Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί οι Κινέζοι «ψωνίζουν» ευρωπαϊκές εταιρίες;

Ελλάδα 0:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί οι Κινέζοι «ψωνίζουν» ευρωπαϊκές εταιρίες;

ΝΕΑ

Γιατί οι Κινέζοι «ψωνίζουν» ευρωπαϊκές εταιρίες;

ΝΕΑ

Η τεράστια επιτυχία της MG στην Ευρώπη ανοίγει την όρεξη των κινεζικών εταιριών ώστε να αγοράσουν και άλλα εμπορικά σήματα για να κυριαρχήσουν και στη Γηραιά Ήπειρο.

Advertisement
Advertisement

Η ανερχόμενη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας σημειώνει σημαντικά βήματα προόδου, έχοντας μεγάλη επιτυχία στην εγχώρια αγορά της.

Ωστόσο, μια νέα μελέτη υπογραμμίζει ότι η αύξηση των εξαγωγών αυτοκινήτων σε περιοχές όπως η Ευρώπη μπορεί να μην είναι μία εύκολη υπόθεση και να χρειάζονται άλλα και πιο «έξυπνα» μέσα.

Η Jato, η εταιρεία ερευνών που βρίσκεται πίσω από τη μελέτη, αποκαλύπτει ότι είναι κυρίως οι ανεπτυγμένες δυτικές χώρες που τρέφουν επιφυλάξεις για τα κινεζικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Σε αντίθεση με τους Κινέζους καταναλωτές που δεν θεωρούν πλέον τις δυτικές μάρκες ως ανώτερες και τους καταναλωτές σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες που αναζητούν φθηνά αυτοκίνητα και αγκαλιάζουν εύκολα τις κινεζικές μάρκες, οι δυτικοί καταναλωτές και οι κυβερνήσεις των αναπτυγμένων χωρών εξακολουθούν να έχουν αρνητική άποψη για τα κινεζικά αυτοκίνητα.

Ενώ πριν από μια δεκαετία περίπου, αυτές οι αρνητικές αντιλήψεις βασίζονταν στην πεποίθηση ότι τα κινεζικά αυτοκίνητα ήταν κατώτερης ποιότητας και χαμηλότερης τεχνολογίας σε σύγκριση με τα αντίστοιχα δυτικά, οι ισχυρισμοί αυτοί δεν ισχύουν πια.

Σήμερα, μεγάλο μέρος αυτής της αρνητικής στάσης φαίνεται να πηγάζει από την επιθυμία να διασφαλιστούν οι τοπικές βιομηχανίες και οι θέσεις εργασίας, γεγονός που ώθησε την Ευρωπαϊκή Ένωση να διερευνήσει την επιβολή δασμών στις κινεζικές εισαγωγές.

Advertisement

Για να ξεπεράσουν αυτή την πρόκληση, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που επιδιώκουν την παγκόσμια επέκταση ίσως χρειαστεί να υιοθετήσουν στρατηγικές όπως η MG που ανήκει στην SAIC, η οποία συνδυάζει με επιτυχία την κινεζική τεχνολογία με το σήμα μιας γνωστής δυτικής μάρκας, βρίσκοντας απήχηση στους ευρωπαίους καταναλωτές.

Η ποικιλόμορφη γκάμα προϊόντων της MG, που απευθύνεται τόσο σε Κινέζους όσο και σε διεθνείς αγοραστές, έχει αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της.

Advertisement

Η μελέτη προτείνει επίσης ότι οι κινεζικές εταιρείες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τα παραδείγματα της Lotus και της Volvo, οι οποίες ανήκουν πλέον σε κινεζικές εταιρείες, και ενδεχομένως να αποκτήσουν άλλους δυτικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων για να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία τους στις εξαγωγικές αγορές.

Επιπλέον, αναμένεται να προκύψουν συνεργασίες στον τομέα της τεχνολογίας και της υποδομής φόρτισης μεταξύ κινεζικών και δυτικών εμπορικών σημάτων στις δυτικές αγορές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παγκόσμια κυριαρχία των Κινέζων μέχρι το 2030!
H Dacia κάνει την κίνηση ματ στους Κινέζους
Μαύρα σύννεφα στη Γερμανία φέρνει η ηλεκτροκίνηση

Advertisement