Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί κάηκε η υβριδική Chevrolet Corvette E-Ray;

Ελλάδα 22:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί κάηκε η υβριδική Chevrolet Corvette E-Ray;

ΝΕΑ

Γιατί κάηκε η υβριδική Chevrolet Corvette E-Ray;

ΝΕΑ

Η Chevrolet κάνει δοκιμές εξέλιξης στην Corvette E-Ray επί ισπανικού εδάφους. Όμως, η διαδικασία δεν πήγε όπως ανέμεναν οι άνθρωποί της…

Advertisement
Advertisement

Όπως ξέρουμε, η όγδοη γενιά της Chevrolet Corvette δημιουργήθηκε με σκοπό να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αυτοκινητική κουλτούρα των Αμερικανών, αλλά και να μπορεί να συναγωνιστεί περισσότερο από πριν τα sports cars των Ευρωπαίων -και σε κάποιες εκδόσεις της και τα supercars αυτών.

Αυτή είναι η μία όψη του μοντέλου. Η δεύτερη αφορά στη μηχανολογική προσαρμογή της στην επικρατούσα τάση του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων. Υπό αυτό το πρίσμα, έχει ξεκινήσει η εξέλιξη της Corvette E-Ray, δηλαδή την έκδοσή της με την υβριδική διάταξη κινητήρα.

Η Corvette E-Ray βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξής της και τα άνθρωποι της Chevrolet βρέθηκαν στην Ισπανία για δοκιμές. Μαζί τους ήταν και στελέχη της Bosch, η οποία προμηθεύει την αμερικανική εταιρεία με το σύστημα υβριδικής διάταξης.

Advertisement
Advertisement

Ένα από τα πρωτότυπα βρέθηκε στην περιοχή της Sierra Nevada, στα νότια της Ισπανίας. Όμως πήρε φωτιά, πιθανόν από διαρροή λαδιού στον κινητήρα, όπως έγινε γνωστό. Το αποτέλεσμα ήταν να καεί ολοσχερώς το όχημα, καθώς το μέρος είναι απομακρυσμένο και οι πυροσβέστες χρειάστηκαν αρκετό χρόνο μέχρι να φτάσουν εκεί και να σβήσουν τη φωτιά.

Το συμβάν κατέγραψε περαστικός με το κινητό τηλέφωνό του και ανήρτησε τις φωτογραφίες στον λογαριασμό του στο διαδίκτυο. Σε αυτές μπορούμε να δούμε ότι το πρωτότυπο έγινε μια «άμορφη μάζα», καθώς η θερμοκρασία που αναπτύχθηκε από τη φωτιά έλειωσε τα μεταλλικά μέρη του.

Η Chevrolet έχει προγραμματίσει την επίσημη παρουσίαση της Corvette E-Ray εντός του 2023. Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, το υβριδικό σύστημα που θα διαθέτει θα αποτελείται από τον V8 κινητήρα χωρητικότητας της 6,2 λίτρων της Corvette Stingray και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Advertisement

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του αναμένεται να είναι 600 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 678 Nm. Φυσικά, η τελευταία θα μπορεί να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα εμπρός. Εκτός αυτής, υπάρχουν πληροφορίες ότι θα διατίθεται και σε μια πιο ισχυρή εκδοχή τής Corvette E-Ray η οποία έχει τον V8 κινητήρα της Corvette Z06. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του θα είναι περίπου 1.000 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή θα ξεπερνά τα 1.300 Nm.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ώρα εξηλεκτρισμού και για τη Chevrolet Corvette
H επένδυση του αιώνα: Γιατί ένα Chevrolet Blazer πωλείται 120 φορές επάνω;
Γιατί η Chevrolet αγόρασε τον κινητήρα τρακαρισμένης Ferrari;

Advertisement