Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ο Χόρνερ για όλους και για όλα

Ελλάδα 19:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Χόρνερ για όλους και για όλα

FORMULA 1

Ο Χόρνερ για όλους και για όλα

FORMULA 1

Ο επικεφαλής της Red Bull μίλησε για όλους και για όλα σε πρόσφατη συνέντευξή του, δίνοντας μας πολλά ενδιαφέροντα παραλειπόμενα από το πρόσφατο παρελθόν της ομάδας του.

Advertisement
Advertisement

Στο podcast «eff won with DRS» ο Βρετανός μίλησε ανοιχτά τόσο για τη φετινή, όσο και για τις πιο πρόσφατες σεζόν της Red Bull.

Δεν έκρυψε ότι απολαμβάνει την κυριαρχία της ομάδας του από το 2022 μέχρι και σήμερα. Ιδίως έπειτα από την επική μονομαχία με την Mercedes το 2021. Στην, κατά Χόρνερ, μεγαλύτερη μάχη για τον τίτλο όλων των εποχών, ο επικεφαλής της Red Bull έχασε… αρκετά χρόνια από τη ζωή του μέχρι το επικό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι και την τελική επικράτηση του Φερστάπεν επί του Χάμιλτον.

Advertisement
Advertisement

Σίγουρα μία σεζόν που θα θυμόμαστε όλοι για πάντα αλλά που ο Χόρνερ δεν θα ήθελε να ξαναζήσει σύντομα. Ο Χόρνερ πιστεύει ότι είναι καθαρά θέμα χρόνου για τον ανταγωνισμό να πλησιάσει την Red Bull τα δύο επόμενα χρόνια.

«Μπορείτε να το δείτε ήδη φέτος. Οι υπόλοιποι πλησιάζουν. Όσο οι κανονισμοί δεν αλλάζουν οι διαφορές θα μικραίνουν. Βλέπουμε πράγματα φέτος, για παράδειγμα στην McLaren, και αναγνωρίζουμε ότι τα έχουμε κάνει και εμείς. Είναι φυσικό» δήλωσε ο Χόρνερ.

Advertisement

«Το 2026 οι διαφορές θα ανοίξουν και πάλι με τους νέους κανονισμούς και πρέπει να είμαστε έτοιμοι» συμπλήρωσε ο Βρετανός. «Ακόμη και τότε, όμως, πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρο νούμερο ένα στην ομάδα. Δεν θα λειτουργούσε ποτές με δύο ισάξιους οδηγούς» υπογράμμισε.

Για τον Ρικιάρντο

Ο Χόρνερ αποκάλυψε το παρασκήνιο της αποχώρησης Ρικιάρντο από την Red Bull μετά το τέλος του 2018. Σύμφωνα με τον Βρετανό η Red Bull είχε προσφέρει ότι ζητούσε ο Αυστραλός για να παραμείνει. Ωστόσο ακόμη κι έτσι, ο Ντάνιελ την άφησε τελικά στα… κρύα του λουτρού. Διέπραξε, έτσι, το μεγάλο λάθος της καριέρας του.

Advertisement

«Είχα μιλήσει με τον Ντίτριχ (σ.σ. Μάτεσιτς, ο εκλιπών ιδρυτής της Red Bull) και του είχα πει: Κοίτα έχουμε δώσει ένα μεγάλο συμβόλαιο στον Μαξ. Θα μπορούσε να γίνει κάτι και με τον Ντάνιελ; Ο Χέλμουτ Μάρκο είναι καταφανώς υπέρ του Μαξ. Θα μπορούσες εσύ να εξισορροπήσεις τα πράγματα;» θυμήθηκε ο Χόρνερ.

Σύμφωνα με τον Βρετανό ο Μάτεσιτς αποκρίθηκε θετικά. Μετά τον αγώνα της Αυστρίας, μίλησε με τον Ντάνιελ για μία ώρα. Βγήκαν και οι δύο χαμογελαστοί από την αίθουσα. Όταν ο Χόρνερ τον ρώτησε πώς πήγε ο Μάτεσιτς απάντησε ότι όλα πήγαν περίφημα.

Advertisement

«Μου είπε ότι του υποσχέθηκε το ίδιο συμβόλαιο που είχε και ο Μαξ! Του απάντησα: Τι; Ξέρεις πόσο θα τον πληρώνουμε; Μόλις τον ενημέρωσα, ο Ντίτριχ γούρλωσε τα μάτια και με ρώτησε: Ποιος το ενέκρινε αυτό; Για να έρθει η ερώτηση-απάντηση του Χόρνερ: Εσύ;» δήλωσε ο Χόρνερ.

Το λάθος

Αργότερα μέσα στη σεζόν ο Ρικιάρντο, όμως, άλλαξε στάση. Στην αρχή ήθελε το συμβόλαιο να γίνει μονοετές όταν η Red Bull ανακοίνωσε ότι θα πάει στις PU της Honda το 2019. Ο Χόρνερ το αποδέχτηκε. Ωστόσο ο Αυστραλός δεν υπέγραφε.

«Ώσπου μία Δευτέρα με παίρνει ο Ντάνιελ τηλέφωνο και μου λέει ότι θα υπογράψει ένα άλλο συμβόλαιο» θυμάται ο Χόρνερ. Μόλις έμαθε ότι επρόκειτο για την Renault ο επικεφαλής της Red Bull δεν μπορούσε να το πιστέψει. Προειδοποίησε τον Ρικιάρντο ότι η απόφασή του ήταν λανθασμένη. Ωστόσο δεν μπόρεσε να τον μεταπείσει.

«Το 2020 ο Ρικιάρντο με πήρε ξανά τηλέφωνο. Κρίστιαν μισώ που το λέω αλλά είχες δίκιο. Και σου ζητώ συγγνώμη» αποκάλυψε ο Βρετανός.

Για τον Χάμιλτον και την Ferrari

Ο Χόρνερ, όμως, μίλησε και για δύο ανταγωνιστές της ομάδας του. Για τον Λιούις Χάμιλτον είπε: «Ο Λιούις έχει πει πολλές φορές ότι η RB19 είναι το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο που έχει δει στην καριέρα του. Νομίζω ότι έχει επιλεκτική μνήμη».

«Πιστεύω ότι η υπεροχή που είχε η Mercedes κατά την περίοδο κυριαρχίας της ήταν ασύλληπτη. Ο Λιούις είναι ο τελευταίος άνθρωπος που θα έπρεπε να μιλάει για το θέμα» σχολίασε ο Χόρνερ.

Όσο για την Ferrari, ο Χόρνερ δήλωσε ότι αντιλαμβάνεται τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην ομάδα. «Δεν είναι μία συνηθισμένη ομάδα F1. Είναι σαν την εθνική Ιταλίας. Και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι ψηλά στην ιεραρχία που έχουν λόγο σε πολλά θέματα που δεν θα έπρεπε» δήλωσε.

«Με εμάς είναι πιο απλά τα πράγματα. Οι αποφάσεις λαμβάνονται γρήγορα και από μία μικρή ομάδα ανθρώπων. Και εάν κάνουμε λάθος, αλλάζουμε αμέσως γραμμή πλεύσης. Η Ferrari δεν μπορεί να το κάνει αυτό εύκολα» υπογράμμισε ο Χόρνερ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari: Με επετειακό livery στο Βέγκας!
Cadillac: Μόνο με την Andretti στην F1
Πως είναι να είσαι 8 χρόνια μηχανικός αγώνα του Φερστάπεν (+video)