Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Πιο φθηνά ηλεκτρικά από τη Renault – Πώς θα το πετύχει;

  • newsautoteam

Ο όμιλος εμμένει στο πλάνο του για διάθεση προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων, όπως είναι το πολυαναμενόμενο Dacia Spring.

Στην υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου “Renaulution” προχωρά ο όμιλος Renault, που μεταξύ άλλων αφορά το λανσάρισμα 10 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2025.

Αντιλαμβανόμενη ότι το τιμολογιακό χάσμα μεταξύ των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και των ηλεκτρικών συνιστά τον κατεξοχήν κρίσιμο παράγοντα αποθάρρυνσης των καταναλωτών από την αγορά νέας τεχνολογίας αυτοκινήτου, η Renault θα προσπαθήσει να δώσει λύση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους διοικούντες της,  ο δρόμος για τη μείωση του κόστους εξέλιξης αμιγώς ηλεκτρικών, αλλά και των τιμών τους… περνά μέσα από τις μπαταρίες.

Ενώ, δηλαδή, η συντριπτική πλειονότητα των κατασκευαστών επενδύει μεγάλα ποσά στην εξέλιξη των μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, το γαλλικό brand θα συνεχίσει να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

«Οι μπαταρίες (σ.σ. ιόντων λιθίου) είναι εδώ για να μείνουν. Δεν συνιστούν μια “αποδιοργανωτική” τεχνολογία, αλλά μια ιδιαίτερα προοδευτική και έχουν ήδη επενδυθεί σε αυτή τεράστια ποσά», ανέφερε χαρακτηριστικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, μιλώντας στο Autocar.

«Σίγουρα, αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη σε ένα αγωνιστικό της F1 ή σε έναν πύραυλο, τότε… είναι τέλεια. Αλλά από επιχειρηματική σκοπιά, νομίζω πως τεχνολογία ιόντων λιθίου θα συνεχίσει να αναπτύσσεται για πολλά χρόνια».

Από τότε που ανέλαβε τα ηνία του ομίλου, ο de Meo έχει αναφερθεί επανειλημμένως στο όραμά του για εξέλιξη προσιτών ηλεκτρικών. Απτό παράδειγμα αποτελεί το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς, Dacia Spring, που στη συνέχεια θα ακολουθηθεί από τα Renault 4 και Renault 5.

«Στόχος μας για το 2025 συνεχίζει να είναι η ισοσκέλιση των τιμών μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών. Για να το επιτύχουμε υιοθετούμε μια ολιστική προσέγγιση», συμπλήρωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Μηχανικής του Renault Group, Gilles Le Borgne.

Υπενθυμίζεται ότι προτού συστηθούμε με τα «αναγεννημένα» Renault 4 και Renault 5, περιμένουμε το Megane E-Tech Electric που βασίζεται στην προοριζόμενη για αμιγώς ηλεκτρικά πλατφόρμα CMF-EV.

Το μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 130 ίππους/ 250 Νm και 218 ίππους/ 300 Nm ροπής και δύο εκδόσεις μπαταριών: Μια ενεργειακής χωρητικότητας 40 kWh για 300 χλμ. αυτονομίας και μια των 60 kWh για 470 χλμ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη, πλεονεκτούν έναντι των λιθίου στους τομείς της αυτονομίας, της ασφάλειας και του χρόνου φόρτισης. Από την άλλη, όπως κάθε νέα τεχνολογία απαιτούν μεγάλες επενδύσεις για την εξέλιξή τους, κάτι που δυσχέραινε τις προσπάθειες της Renault για διάθεση προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Renault Kangoo (+video)
Renault Clio: Στην Ελλάδα και με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)
Renault 4L Electric Concept εμπνευσμένο από τα Chic Hotels

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto