Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Ουγγαρίας: Προεπισκόπηση

Ελλάδα 2:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Ουγγαρίας: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

F1 GP Ουγγαρίας: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

Ο εντέκατος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος διεξάγεται στην Ουγγαρία. Θα μπορέσει κάποιος να σπάσει το σερί της Red Bull;

Advertisement
Advertisement

Θεωρητικά τόσο η Ferrari όσο και η Aston Martin θα έχουν καλές πιθανότητες για κάτι τέτοιο, εάν κρίνουμε από το φετινό Μονακό. Ωστόσο η Red Bull αποφάσισε να φέρει αναβαθμίσεις στο Hungaroring.

Έχει γίνει γνωστό ότι η RB19 θα έχει νέα πλαϊνά τα οποία αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου πακέτου αναβάθμισης. Σύμφωνα με ορισμένους, μάλιστα, το πακέτο αυτό αναμένεται να δώσει 2 δέκατα ανά γύρο στο μονοθέσιο των πρωταθλητών. Όπως γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, η επικράτηση επί των Red Bull, δεν θα είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

Advertisement
Advertisement

Ένα άλλο σημείο συζήτησης στην Ουγγαρία είναι οι αλλαγές στις κατατακτήριες δοκιμές. Συγκεκριμένα οι οδηγοί θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν όλες τις διαθέσιμες γόμες κατά την διάρκειά τους. Την σκληρή στο Q1, την μέση στο Q2 και την μαλακή μόνο στο Q3.

Αρχικά, αυτές οι αλλαγές είχαν προγραμματιστεί για την Imola φέτος. Λόγω της ακύρωσης του αγώνα, όμως, μεταφέρθηκαν για τον αγώνα της Ουγγαρίας. Ενδεχομένως ο πειραματισμός αυτός να επαναληφθεί και σε άλλους αγώνες μέχρι το τέλος της σεζόν.

Advertisement

Κατά τα λοιπά, στον αγώνα της Ουγγαρίας ο Ντάνιελ Ρικιάρντο επιστρέφει στην αγωνιστική δράση. Ο Αυστραλός θα οδηγήσει για λογαριασμό της AlphaTauri στην θέση του Νικ ντε Βρις ο οποίος απολύθηκε πρόσφατα.

Advertisement

Σίγουρα, αυτή είναι μία χρυσή ευκαιρία για τον Ντάνιελ που θα θέλει να αποδείξει ότι μπορεί ακόμη να αποδώσει σε υψηλό επίπεδο. Προσβλέποντας, προφανώς, σε μία θέση στην μεγάλη ομάδα της Red Bull για του χρόνου εάν το κακό σερί εμφανίσεων του Πέρεζ συνεχιστεί.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Η κλειστή και τεχνική χάραξη της πίστας απαιτεί τη μέγιστη αυτοσυγκέντρωση από τους οδηγούς. Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν συνήθως εκεί, δοκιμάζουν τις αντοχές μηχανικών μερών και ελαστικών. Η αρχική διαδρομή ήταν ακόμη πιο αργή, ωστόσο μετά τις  μετατροπές του 2003 και σε συνδυασμό με το DRS τα προσπεράσματα είναι εφικτά.

Advertisement

Η πρώτη ζώνη εκτείνεται κατά μήκος της κεντρικής ευθείας ενώ η δεύτερη από την έξοδο της στροφής 1 μέχρι πριν την 2. Το σημείο ανίχνευσης, όμως, είναι κοινό και βρίσκεται πριν την τελευταία στροφή. Το μήκος της διαδρομής είναι 4,381 χιλιόμετρα και ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 70 γύρους.

Τα πιο εντυπωσιακά περάσματα γίνονται στην ταχύτατη ανηφορική στροφή 4 ενώ στην έξοδο της 11 οι οδηγοί πολλές φορές υπερβαίνουν τα όρια της πίστας. Πολύ τεχνική είναι και η τελευταία στροφή ιδίως στην επίτευξη σωστού  πλασαρίσματος για προσπέρασμα στο τέλος της μεγάλης ευθείας.

Ελαστικά

Η Pirelli φέρνει τις τρεις μαλακότερες γόμες του φάσματός της στην Ουγγαρία. Αυτό καθιστά τις δύο στάσεις στον αγώνα μάλλον υποχρεωτικές. Εξάλλου αυτή ήταν η προτιμώμενη στρατηγική και πέρσι για την πλειοψηφία των ομάδων παρά τις πιο συντηρητικές επιλογές της Pirelli.

Ίσως οι ομάδες συναντήσουν δυσκολίες στην συλλογή δεδομένων την Παρασκευή, σε περίπτωση που βρέξει. Πράγμα που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι συνήθως καθώς στις κατατακτήριες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν και τις τρεις γόμες του φάσματος.

 Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1 (ο αγώνας) και τον ANT1+(όλο το τριήμερο). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 21/07
    14:30:FP1
    18:00: FP2
  • Σάββατο 22/07
    13:30: FP3
    17:00: Κατατακτήριες Δοκιμές
  • Κυριακή 23/07
    16:00: Αγώνας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φερστάπεν: Τιμωρήθηκε με αποκλεισμό σε αγώνα sim!
FIA: Πρόκειται να εγκρίνει τις Andretti και Hitech!
F1: Τρεις ομάδες πάνω από το όριο μπάτζετ;