Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα μας τα πάρει όλα (ακόμα…)

Ελλάδα 20:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα μας τα πάρει όλα (ακόμα…)

ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα μας τα πάρει όλα (ακόμα…)

ΝΕΑ

Η ίδια Hyundai που παρουσίασε το ηλεκτρικό Ioniq 5 N είναι αυτή που ετοιμάζει και το ανανεωμένο i30 N. Έχουμε ελπίδες λέτε;

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία δυο-τρία χρόνια οι μεγάλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται στο… κρεβάτι του ψυχαναλυτή. Από τη μια πρέπει να ακολουθήσουν το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης.

Και από την άλλη πρέπει να συνεχίσουν να παράγουν ενδιαφέροντα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για το ευρύ κοινό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hyundai. Μέσα σε λίγες ημέρες βρίσκεται διχασμένη ανάμεσα στους δύο κόσμους.

Advertisement
Advertisement

Από τη μια το εκπληκτικό ηλεκτρικό Ioniq 5 N το οποίο όπως όλα δείχνουν (και με τα συστήματα με τα οποία εξοπλίζεται) θα μπορούσε να εξελιχθεί στο πρώτο γνήσια σπορ ηλεκτρικό μοντέλο για ένα πιο ευρύ κοινό.

Και από την άλλη οι εικόνες και οι πληροφορίες που κυκλοφορούν για την ανανέωση του i30 N. Του αυτοκινήτου που σηματοδότησε την στροφή της εταιρίας προς τα σπορ μοντέλα και έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από όλους, ειδικούς και κοινό.

Όντας στην αγορά σχεδόν έξι χρόνια, το γρήγορο i30 N θα έχει μέσα στην χρονιά ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα έτσι ώστε να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού για την παρουσία του.

Advertisement

Θα πρόκειται για ένα περιορισμένης έκτασης τυπικό facelift, με τις αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στην διαφορετική μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα ημέρας, και αντίστοιχες μικρές αλλαγές στο πίσω μέρος.

Το υπόλοιπο αεροδυναμικό και σπορτίφ πακέτο (τροχοί, αεροτομές, εξατμίσεις κλπ.) θα μεταφερθούν από το υπάρχον μοντέλο, εκτός από τα πλευρικά skirts που θα έχουν λίγο διαφορετική σχεδίαση στο πίσω μέρος.

Advertisement

Στο εσωτερικό θα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων ενώ στα μηχανικά μέρη, και δη στους κινητήρες, θα παραμείνει η διπλή επιλογή με 250 και 280 ίππους, και μηχανικό εξάρι ή DCT οκτώ σχέσεων κιβώτια.

Η πλήρης αποκάλυψη του αυτοκινήτου θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Μονάχου. Και για όσο ακόμα κρατήσει, θα είναι ένας από τους τελευταίους ζωντανούς ήρωες μίας εποχής που σβήνει, πριν μας τα πάρει όλα η ηλεκτροκίνηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai N: Έντονες συγκινήσεις και κορυφαίες επιδόσεις
Τελική με το Hyundai i30 N DCT στην Autobahn (+video)
Οδηγούμε τα σπορ Hyundai i20, i30 και Kona N στην πίστα των Μεγάρων

Advertisement