Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Επισημοποιήθηκε το λανσάρισμα του Alpine R5!

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

«Ηλεκτρικός πυρετός» από την Alpine που ετοιμάζει τρία ισχυρά ηλεκτρικά μοντέλα. Το ένα από αυτά θα είναι η καυτή εκδοχή του Renault 5, όπως επιβεβαίωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του ομίλου.

Σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα μετεξελίσσεται η Alpine, η οποία προλειαίνει το έδαφος για λανσάρισμα μιας τριάδας «καυτών» μοντέλων μηδενικών ρύπων.

Η προαναγγελία τους έγινε μέσω τριών teaser φωτογραφιών, που μολονότι δεν ήταν αποκαλυπτικές, παρείχαν μια πρόγευση για όσα πρέπει να περιμένουμε. Μία από αυτές, μάλιστα, απεικόνιζε ένα hatchback που ερμηνεύτηκε από πολλούς ως η ισχυρή εκδοχή του επερχόμενου αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5. Και όπως φαίνεται, δεν είχαν άδικο.

Η επιβεβαίωση ήρθε δια στόματος του Gilles le Borgne, εκτελεστικού αντιπροέδρου στο Engineering Groupe Renault, κατά τη συνέντευξή του σε μεγάλο αυτοκινητικό Μέσο: «Ένα από αυτά (σ.σ. τα τρία επερχόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Alpine) θα συνιστά παράγωγο του R5».

Ο Borgne, μάλιστα, δεν δίστασε να «δώσει» άλλη μια είδηση, αναφέροντας ότι το κινητήριο σύνολο του Alpine R5 θα είναι το ίδιο με του Megane E-Tech Electric. Το τελευταίο βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, θα παράγει 218 PS και η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 60 kWh που θα παρέχει έως και 450 χλμ. αυτονομίας (σε WLTP).

Μάλιστα, το «καυτό» hatchback θα αποκλίνει από την προσφιλή συνήθεια των κατασκευαστών να τοποθετούν τα ηλεκτρικά μοτέρ στον πίσω άξονα, και ως εκ τούτου η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Την ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου θα ενισχύουν τα φαρδύτερα μετατροχία, που επιπλέον θα συνδράμουν στην ενίσχυση της σπορ εμφάνισης του. Περί επιδόσεων, εκτιμάται πως η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα «έρχεται» σε περίπου 6,0 δλ.

Όπως, μάλιστα, ανέφερε, στην ατζέντα της εταιρείας βρίσκεται και ένα μεγάλου μεγέθους σπορ SUV, το οποίο θα ενσωματώνει και ένα δεύτερο μικρό μοτεράκι, στον πίσω άξονα, παρουσία συστήματος torque vectoring για ιδανική κατανομή της ροπής στους τροχούς.

«[…] θα διατηρήσουμε τον κινητήρα των 220 PS στον μπροστινό άξονα. Και στον πίσω επιφυλάσσουμε μια έκπληξη. Θέλουμε να εφαρμόσουμε τη λειτουργία torque vectoring, για εξαιρετικό έλεγχο και εντυπωσιακές επιδόσεις – όπως αρμόζει σε ένα Alpine. Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό», σημείωσε o le Borgne.

Τέλος, φρόντισε να ξεκαθαρίσει, πως η συγκεκριμένη διάταξη δεν θα αφορά το Alpine R5.

Renault ElectriCity

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτά είναι τα πιο φθηνά αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά!
To Renault 5 στη θέση του Twingo
Συγκρίνουμε: Opel Corsa 1.5d vs Renault Clio Blue dCi

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto