
Μπορεί η υπόθεση του ορίου μπάτζετ για το 2021 να έκλεισε τυπικά με την τιμωρία της Red Bull πριν από λίγες ημέρες. Όμως, ο πόλεμος δηλώσεων συνεχίζεται.
Αυτήν τη φορά ήταν η σειρά του Helmut Marko να περάσει στην αντεπίθεση. Ο Αυστριακός μιλώντας στο RTL υποστήριξε ότι η “δρακόντεια” τιμωρία στην Red Bull επιβλήθηκε λόγω πολιτικών πιέσεων από άλλες ομάδες.
Ο Marko, όμως, το πήγε και ένα βήμα παραπέρα. Αναρωτήθηκε πώς ήταν δυνατόν να διαρρεύσουν ευαίσθητα οικονομικά στοιχεία μία ομάδας πριν η ομοσπονδία ανακοινώσει οτιδήποτε. Ο Marko με τις δηλώσεις του “δείχνει” την Mercedes.
“Δημοσιοποιήθηκαν προκαταβολικά πληροφορίες που ακόμη κι εμείς δεν είχαμε στη διάθεσή μας. Ουσιαστικά μόνο μία ομάδα γνώριζε” δήλωσε ο Marko. Πριν από λίγο καιρό η Shaila-An Rao είχε αναλάβει τον ρόλο της γενικής γραμματέα στην FIA για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το θέμα είναι ότι η Rao είχε εργαστεί στο παρελθόν για την Mercedes F1 ενώ υπήρξε και προσωπική νομική σύμβουλος του Toto Wolff. “Δεν είναι περίεργο; Μία πρώην εργαζόμενη της Mercedes μετακινήθηκε στην FIA και ασχολείται με το όριο μπάτζετ. Είναι μάλιστα υπεύθυνη για τα σχετικά έγγραφα. Το όλο πράγμα δεν αφήνει καλές εντυπώσεις” υποστήριξε ο Marko.
Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλούνται ερωτήματα για τα στεγανά ανάμεσα σε FIA και Mercedes F1. Πριν το φετινό καναδικό GP είχε εκδοθεί η τεχνική ντιρεκτίβα νο 39 σχετικά με την κάθετη ταλάντωση των μονοθέσιων. Σε αυτήν συμπεριλαμβάνονταν και κάποια “ψιλά γράμματα” τα οποία επέτρεπαν αίφνης και δεύτερο στήριγμα πατώματος.
Η Mercedes, μάλιστα, ήταν η μόνη που είχε έτοιμη την λύση αυτή στις ελεύθερες δοκιμές του Μόντρεαλ παρά το ότι η τεχνική οδηγία είχε εκδοθεί μόλις μία ημέρα πριν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο Las Vegas τα πιο ακριβά εισιτήρια στην ιστορία της F1!
Max Verstappen: Ποιά είναι τα ρεκόρ που τον κάνουν μεγάλο οδηγό;
Hamilton: Και επίσημα Βραζιλιάνος πολίτης
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ