Latifi: Τέλος από την Williams
FORMULA 1Latifi: Τέλος από την Williams
FORMULA 1Η Williams και ο Nicholas Latifi δεν θα συνεχίσουν την συνεργασία τους και το 2023. Η ανακοίνωση έγινε από την βρετανική ομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτή η εξέλιξη, μάλλον δεν ξένισε και πολλούς. Οι επιδόσεις του Latifi με την Williams από το 2020 -στην rookie σεζόν του- δεν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές. Ο Καναδός έχει καταφέρει μέχρι στιγμής μόλις δύο τερματισμούς στην βαθμολογούμενη δεκάδα μέσα σε τρία χρόνια.
WHAT CAR
Σίγουρα, η εικόνα αυτή οφείλεται εν μέρει και στην χαμηλή ανταγωνιστικότητα των μονοθέσιων που οδήγησε ο Latifi. Ωστόσο, τόσο ο George Russell την περίοδο 2020-2021 όσο και οι Albon, De Vries φέτος έχουν εκθέσει σε πολλές περιπτώσεις τον Nicholas.
Williams Racing and Nicholas Latifi will part ways at the end of the 2022 Season.
We want to thank Nicky for his commitment and hard work over the last 3 years and wish him all the best in the next steps of his career.#WeAreWilliams
AdvertisementAdvertisement— Williams Racing (@WilliamsRacing) September 23, 2022
Η ανακοίνωση της Williams έχει ως εξής: “Οι δρόμοι της Williams Racing και του Nicholas Latifi θα χωρίσουν στο τέλος του 2022. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Nicky για την δέσμευση και τη σκληρή του δουλειά τα τελευταία 3 χρόνια και του ευχόμαστε ότι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του”.
Σε ότι αφορά το τελευταίο, η παραμονή του Latifi στην F1 θωρείται απίθανη. Άλλωστε ένας από τους λόγους που η Williams κρατούσε τον Καναδό ήταν η χορηγία που λάμβανε από την Sofina. Η εταιρία του πατέρα του Latifi, Michael, πλήρωνε περί τα 30-40 εκατομμύρια δολάρια ετησίως στην βρετανική ομάδα.
Ο Nicholas Latifi θα μείνει στην ιστορία μάλλον για το Safety Car που προκάλεσε στο περσινό συγκλονιστικό φινάλε του Άμπου Ντάμπι. Ίσως, μπορέσει να συνεχίσει την καριέρα του σε κάποια άλλη σειρά αγώνων. Όσο για την Williams, θα πρέπει να αναπληρώσει τα χρήματα της Sofina με κάποιον τρόπο. Υποψήφιοι για την θέση του Latifi είναι οι Nyck de Vries και Logan Sargeant.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Αυτό είναι το πιο καυτό grid της σεζόν
Ferrari: Δεν έχουμε κατανοήσει ακόμη πλήρως τα μονοθέσια του 2022
F1: Το Μονακό στο πρόγραμμα μέχρι το 2025