Hyundai: Ανακοίνωσε το τέλος των θερμικών μοτέρ
ΝΕΑHyundai: Ανακοίνωσε το τέλος των θερμικών μοτέρ
ΝΕΑΞένο σώμα θα είναι τα αυτοκίνητα βενζίνης και diesel από την γκάμα της Hyundai – Για πότε είναι προγραμματισμένη η κατάργησή τους.
Μόνο ηλεκτρικά θα παράγει η Hyundai από το 2035, όπως ανακοίνωσαν οι διοικούντες της στο πλαίσιο της τρέχουσας Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου.
WHAT CAR
Αποφασισμένη να πετύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το 2045, οι Νοτιοκορεάτες υιοθετούν ένα προσεχτικά μελετημένο στρατηγικό πλάνο που βασίζεται σε τρεις «πυλώνες».
Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκεται η «πράσινη» κινητικότητα. Στόχος της Hyundai είναι έως το 2030, το 30% των πωλήσεών της να αφορά μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα. Για το 2040 τα σχέδιά της είναι ακόμα πιο μεγαλεπήβολα, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών (με μπαταρίες και υδρογονοκίνητα) να καταλαμβάνουν μερίδιο 80%.
Χρονολογία-ορόσημα αναμένεται να αποτελέσει το 2035, όταν η Hyundai θα σταματήσει να παράγει οχήματα diesel ή βενζίνης για την ευρωπαϊκή αγορά. Πέντε χρόνια αργότερα, το τέλος των θερμικών μοτέρ θα αφορά και τις υπόλοιπες αγορές του πλανήτη.
Καθοριστικό ρόλο στη διεύρυνση της ηλεκτρικής γκάμας της θα αποτελέσει η οικογένεια Ioniq EV, που αυτή τη στιγμή απαρτίζεται από το Ioniq 5 και σε λίγους μήνες θα «καλωσορίσει» και το Ioniq 6. Σε περίοπτο σημείο θα βρεθούν και τα υδρογονοκίνητα οχήματα με τη Hyundai να ξεκαθαρίζει πως θα συνεχίσει να εξελίσσει μοντέλα σχετικής τεχνολογίας.
Στο πλαίσιο αυτό, επιβεβαιώθηκε η έλευση μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του υδρογονοκίνητου Nexo SUV, ενός επαγγελματικού MPV και ενός μεγάλου SUV. Επισημαίνεται πως όλα τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου.
Μην ξεχνάμε πως οι Νοτιοκορεάτες ετοιμάζονται να αποκαλύψουν και ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο επιδόσεων που θα εισχωρήσει στην σπορ οικογένεια “N Division”, παίρνοντας θέση δίπλα στα i30 N, i20 N, Elantra N, Veloster N και Kona N.
Πλατφόρμες και πράσινη ενέργεια
Επιπροσθέτως, η Hyundai επικεντρώνεται στην εξέλιξη μιας σειράς προηγμένων πλατφορμών που θα της επιτρέψουν να αποκτήσει παρουσία σε πληθώρα διαφορετικών πεδίων κινητικότητας. Ένα από αυτά είναι οι υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης, με απτό παράδειγμα το Ioniq 5 robotaxi. Με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το όχημα θα αρχίσει να επιχειρεί στις ΗΠΑ, από το 2023.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, επίσης, συγκεντρώνει η δραστηριοποίηση της μάρκας στο πεδίο της εναέριας αστικής κινητικότητας. Η Hyundai έχει παρουσιάσει ήδη το ηλεκτρικό πρωτότυπο S-A1, ένα όχημα με δυνατότητα κάθετης προσγείωσης και απογείωσης (eVTOL) το οποίο πιθανότητα θα λανσαριστεί το 2028.
Τρίτος πυλώνας είναι η «πράσινη» ενέργεια, με τη Hyundai να αναζητά λιγότερο ρυπογόνες μεθόδους τροφοδοσίας των παγκόσμιων επιχειρήσεών της. Ως εκ τούτου στρέφεται στο «πράσινο» υδρογόνο, στην ανακύκλωση των μπαταριών και στην εξέλιξη δικτύων V2G (vehicle to Grid), τα οποία δίνουν δυνατότητα μεταφοράς ενέργειας από το δίκτυο ηλεκτροδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αντίστροφα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Hyundai Kona 1.6T 198 PS 2WD
Hyundai: Αυτόνομο πρωτότυπο για το Μόναχο
To αγροτικό Hyundai Santa Cruz σε έκδοση SUV