ADAC: Εύσημα για τις μπαταρίες του Volkswagen ID.3
ΝΕΑADAC: Εύσημα για τις μπαταρίες του Volkswagen ID.3
ΝΕΑΗ ανησυχία των ιδιοκτητών ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου για την αντοχή των μπαταριών του στον χρόνο είναι μεγάλη. Αυτό θέλησαν να διερευνήσουν και να ελέγξουν τα στελέχη του γερμανικού οργανισμού ADAC.
Θεωρούμε τους Γερμανούς μεθοδικούς και ικανούς να δημιουργούν αποτελεσματικά αυτοκίνητα. Επίσης, την ίδια άποψη έχουμε και για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα στελέχη του «ADAC» («Allgemeiner Deutscher Automobil-Club»), του μεγαλύτερου ομίλου αυτοκινητιστών στην Ευρώπη, θέλησαν να αξιολογήσουν την αντοχή και την απόδοση των συσσωρευτών ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου στον χρόνο.
Για να κάνουν τη δοκιμή τους πήραν ένα Volkswagen ID.3 μέγιστης ισχύος 204 ίππων με το οποίο διάνυσαν 100.000 χλμ. Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος του «ADAC», στο τέλος της δοκιμής η ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών είχε μειωθεί μόνο στο 93% της αρχικής.
Μάλιστα, αυτό αφορά στην πραγματική ενεργειακή χωρητικότητα η οποία στη συγκεκριμένη εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου φτάνει τις 77 kWh (η ονομαστική είναι 82 kWh).
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε εκπρόσωπος του «ADAC», κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης των μπαταριών του αυτοκινήτου, οι χρήστες του δεν τήρησαν πλήρως τις οδηγίες που προτείνει η Volkswagen αναφορικά με τη διαδικασία φόρτισης.
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιούσαν συχνά ταχυφορτιστές μεγάλης ισχύος, φόρτιζαν τις μπαταριές στο 100% επίσης συχνά, ενώ άφηναν τοποθετημένη την παροχή στο αυτοκίνητο ακόμα και για ημέρες σε κάποιες περιπτώσεις, μέχρι να την αφαιρέσει ο επόμενος που θα χρειαζόταν να χρησιμοποιήσει το ID.3.
Το αυτοκίνητο κάλυψε τη συγκεκριμένη συνολική απόσταση των 100.000 χλμ. με από πολλούς διαφορετικούς οδηγούς και σε διάρκεια μεγαλύτερη από ένα έτος. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις εποχές του έτους και σε διάφορες καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
Ο «ADAC» αξιολόγησε θετικά την αντοχή των μπαταριών του ID. 3 και ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί με τον ίδιο τρόπο το αυτοκίνητο μέχρι το επόμενο ορόσημο που είναι η συμπλήρωση 160.000 χλμ.
Αυτό είναι το όριο της χιλιομετρικής απόστασης μέχρι την οποία ισχύει η επίσημη εγγύηση της Volkswagen για τους συσσωρευτές σε ένα ηλεκτροκίνητο όχημά της. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι έπειτα από την κάλυψη της συγκεκριμένης απόστασης η ενεργειακή χωρητικότητά τους μειώνεται στο 70% της αρχικής.
Τέλος, ο γερμανικός όμιλος συστήνει στους ιδιοκτήτες του μοντέλου, αλλά και σε όσους έχουν ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας, να κάνουν τις αναβαθμίσεις λογισμικού που είναι διαθέσιμες κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών, καθώς βελτιώνεται η θερμοκρασιακή διαχείρισή τους από το σύστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Νέο VW ID. 3 Pro
Η Volkswagen αναβάθμισε τα ID. 4 και ID. 5
Πόσα γραμμάρια μικρο-σωματιδίων αφήνουν τα λάστιχα των αυτοκινήτων;