Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Ο επικεφαλής της Mercedes υπερασπίζεται τα plug in υβριδικά

  • Γιάννης Τσιρογιάννης (gt@carmgz.gr)

Ο επικεφαλής της Daimler Ola Kallenius υπερασπίστηκε τα υβριδικά αυτοκίνητα από κάποιες διαφορετικές φωνές που χαρακτηρίζουν υπερβολική την περιβαλλοντική φιλικότητα των συγκεκριμένων οχημάτων.

Ομάδες ακτιβιστών ισχυρίζονται πως τα plug-in hybrid αυτοκίνητα κινούνται ως επί το πλείστον με τον θερμικό κινητήρα, εκπέμποντας περισσότερα CO2 από τα αντίστοιχα συμβατικά λόγω του μεγαλύτερου βάρους τους.

Σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe, ο Kallenius τόνισε ότι τα τελευταίας γενιάς plug-in-hybrid αυτοκίνητα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται συχνότερα με ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς εκπομπές CO2.

“Τα plug-in υβριδικά διανύουν την τρίτη γενιά τους, ωστόσο, πολλές συζητήσεις γύρω από αυτά βασίζονται ακόμη σε δεδομένα που ίσχυαν στην πρώτη γενιά τους, όταν οι μπαταρίες τους ήταν μικρότερες και η αυτονομία αμελητέα”, πρόσθεσε.

Όσο μεγαλύτερη αυτονομία προσφέρεται πλέον, τόσο περισσότερο θα αξιοποιείται η ηλεκτρική κίνηση με μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Πολλοί κάτοχοι τέτοιων οχημάτων πια μπορούν να πηγαινοέρχονται ολόκληρη την εβδομάδα στη δουλειά τους αποκλειστικά σε ηλεκτρική λειτουργία“, δήλωσε.

Για παράδειγμα, η τελευταία plug-in hybrid Mercedes C-Class μπορεί να κινηθεί για 100 km μόνο με ηλεκτρική ισχύ – διπλάσια δηλαδή από τον προκάτοχό της, χάρη σε μια πιο ισχυρή μπαταρία.

Για να κάνει την οικολογική οδήγηση πιο ελκυστική, η γερμανική εταιρεία ξεκίνησε μια νέα εφαρμογή σχεδιάζοντας ορισμένα ενδιαφέροντα γραφικά στο ταμπλό προκειμένου να ενθαρρύνει τους χρήστες να οδηγούν με αποδοτικό τρόπο εξοικονομώντας ενέργεια.

“Μαζί με την τεχνολογική πρόοδο, προσπαθούμε επίσης να αλλάξουμε την συμπεριφορά των οδηγών, ενθαρρύνοντας τους να γίνονται διαρκώς καλύτεροι”, είπε.

Τα σχόλια του Kallenius σχετικά με την αποτελεσματικότητα των plug-in hybrid αυτοκινήτων ακολουθούν τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ξεκινήσει τη συλλογή δεδομένων πραγματικών εκπομπών χρησιμοποιώντας συσκευές που είναι θα εγκατεστημένες σε αρκετά νέα μοντέλα.

Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι η κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες δεν αποκλίνει σε σχέση με τα τυποποιημένα νούμερα των επίσημων δοκιμών.

Όλοι γνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε μια τυποποιημένη μέτρηση για πιστοποίηση. Γι’ αυτό επιλέξαμε τον κύκλο δοκιμών WLTP σε σχέση με το NEDC. Ωστόσο, η κατανάλωση μπορεί και πάλι να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείτε”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

“Η ΕΕ παρακολουθεί στενά αυτά τα δεδομένα, το ίδιο κι εμείς, είναι προς το συμφέρον μας να βοηθήσουμε τους πελάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα τεχνολογία”.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Europe, Michael Cole, υπερασπίστηκε επίσης τα plug-in hybrid οχήματα σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe, επισημαίνοντας τα 56 km της ηλεκτρικής αυτονομίας του νέου Tucson Plug in hybrid.

“Αυτά είναι αρκετά ώστε να καλύψουν τις καθημερινές μετακινήσεις των περισσότερων πολιτών στην Ευρώπη”, δήλωσε ο Cole. “Εξακολουθώ να πιστεύω πως η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει μείωση του CO2 σε πραγματικές συνθήκες, με πολλούς πελάτες να την αξιοποιούν όλο και περισσότερο”, τόνισε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes-Benz Plug in hybrid: H υβριδική υπεροχή των Γερμανών 
Ford: Tα Plug in υβριδικά ωφελούν το περιβάλλον
Volvo και Daimler ποντάρουν στις κυψέλες υδρογόνου

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto