Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πιο φτηνή Porsche θα είναι ηλεκτρική;

Ελλάδα 8:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η πιο φτηνή Porsche θα είναι ηλεκτρική;

ΝΕΑ

Η πιο φτηνή Porsche θα είναι ηλεκτρική;

ΝΕΑ

Η μάρκα από τη Στουτγάρδη εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να εξελίξει ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan που θα αποτελεί τον άμεσο αντίπαλο του Tesla Model 3.

Advertisement
Advertisement

Με την ηλεκτροκίνηση να διεισδύει δυναμικά στον κόσμο του αυτοκινήτου, οι εταιρείες επικεντρώνονται πλήρως στην εξέλιξη μοντέλων σχετικού τύπου. Ανάμεσα σε αυτές και η Porsche, η οποία επωφελούμενη από τη συνεργασία της με την Audi, ήδη διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοντέλα, την Porsche Taycan και την shooting brake εκδοχή της, Cross Turismo. Αντίστροφα, φυσικά, μετρά και ο χρόνος και για την αποκάλυψη της αμιγώς ηλεκτρικής Macan.

Σύμφωνα, ωστόσο, με δημοσιεύματα, οι διοικούντες της μάρκας εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να αναπτύξουν και τέταρτο μοντέλο, ένα μικρό sedan που θα διακρίνεται για την προσιτή τιμή του. Στόχος για αυτήν είναι πάνω κάτω οι 50.000 ευρώ. Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη θέλει να εκδημοκρατίσει την ηλεκτρική κινητικότητα, εποφθαλμιώντας μερίδιο από τα Tesla Model 3 και την επερχόμενη BMW i4.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική PPE (Premium Platform Electric) που αποτελεί το προϊόν της συνεργασίας με την Audi και θα υιοθετείται και από την υπό εξέλιξη, μηδενικών ρύπων Macan. Αμφότερα τα μοντέλα της Porsche θα ενσωματώνουν τα ίδια μηχανικά μέρη και δεν θα προκαλέσει έκπληξη αν παράγονται μαζί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Λειψία.

Advertisement
Advertisement

«Η μεταβλητή πλατφόρμα PPE θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την ηλεκτρική γκάμα μας με μοντέλα διαφορετικού τύπου. Είναι εξελιγμένη ώστε να παρέχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Ένα δεύτερο σεντάν είναι πιθανό (σ.σ. να λανσαριστεί)», είχε αναφέρει μια πηγή του Autocar, αφήνοντας υπαινιγμούς για την έλευση του προσιτού αμιγώς ηλεκτρικού της Porsche.

H Premium Platform Electric θα χρησιμοποιείται επίσης και για πολλά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Audi, όπως είναι το Q6 e-tron και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του A4. Όπως έχουμε αναφέρει, το τελευταίο θα συνιστά ένα πανίσχυρο μοντέλο υπό την κωδική ονομασία “RS4 e-tron”. Θα ενσωματώνει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, θα παράγει γύρω στα 500 άλογα, ενώ θα διατίθεται αποκλειστικά σε έκδοση sedan.

Advertisement

Σημειωτέον ότι η Porsche έχει στην ατζέντα της το μικρό sedan από το 2015. Τότε το Automotive News είχε επισημάνει πως θα ονομάζεται Pajun και θα αποτελεί μια… junior Panamera.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κλεφτή ματιά στην ενεργητική αεροδυναμική της Porsche 911 GT3 RS (+video)
Ο Walter Röhrl πίσω από το τιμόνι μιας μυστηριώδους Porsche Cayenne (video)
Πρώτη επαφή: Porsche 911 GT3

 

 

Advertisement