τα επόμενα 10 χρόνια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Φαμπρίς Καμπολίβ.

Ορίζοντας, παράλληλα, τους δύο πυλώνες της νέας στρατηγικής της εταιρείας, όπως αυτή φαίνεται να διαμορφώνεται από τις τάσεις  της αγοράς, που ενίοτε αντίκεινται στα αυστηρά χρονοδιαγράμματα της ΕΕ, για πλήρη εξηλεκτρισμό του στόλου.

Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Renault ήταν σχετικά προσεκτική στην ανακοίνωση των φιλοδοξιών της για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2022, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Λούκα ντε Μέο, προέβλεψε ότι η ευρωπαϊκή γκάμα της Renault θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αλλά πρόσθεσε μια προειδοποίηση: ότι τελικά θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες της αγοράς.

Advertisement
Advertisement

Σε ευρύτερη κλίμακα, η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως και τα υβριδικά, δεν θα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 40% της αγοράς το 2040. Δηλαδή, ότι θα εξακολουθούν να έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό.

«Η στρατηγική μας είναι να έχουμε «δύο πόδια» σε κάθε τμήμα -μια σειρά ICE (κινητήρας εσωτερικής καύσης) με υβριδική τεχνολογία και ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα», δήλωσε ο Καμπολίβ, στο περιθώριο της Έκθεσης της Γενεύης.

Οι βασικοί ανταγωνιστές του Ομίλου Renault, έχουν διαφορετική προσέγγιση και άλλη στρατηγική. Η Stellantis υιοθετεί θερμικούς κινητήρες και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης στο ίδιο μοντέλο, ενώ το VW Group εξελίσσει διαφορετικές πλατφόρμες.