Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Ferrari: Ετοιμάζει turbo V12;

  • newsautoteam

Δημοσίευμα αναφέρει πως η μάρκα από το Μαρανέλο ετοιμάζεται να δημιουργήσει turbo 12κύλινδρα σε διάταξη V μοτέρ που θα χρησιμοποιούν και υβριδική τεχνολογία.

Με τη Ferrari να ετοιμάζεται να ενδώσει στις επιταγές της ΕΕ για μείωση των εκπομπών CO2, η υβριδοποίηση των μοντέλων της αποτελεί μονόδρομο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η καινούρια plug-in υβριδική 296 GTB που ενσωματώνει έναν V6 twin-turbo και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Και σύμφωνα με δημoσίευμα του Carscoops, που επικαλείται μαρτυρίες στελεχών της Ferrari, η εταιρεία από το Μαρανέλο ετοιμάζεται να πλαισιώσει με υβριδική τεχνολογία και τον V12 της, ο οποίος θα εφοδιαστεί με turbo, αλλά θα είναι μικρότερης χωρητικότητας από τον υπάρχον ατμοσφαιρικό των 6.500 κ.εκ. (βλέπε 812 Superfast).

Οι δεσμοί της Ferrari με τους 12κύλινδρους σε διάταξη “V” εντοπίζονται πίσω στο μακρινό 1947 και θα συνεχίσουν να ενσωματώνονται στα μοντέλα της, όσο επιτρέπεται από τη ολοένα και αυστηρότερη νομοθεσία. Κάποια από τα επερχόμενα αυτοκίνητά της που θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στον V12 είναι η πολυαναμενόμενη Purosange, καθώς και οι αντικαταστάτες των LaFerrari812, χωρίς να γνωρίζουμε αν προστεθεί σύστημα υπερτροφοδότησης ή κάποιο υβριδικό.

Περί Purosangue ο λόγος, φήμες αναφέρουν πως θα εξοπλιστεί με έναν turbο V12 που στην ισχυρότερη εκδοχή του SUV θα παράγει γύρω στα 1.000 άλογα, με την κίνηση να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πιστή στα 12κύλινδρα μοτερ διάταξης V μένει και η Lamborghini, όπως δήλωσε πρόσφατα και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sant’Agata Bolognese, Stephan Winkelmann. Συγκεκριμένα αναμένουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με υβριδική τεχνολογία, που θα κάνει ντεμπούτο στον διάδοχο της Aventator.

Γιατί η Ferrari είχε αποκηρύξει τους τουρμπάτους V12;      

Το 2017 o τότε CEO της ιταλικής πολυτελούς μάρκας, Sergio Marchionne, ανήγγειλε το τέλος των turbo V12, προκαλώντας την αγανάκτηση μιας μερίδας φίλων της εταιρείας. «Ο επικεφαλής μηχανικός μας μου είπε πως είναι τσάμπα κόπος να τοποθετήσεις έναν υπερτροφοδότη σε έναν V12 […] Επομένως ο V12 θα είναι ατμοσφαιρικός και θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τα χρόνια, όμως, πέρασαν και ο Sergio Marchionne άφησε τα επίγεια για να ταξιδέψει στα επέκεινα. Και η προσθήκη turbo στους V12 μόνο ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων μπορεί να εκτιμηθεί. Μη ξεχνάμε πως πριν περίπου πέντε χρόνια η Ferrari αποχαιρέτισε τους V8… φυσικής αναπνοής, εξοπλίζοντας τα μοντέλα της με turbo τεχνολογία, κάτι που τη βοήθησε να δημιουργήσει μερικά ιδιαίτερα θελκτικά supercars όπως οι Ferrari 488, F8, Portofino και Roma.

Γιατί, λοιπόν, να μην τοποθετηθούν υπερσυμπιεστές και στους V12;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H ιστορία της Ferrari Dino ξεκίνησε από τον Alfredo
GP Ολλανδίας: 1-2 η Ferrari στο FP2, προβλήματα για Hamilton (vids)
Ferrari SF90 Stradale: Έτσι έσπασε το ρεκόρ (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto