Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Mazda θα βασιστεί στην Toyota για τα ηλεκτρικά της

Ελλάδα 9:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Mazda θα βασιστεί στην Toyota για τα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Η Mazda θα βασιστεί στην Toyota για τα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda αποκάλυψε ότι η εταιρεία δεν θα αργήσει να λανσάρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Η Mazda είναι ένας οργανισμός που ακολουθεί σταδιακά ό,τι κάνουν οι γύρω της, όταν νιώθει απολύτως ασφαλής για το επόμενο βήμα. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα έτοιμη να κάνει την μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, βλέποντας αυτά με τους θερμικούς κινητήρες να απολαμβάνουν επιτυχίες.

Ο CEO της ιαπωνικής εταιρείας, Μασαχίρο Μόρο, μίλησε στο «Auto News» πρόσφατα και αποκάλυψε ότι σκοπός της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το λανσάρισμα 7-8 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2030.

Στοχεύουν, σύμφωνα με τον ίδιο, το 25-40% των παγκόσμιων πωλήσεων της Mazda να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Ένας στόχος πιο ρεαλιστικός και πιο προσγειωμένος από αυτά που θέλουν να πετύχουν Ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Advertisement
Advertisement

«Πρέπει να διαχειριστούμε τις ανάγκες και τα θέλω των πελατών. Αυτήν την περίοδο, οι πελάτες ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις, όχι αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα» τόνισε ο Μόρο, δηλώνοντας την επιθυμία της Mazda για σταδιακή μετάβαση, βάσει των αναγκών του αγοραστικού κοινού.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται να εξελιχθούν και να πουληθούν στο πλαίσιο μίας νέας κατηγορίας ονόματι e-Mazda. Τα πρώτα από αυτά πρόκειται να λανσαριστούν μεταξύ 2025 και 2027.

Advertisement

Δε θα είναι μόνη της όμως σε αυτό το μεγάλο εγχείρημα. Στο πλάι της θα έχει τον κολοσσό της αυτοκίνησης που ακούει στο όνομα Toyota.

Advertisement

Πιο συγκεκριμένα, η Toyota θα αποτελέσει αρωγό στα ηλεκτρονικά συστήματα και τα συστήματα λογισμικού των ηλεκτρικών της Mazda. Αυτό θα συμβεί σε αυτά που θα λανσαριστούν από το 2026 και μετά.

Ο Μόρο παραδέχθηκε ότι η συνεργασία αυτή θα εξοικονομήσει το 70-80% περίπου του συνολικού κόστους επένδυσης.

«Πολλά πράγματα δεν μπορεί να τα κάνει από μόνη της μία εταιρεία. Στο παρελθόν έχουμε πει ότι ο χώρος είναι ανταγωνιστικός. Αλλά τώρα, είναι συνεργαζόμενος» είπε χαρακτηριστικά ο CEO της Mazda.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV στη Γερμανία
H απόκτηση ενός Mazda SUV γίνεται ακόμα πιο εύκολη!
Πού θα βρείτε το νέο κατάστημα της Mazda;