Η Hyundai ετοιμάζει το ηλεκτρικό Casper για την Ευρώπη
ΝΕΑΗ Hyundai ετοιμάζει το ηλεκτρικό Casper για την Ευρώπη
ΝΕΑΤο Casper είναι ένα μοντέλο της Hyundai το οποίο είναι άγνωστο στην ευρωπαϊκή αγορά. Όμως, αυτή η συνθήκη πρόκειται να αλλάξει σύντομα.
Η Hyundai παρουσίασε το Casper πριν από περίπου τρία χρόνια. Το νέο crossover μοντέλο της προορίζεται για την αγορά της Νότιας Κορέας και δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες της.
WHAT CAR
Οι σχετικά μικρές διαστάσεις του το κάνουν να εντάσσεται στη mini κατηγορία οχημάτων. Συγκεκριμένα, το μήκος του αμαξώματός του είναι 3.595 χλστμ., το πλάτος του 1.595 χλστμ., το ύψος του 1.575 χλστμ., ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.400 χλστμ.
Αυτό το κάνει ενδιαφέρον για τους υποψήφιους αγοραστές της ασιατικής χώρας, καθώς εκεί υπάρχει σχετική νομοθεσία η οποία απαγορεύει την κατασκευή (ή εισαγωγή) και πώληση μικρών αυτοκινήτων το μήκος των οποίων ξεπερνά τα 3.600 χλστμ.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, διατίθεται τόσο με τον 1.0 MPI των 74 ίππων όσο και με τον 1.0 T-GDI των 100 ίππων της Hyundai.
Συνεπώς, το Casper (φωτογραφίες) είναι κυρίως μια «εσωτερική νοτιοκορεατική υπόθεση». Ωστόσο, οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του είναι στοιχεία που αποτελούν πλεονέκτημα και για άλλες αγορές, όπως η ευρωπαϊκή αλλά με έναν άλλο ρόλο.
Οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν ότι η Hyundai έχει αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Casper στη Γηραιά Ήπειρο και μάλιστα στον Αρκτικό Κύκλο.
Αυτό σημαίνει ότι τα στελέχη της εταιρείας πρόκειται να δημιουργήσουν την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του η οποία θα διατίθεται στην Ευρώπη -ενδεχομένως και στην Αυστραλία.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για τη νέα εκδοχή του μοντέλου. Ωστόσο, από τη Hyundai έχουν επιβεβαιώσει ότι θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα της BorgWarner ο οποίος μπορεί να αποδώσει έως 184 ίππους.
Φυσικά, στην συγκεκριμένη περίπτωση η μέγιστη ισχύς του θα είναι αισθητά μικρότερη, καθώς το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Casper θα είναι ένα μοντέλο η τιμή του οποίου θα είναι μικρότερη από 20.000 ευρώ.
Όσοι έχουν δει από κοντά τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα οχήματα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης αναφέρουν ότι η θύρα φόρτισης βρίσκεται στη μάσκα και ότι στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη κεντρική οθόνη σε σχέση με αυτή που διαθέτει το Casper με θερμικό κινητήρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεκινά η κατασκευή του νέου Ερευνητικού Κέντρου της Hyundai Ευρώπης
Η Hyundai αυξάνει την αυτονομία με έξυπνη αεροδυναμική (+video)
Πρώτη επαφή με το Hyundai Ioniq 5 N