Η Mercedes θέλει να αλλάξει τον τρόπο που πουλά αυτοκίνητα!
ΝΕΑΗ Mercedes θέλει να αλλάξει τον τρόπο που πουλά αυτοκίνητα!
ΝΕΑΗ γερμανική εταιρεία θα εφαρμόσει ένα διαφορετικό σύστημα λιανικών πωλήσεων, όπου η αγορά ενός αυτοκινήτου θα γίνεται χωρίς τη διαμεσολάβηση της αντιπροσωπείας.
Παράλληλα με τη μετάβασή της στο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας, η Mercedes επιθυμεί να εφαρμόσει ένα διαφορετικό σύστημα λιανικών πωλήσεων.
WHAT CAR
Σε συνέντευξή του στο Automotive News, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler,Ola Kallenius, ανέφερε πως εξετάζεται η υιοθέτηση του συστήματος “agency model”, σύμφωνα με το οποίο η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου και οι σχετικές χρηματικές συναλλαγές γίνονται απευθείας από τη Mercedes, χωρίς να μεσολαβεί η αντιπροσωπεία.
Η τιμή του προς πώληση αυτοκινήτου θα ορίζεται από τη Mercedes, απαλλάσσοντας έτσι το δίκτυο εμπόρων της από διαπραγματεύσεις που αφορούν την τιμή. Από τη μεριά τους, οι έμποροι θα λαμβάνουν ένα ποσό προμήθειας, ανεξάρτητα από το αν η αγορά έγινε μέσω του εκθεσιακού χώρου ή online.
Η εφαρμογή του εν λόγω μοντέλου αποβλέπει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των διαδικασιών πώλησης που γίνονται δια ζώσης και εκείνων που διενεργούνται μέσω διαδικτύου (online).
Οι πελάτες, λοιπόν, που θα παραγγέλνουν ένα αυτοκίνητο διαδικτυακά απευθείας μέσω της Mercedes, ταυτόχρονα θα επιλέγουν τον έμπορο της αρεσκείας τους, επωφελούμενοι από τις after sales υπηρεσίες.
Παράλληλα, οι αντιπροσωπείες θα είναι υπεύθυνες για την προετοιμασία του αυτοκινήτου, την επικοινωνία με τους πελάτες, την οργάνωση test drive και την παράδοση των οχημάτων σε συντονισμό με τη Mercedes.
Όπως ανέφερε ο Kallenius, το νέο μοντέλο «θα εφαρμοστεί μέσα στα επόμενα χρόνια», με αφετηρία κάποιες μεμονωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Εφόσον το «πείραμα» ευδοκιμήσει, τότε το agency model θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο επικεφαλής της Mercedes υπερασπίζεται τα plug in υβριδικά
Δοκιμή: Mercedes-Benz S 350 d
Η Porsche βοήθησε στην κατασκευή της Mercedes-Benz 500 E (+video)