Η εμβληματική Porsche 914 με κινητήρα Cayman S!
ΝΕΑΗ εμβληματική Porsche 914 με κινητήρα Cayman S!
ΝΕΑΗ Fifteen Eleven Design ανανέωσε το αυτοκίνητο του 1969, με ισχύ, αλλά και… τιμή, που σοκάρουν.
Tο σπορ μοντέλο που αναπτύχθηκε από την Porsche και τη Volkswagen, στα τέλη της δεκαετίας του ’60, εκσυγχρονίζεται με εκτεταμένες οπτικές και μηχανικές τροποποιήσεις.
WHAT CAR
Η Porsche 911 είναι η πιο δημοφιλής βάση για τους μεγάλους βελτιωτικούς οίκους, αυτές τις μέρες, αλλά η βρετανική εταιρεία Fifteen Eleven Design επέλεξε αυτό που θεωρείται ευρέως ως το αουτσάιντερ της φίρμας από τη Στουτγάρδη.
Η ομάδα μετέτρεψε την Porsche 914, με μεσαίο κινητήρα, από το 1969, σε ένα επιθυμητό σπορ αυτοκίνητο, χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα, τη «μεταμόσχευση» κινητήρα Cayman S και τη σημαντικά αναθεωρημένη διάταξη του πλαισίου.
Το εξωτερικό παραμένει πιστό στο αυθεντικό, αν και το αμάξωμα είναι πλέον κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με φαρδύτερα φτερά για να καλύπτουν τον τροχό Fuchs 18 ιντσών, με ελαστικό Michelin Pilot Sport 2.
Η 914 έλαβε επίσης έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές, προβολείς π LED, που αντικαθιστούν τις αναδυόμενες μονάδες, ένα αεριζόμενο καπό και μια αεροτομή ducktail, ενσωματωμένη στο πίσω μέρος.
Το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο με δερμάτινες επενδύσεις κατά παραγγελία, σπορ καθίσματα της Recaro, ξύλινο λεβιέ ταχυτήτων και επανασχεδιασμένο διάφραγμα, που αυξάνει τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Φυσικά, κάθε 914 μπορεί να εξατομικευτεί με ειδικά χαρακτηριστικά χρώματος και επένδυσης.
Πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται κάτω από το καπό, καθώς η ισχύς εξασφαλίζεται από ένα σύγχρονο flat-six 3,8 λίτρων, που προέρχεται από την 987 Cayman S. Ο κινητήρας που τοποθετήθηκε στη μέση, έλαβε εσωτερικά χαλύβδινα, σφυρήλατα έμβολα και μια ECU Life Racing, επιτρέποντάς του να παράγει μεταξύ 380-400 ίππων, που μεταδίδονται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Για σύγκριση, η αρχική 914 απέδιδε έως και 109 ίππους στην πιο ισχυρή της μορφή με τον παλιό εξακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων.
Το αρχικό σασί 914, έχει σκληρύνει με την προσθήκη ενός σωληνωτού πλαισίου και νέων στηριγμάτων ανάρτησης. Η γεωμετρία της ανάρτησης προέρχεται από την Porsche Cayman, αλλά εδώ συνδυάζεται με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών κατευθύνσεων coilover, από την WRC της Reiger.
Τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά για να χειρίζονται όλο αυτό το πρόσθετο γρύλισμα, με αεριζόμενους δίσκους, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων Porsche Brembo και χειριστήρια πεντάλ AP Racing.
Άλλες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν το γκάζι fly-by-wire, την αντλία καυσίμου συμβατή με τη FIA και το σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα, κατά παραγγελία.
Η Porsche 914 από την Fifteen Eleven Design, κοστίζει 442.512 δολάρια, όσο δηλαδή ένα σύγχρονο supercar.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW: Με ενεργητική ανάρτηση τα νέα Tiguan και Passat (+video)
Η πολυτελέστερη Bentley Bentayga EWB Mulliner
To BYD Seal U στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου