Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Apple: Οι «χυλόπιτες»… τη βύθισαν στη μοναξιά

Ελλάδα 14:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Apple: Οι «χυλόπιτες»… τη βύθισαν στη μοναξιά

ΝΕΑ

Apple: Οι «χυλόπιτες»… τη βύθισαν στη μοναξιά

ΝΕΑ

Αφού αντίκρισε παντού κλειστές πόρτες, η Apple φαίνεται πως έχει πεισμώσει να ριχθεί στη μάχη της εξέλιξης του πρώτου της αυτοκινήτου, βασιζόμενη αποκλειστικά στις δικές της δυνάμεις.

Advertisement
Advertisement

Την οδό της μοναξιάς ενδέχεται να ακολουθήσει η Apple, σύμφωνα με δημοσιεύματα που κάνουν τον κύκλο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες.

Αποφασισμένη να εμπλακεί στην εξέλιξη ενός αυτοκινήτου, η Apple επιδίωξε να συνάψει συνεργασία με κάποιους εκ τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές του κλάδου. Οι προσπάθειές της, ωστόσο, φαίνεται πως δεν καρποφόρησαν μ’ αποτέλεσμα να εξετάζει ιδιαίτερα σοβαρά το ενδεχόμενο να βασιστεί μόνο στις δικές της δυνάμεις.

Ακόμα, φαίνεται πως χτύπησε και την πόρτα της Foxconn, του μεγαλύτερου κατασκευαστή ηλεκτρονικών ειδών παγκοσμίως, με τον όποιο ήδη διατηρεί συνεργασία. Δημοσιεύματα, μάλιστα, ανέφεραν πως η Foxconn έδειχνε αποφασισμένη να αρχίσει την ανέγερση εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικών σε ΗΠΑ και Ταϊβάν, ώστε να είναι πλήρως λειτουργικά το 2023.

Advertisement
Advertisement

Οι νέες πληροφορίες, ωστόσο, αναφέρουν πως o κολοσσός από το Ταϊβάν είναι απρόθυμος να συνεργαστεί με την πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας πάνω στην κατασκευή ενός αυτοκίνητου.

apple car

Προτού αποφασίσει να πορευτεί μόνης της, καλά πληροφορημένες πηγές ανέφεραν πως υψηλόβαθμα στελέχη της Apple ταξίδεψαν στην Ιαπωνία ώστε να μιλήσουν με εγχώριους κατασκευαστές και προμηθευτές. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο γίγαντας που ακούει στο όνομα Toyota.

Advertisement

Τα ίδια Μέσα αναφέρουν πως η Apple ίδρυσε το δικό της Ινστιτούτο Έρευνας πάνω στο αυτοκίνητο και τις τελευταίες μέρες αναζητά τους προμηθευτές της.

Ανεξάρτητα από την επιβεβαίωση ή την διάψευση των φημών, η Apple φαίνεται αποφασισμένη να εμπλακεί στα αυτοκινητικά τεκταινόμενα, κάτι που αποδεικνύεται και από την πρόσληψη δύο πρώην μηχανικών της Mercedes, με πλούσια εμπειρία πάνω στο software, στα συστήματα διεύθυνσης, στην επιστήμη της δυναμικής και το project management.

Advertisement

Οι γάμοι που χάλασαν στο παρά πέντε

Το φλερτ της Apple με παραδοσιακές δυνάμεις της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αφετηρία τις αρχές του τρέχοντος έτους με πρώτο υποψήφιο γαμπρό της Hyundai. Μάλιστα, οι δύο εταιρείες φαίνεται πως βρέθηκαν πολύ κοντά στη σύναψη συνεργασίας, αλλά στο τέλος η Hyundai έκανε δεύτερες σκέψεις.

Advertisement

«Αγωνιούμε για το πώς θα το κάνουμε, εάν θα λειτουργήσει προς όφελός μας αυτή η συνεργασία. Δεν είμαστε εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα για άλλους. Δεν θεωρούμε δεδομένο ότι η συνεργασία μας με την Apple θα φέρει καλά αποτελέσματα», είχε αναφέρει στέλεχος των Νοτιοκορεατών.

Λίγο αργότερα, μια ερώτηση στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan, στάθηκε η αφορμή να ξεσπάσει νέος κύκλος φημών: H Nissan στοχεύει «συνεργαστεί με εταιρείες με γνώσεις και πολύ εμπειρία στον τεχνολογικό τομέα», είχε δηλώσει ο Makoto Uchida υπονοώντας πως δεν απέκλειε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον αμερικανικό κολοσσό.

Αναλυτές μάλιστα της αγοράς αυτοκινήτου είχαν χρίσει τη Nissan ως το Νο1 φαβορί για «γάμο» με την Apple, εξαιτίας του τεράστιου καναλιού πώλησης που θα εξασφάλιζε στην τελευταία η συνεργασία με μια εταιρεία που αποτελεί ηγετικό μέλος ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi.

Το νέο επεισόδιο αφορούσε τη συνεργασία με τη LG Magna e-Powertrain, μια κοινοπραξία μεταξύ LG και Magna που δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020, με φόντο την κατασκευή ηλεκτροκινητήρων, συστημάτων μετάδοσης και μετατροπείς.

Οι φήμες περί «προχωρημένων επαφών» της Apple με την εν λόγω εταιρεία δεν επιβεβαιώθηκαν, αλλά η ιστοσελίδα “Korea Times” αναφέρει πως η LG Magna e-Powertrain αναμένεται να «λάβει μεγάλες παραγγελίες για την παραγωγή της πρώτης γενιάς του ηλεκτρικού οχήματος Apple».

Το τελευταίο σίριαλ –μέχρι το επόμενο- εμπλέκει την Toyota, με τα μέσα ενημέρωσης να αναφέρουν πως η Apple έστειλε στην Ιαπωνία μια ομάδα εξέλιξης, προκειμένου να συζητηθεί το ενδεχόμενο σύμπλευσης για κατασκευή του μοντέλου στο τέλος του 2024. Υπάρχει κάποια ικμάδα αλήθεια; Τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί…

Το λανσάρισμα και η  μπαταρία

Το τοπίο, ομολογουμένως είναι θολό. Δύσκολα, όμως, δεν γίνεται να μην διακρίνει κάποιος την αποφασιστικότητα με την οποία εξετάζει η Apple τη δραστηριοποίησή της στον κόσμο του αυτοκινήτου και την έντονη πρόθεσή της να λανσάρει το πρώτο της, πρωτοποριακό μοντέλο πριν το 2024. Το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, βέβαια, προβάλλει δύσκολο, πόσο μάλλον όταν μέχρι πρότινος δεν είχε καταλήξει αν σταδιοδρομήσει στα αχαρτογράφητα νερά μόνη της ή αν θα έχει στο πλευρό της έναν έμπειρο συνοδοιπόρο.

Το μόνο σίγουρο είναι πως οι επόμενοι μήνες συγκεντρώνουν μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και αναμένονται εξελίξεις. Την περιέργεια επίσης εξάπτουν οι πληροφορίες που θέλουν την Apple να εξελίσσει μια επαναστατική τεχνολογία μπαταριών, η οποία θα έχει μειωμένο κόστος, αλλά θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία.

Πρόκειται για μια τεχνολογία που περιγράφεται ως… next level και θα κάνει… θόρυβο, όπως είχε κάνει το πρώτο iPhone.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι LG και Magna θα συμμετέχουν στο αυτοκίνητο της Apple
Νέες πληροφορίες και εικασίες για το Apple Car
Το κρυφό όπλο της Xiaomi για να… χτυπήσει το Apple Car