ΝΕΑ

Παγκόσμια κυριαρχία των Κινέζων μέχρι το 2030!

Ελλάδα 22:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Παγκόσμια κυριαρχία των Κινέζων μέχρι το 2030!

ΝΕΑ

Παγκόσμια κυριαρχία των Κινέζων μέχρι το 2030!

ΝΕΑ

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να κατακτήσουν το 33% των παγκόσμιων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων μέχρι το 2030.

Advertisement

Οι αναλυτές του ομίλου UBS προβλέπουν ότι οι δυτικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σημαντική μείωση του μεριδίου τους στην παγκόσμια αγορά.

H οποία θα ανέλθει έως και στο ένα πέμπτο του σημερινού τους μεριδίου, λόγω της εμφάνισης πολυάριθμων κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που θα εισέλθουν στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 31 Αυγούστου, το 81% του μεριδίου της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων που κατέχουν οι δυτικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων το 2022 προβλέπεται να μειωθεί στο 58% έως το 2030.

Advertisement

Αντίθετα, το μερίδιο αγοράς της Tesla αναμένεται να αυξηθεί από 2% το 2022 σε 8% το 2030.

Οι αναλυτές της UBS Group είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD, προβλέποντας ότι θα διπλασιάσει σχεδόν το μερίδιο αγοράς της μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η UBS διεξήγαγε πρόσφατα μια ανάλυση της παραγωγής της BYD του 2022 και ανακάλυψε ότι ένα αξιοσημείωτο 75% των εξαρτημάτων της παράγεται εσωτερικά.

Advertisement

Αυτό, σύμφωνα με την UBS, δίνει στη BYD ένα πλεονέκτημα κόστους 25% σε σχέση με τους αντίστοιχους βορειοαμερικανικούς και ευρωπαϊκούς κατασκευαστές, επιτρέποντάς της να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές.

Η BYD λέγεται επίσης ότι διαθέτει πλεονέκτημα κόστους 15% έναντι των Tesla Model 3 που παράγονται σήμερα στην Κίνα.

Advertisement

Όπως αναφέρεται στην μελέτη, το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς των κινεζικών εταιριών θα αυξηθεί από 17% σε 33% μέχρι το 2030, με τους ευρωπαϊκούς να βλέπουν τη μεγαλύτερη απώλεια μεριδίου αγοράς.

Παρά την περιορισμένη παρουσία στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα ή την Ινδία, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναμένεται να κερδίσουν σημαντικά μερίδια αγοράς μέχρι το τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με τη μελέτη της UBS.

Μετά τη δημοσίευση αυτής της έκθεσης, η UBS υποβάθμισε τόσο τη Volkswagen όσο και τη Renault, επικαλούμενη την ευπάθειά τους στον ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες και την Tesla σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
IAA Mobility 2023: Οι Κινέζοι πίνουν… μπύρες στο Μόναχο
Αυτοκίνητα: Όλος ο πλανήτης δουλεύει για την Κίνα
Η πραγματική ιστορία δεν «θάφτηκε» μαζί με τ’ αυτοκίνητα (+video)