Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Οδηγούμε τα σπορ Hyundai i20, i30 και Kona N στην πίστα των Μεγάρων

  • Γιάννης Σκουφής (gsk@newsauto.gr)

Η γκάμα των σπορ Hyundai έφτασε αισίως τα τρία μοντέλα και τα οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων

Η εξέλιξη ήταν δεδομένη ευθύς εξαρχής: η επιτυχία του πρώτου σπορ Hyundai, του i30 N άνοιξε την όρεξη της μάρκας και για άλλα αντίστοιχου χαρακτήρα μοντέλα, τόσο στη βάση αυτή της μίνι γκάμας όσο και στην κορυφή της.

Ο λόγος για τα i20 N και Kona N αντίστοιχα που πλέον είναι διαθέσιμα και στη χώρα μας, μαζί με την ανανεωμένη εκδοχή του i30 N, που πλέον είναι διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο.

Η αισθητική προσέγγιση κοινή και για τα τρία μοντέλα και θα λέγαμε κλασική για τις κορυφαίες εκδόσεις γνωστών μοντέλων παραγωγής: Πιο επιθετική και δυναμική εμφάνιση με τη χρήση ειδικών για την περίσταση μασκών και προφυλακτήρων με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πιο σφιχτές και χαμηλωμένες αναρτήσεις για μικρότερη απόσταση από το έδαφος και διακριτικά ομολογουμένως αεροδυναμικά βοηθήματα.

Αντίστοιχη προσέγγιση και στο εσωτερικό, με λεπτομέρειες που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα, σπορ καθίσματα που είναι στάνταρ στις top από πλευράς εξοπλισμού εκδόσεις, αλλά και χώροι που εξασφαλίζουν την καθημερινή χρήση χωρίς παραχωρήσεις σε θέματα πρακτικότητας.

Και τα τρία σπορ Hyundai τα οδηγήσαμε για λίγο στην πίστα των Μεγάρων, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως η εξέλιξή τους έχει γίνει σε μια άλλη πίστα, σαφώς πιο γνωστή. Αυτή του Nürburgring.

Ας ξεκινήσουμε από το πιο μικρό και πιο ενδιαφέρον από τα τρία, το i20 N. Εδώ ο κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος των 1.600 κυβικών, που αποδίδει 204 ίππους και 275 Nm, που γίνονται 305 στη λειτουργία overboost. To κιβώτιο εδώ είναι αποκλειστικά χειροκίνητο 6 σχέσεων, με πολύ καλό επιλογέα, ενώ υπάρχει πληθώρα προγραμμάτων οδήγησης. Μεταξύ αυτών και δυνατότητα παραμετροποίησης με βάση τις προτιμήσεις το οδηγού.

Μέσα στην πίστα το ι20 Ν αποδείχθηκε καλά στημένο και ευχάριστο, με καλή πρόσφυση και το κινητήρα του να δουλεύει πολύ καλά και ψηλά. Για τις επιδόσεις του σημειώστε 0-100 χλμ./ ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ ώρα.

Πολύ καλά στημένο είναι και το i30 N που είναι διαθέσιμο με δύο αμαξώματα -hatchback και fastback- και με δύο εκδόσεις του τετρακύλινδρου των 2.000 κυβικών. Με 250 και 280 ίππους, με το δεύτερο να χαρακτηρίζεται από την επίπεδη καμπύλη ροπής του αλλά και με το συνδυασμό του με το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων. Που συνδυάζεται με μια πληθώρα λειτουργιών και με Launch Control εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δεύτερα.

Γρήγορο (0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα) είναι και το Kona N, που κινείται επίσης από το δίλιτρο τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών και των 280 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των οχτώ σχέσεων. Το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο είναι ο πολύ καλός έλεγχος των κλίσεων και των κινήσεων του αμαξώματος, ακόμα και μέσα στην πίστα.

Όπως έχουμε ήδη γράψει οι τιμές του i20 N ξεκινούν από τις 24.990 ευρώ, του i30 N από τις 30.490 ευρώ (fastback + 1.000 ευρώ) και του Kona N από τις 42.990 ευρώ. Περισσότερα στις αναλυτικές δοκιμές και των τριών μοντέλων Ν της Hyundai που θα ακολουθήσουν πολύ σύντομα στο Newsauto.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα τα Hyundai i20 N, Kona N και i30 N (+τιμές)
Sold out το Hyundai i30 N στην Ευρώπη
Συγκριτική δοκιμή: Hyundai i30 N vs VW Golf GTI Performance

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto