Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia

Ελλάδα 5:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia

ΝΕΑ

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia

ΝΕΑ

Η Dacia, προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στα καινούργια δεδομένα τού Ομίλου Renault -όπως και σε αυτά του Renault Alliance, γενικότερα- ανακοινώνοντας ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της το οποίο προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον.

Advertisement
Advertisement

Δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να βλέπουμε τη σε μεγάλο βαθμό μεταβολή στην επιχειρηματική στρατηγική και στη γενικότερη εικόνα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδίως όταν αυτό είναι θέμα εκούσιας επιλογής και όχι επιβολής (π.χ. σε περίπτωση εξαγοράς και αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος).

Μια τέτοια περίπτωση διαπιστώνουμε με τη Dacia, την εταιρεία η οποία συνεχίζει να εκπλήσσει με τις εμπορικές επιδόσεις της σε μια πολύχρονη και συνεχιζόμενη κρίση για τον συγκεκριμένο βιομηχανικό κλάδο. Υπό το πρίσμα τού στρατηγικού σχεδίου «Renaulution», τα ανώτατα στελέχη της αποφάσισαν να στραφούν ξανά στις τρεις βασικές αξίες που χαρακτηρίσουν και προσδιορίζουν την εταιρεία.

Advertisement
Advertisement

Επέλεξαν να τις αναμοχλεύσουν, να τις προσαρμόσουν στα σύγχρονα δεδομένα και να τις αναδείξουν περισσότερο. Ήταν μια ευκαιρία για την ίδια την εταιρεία να ξαναστραφεί στις αξίες της, να τις θυμηθεί αλλά και να τις θυμίσει στο σύνολό τους.

Έτσι, στην Dacia καθόρισαν και παρουσίασαν την καινούργια γραπτή διακήρυξη της εταιρείας. Ένα κείμενο αποφάσεων το οποίο περιλαμβάνει την σημαντική αλλαγή στα καινούργια αυτοκίνητά της, με τον νέο σχεδιασμό και τα χρώματά τους, στην εικόνα της, στο λογότυπο της, ακόμα και στη δομή των αντιπροσωπειών της.

Advertisement

Το πρωτότυπο Manifesto (φωτογραφία επάνω) δημιουργήθηκε για να καταδείξει υλοποιημένες τις νέες επιλογές των ανθρώπων της ρουμανικής εταιρείας. Δεν αποτελεί τον προπομπό μόνο ενός νέου μοντέλου, είναι ο σκαπανέας όλων των επόμενων που πρόκειται να δημιουργήσει τα ερχόμενα χρόνια.

Η Dacia, θα συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία θα προσφέρουν όλα τα απαραίτητα στους πελάτες της όπως αυτά ορίζονται πλέον από τη σύγχρονη τεχνολογία και τις τάσεις. Σκοπός των ανθρώπων της είναι να παραμείνει έξυπνη, απολύτως πρακτική και ξεχωριστή σε σχέση με άλλες εταιρείες.

Advertisement

Η εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, παραδοσιακών και καινούργιων, η προστασία του περιβάλλοντος, με την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων και την εξέλιξη νέων, και η αξιοπιστία είναι στοιχεία τού πυρήνα των εταιρικών αξιών της τα οποία θα συνεχίσουν να αποτελούν τον κανόνα. Ωστόσο, πλέον, θα εμπλουτιστούν με ένα νέο τεχνολογικό και ψηφιακό οικοσύστημα το οποίο δεν θα αρκείται απλώς στον εντυπωσιασμό αλλά θα εντυπωσιάζει με την πρακτικότητα και τη χρηστικότητά του.

Advertisement

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Dacia ορίστηκε με τρόπο που να ικανοποιεί και να μην ξενίσει όσους έχουν επιλέξει ήδη ένα μοντέλο της και να τους κάνει να θέλουν να αποκτήσουν πάλι ένα καινούργιο της. Επιπλέον, έχει ως στόχο να προσελκύει και νέους πελάτες οι οποίοι αναζητούν αυτό που μπορεί να είναι το πολυτιμότερο στις ημέρες μας.

Στοχεύει σε μια όσους αναζητούν το λογικό και το υπεύθυνο και θέλουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να είναι ελκυστικό, οικονομικά προσιτό, τεχνολογικά άρτιο και σύγχρονο, άνετο και ανθεκτικό στον χρόνο. Αυτό έκανε πάντα η Dacia. Πλέον, θα το πράττει με πολύ πιο ενδιαφέρων τρόπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H μοναδική σχέση αξίας/ τιμής του Dacia Sandero Streetway
Dacia Duster LPG: Η πιο ελκυστική επιλογή για οικονομικά ταξίδια
Το νέο Dacia Jogger μπορεί να είναι το επόμενο αυτοκίνητό σου