Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ferrari: Κρίσιμα τα αποτελέσματα της Ουγγαρίας

Ελλάδα 2:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ferrari: Κρίσιμα τα αποτελέσματα της Ουγγαρίας

FORMULA 1

Ferrari: Κρίσιμα τα αποτελέσματα της Ουγγαρίας

FORMULA 1

Το τεχνικό επιτελείο της Ferrari περιμένει τις επιδόσεις των δύο SF-23 στο Hungaroring για να επιβεβαιώσει την πρόοδο στην εξέλιξη του κόκκινου μονοθέσιου.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί στη Scuderia να αισιοδοξούσαν μετά τις εμφανίσεις σε Καναδά και Αυστρία. Ωστόσο το αποτέλεσμα του Silverstone ήταν μία μίνι ψυχρολουσία για τους Ιταλούς.

Οι δύο SF-23 παρά το ότι επέδειξαν αξιοσημείωτο ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές δεν τα κατάφεραν το ίδιο καλά στον αγώνα. Φυσικά, η φοβική προσέγγιση της Ferrari στην διαχείριση των ελαστικών έπαιξε μεγάλο ρόλο στην τελική εξέλιξη του συγκεκριμένου GP. Εντούτοις ο ίδιος ο Λεκλέρ δήλωσε μετά τον αγώνα ότι το μονοθέσιο υστερούσε έτσι κι αλλιώς σε ρυθμό.

Advertisement
Advertisement

Το ζήτημα είναι εάν αυτό είναι εγγενές πρόβλημα της SF-23 ή καθαρά αποτέλεσμα των ιδιαιτέρων συνθηκών υπό τις οποίες διεξήχθη το βρετανικό GP. Καθώς η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν πολύ χαμηλή, τα νέα Pirelli είχαν σχεδόν μηδαμινή φθορά.

Η Ferrari δεν το κατάλαβε αυτό εγκαίρως ώστε να προσαρμόσει τις στρατηγικές των Λεκλέρ και Σάινθ. Επιπλέον, το set-up των κόκκινων μονοθέσιων δεν ήταν επιτυχημένο. Ως συνέπεια αυτού, οι δύο SF-23 δεν μπορούσαν να φέρουν τα ελαστικά τους σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Advertisement

Οι άνθρωποι της Ferrari έχουν ετοιμάσει ένα μικρό upgrade της εμπρός πτέρυγας για το Ουγγρικό GP της επόμενης εβδομάδας. Επιπλέον, θεωρούν ότι οι υψηλότερες θερμοκρασίες οδοστρώματος στη διάρκεια του τριημέρου θα δώσουν μία πιο αξιόπιστη εικόνα της δυναμικής του μονοθέσιου τους.

Κλείνοντας την ψαλίδα

Ο στόχος για την Ferrari δεν έχει αλλάξει, φυσικά, από την αρχή της σεζόν. Μπορεί η ψαλίδα από την Red Bull να έχει κλείσει ελαφρώς. Εντούτοις υπάρχει πολλή δουλειά ακόμη που πρέπει να γίνει.

Advertisement

Για τον λόγο αυτό, ο Ενρίκο Καρντίλε πιέζει για ένα πιο επιθετικό πρόγραμμα εξέλιξης του μονοθέσιου. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός θέλει να φέρει το ταχύτερο δυνατόν ορισμένες αλλαγές στην SF-23 χωρίς εκείνες πρώτα να περάσουν από τον προσομοιωτή.

Μία τέτοια τακτική μπορεί να μοιάζει παρακινδυνευμένη. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι η Ferrari έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα από την αρχή της σεζόν με την συσχέτιση των αποτελεσμάτων προσομοιωτή-πίστας. Στο Silverstone για παράδειγμα, ο συνολικός χρόνος των Ferrari στο GP ήταν κατά 15 δευτερόλεπτα μεγαλύτερος από τις προβλέψεις των Ιταλών. Αυτό σημαίνει έλλειμα 2,5 δέκατων του δευτερολέπτου ανά γύρο.

Advertisement

Επιπλέον υπάρχει και το ζήτημα του ορίου μπάτζετ. Σύμφωνα με πληροφορίες η Ferrari έχει σχεδόν ξοδέψει το μέγιστο επιτρεπτό ποσό. Κατά συνέπεια πρέπει να βρει πιο αποδοτικούς αλλά και πιο φθηνούς τρόπους για τις επόμενες αναβαθμίσεις της.

Υπήρχαν, όμως, και θετικά νέα από το Silverstone. Η Ferrari επανάφερε εκεί την beam wing που είχε συστήσει για πρώτη φορά στην Σαουδική Αραβία. Το συγκεκριμένο στοιχείο δούλεψε για πρώτη φορά φέτος σωστά έπειτα από αλλαγές που είχε κάνει η Scuderia στο πίσω μέρος του πατώματος.

Φυσικά υπάρχουν πολλά ζητήματα ακόμη που εκκρεμούν στην SF-23. Το σημαντικότερο όλων είναι η διεύρυνση του παραθύρου βέλτιστης λειτουργίας του κόκκινου μονοθέσιου. Ακριβώς εκεί θα εστιάσουν ο Καρντίλε και η ομάδα του στους υπόλοιπους αγώνες. Ξεκινώντας από την Ουγγαρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Andretti: Ανεπιθύμητη από τις ομάδες στην F1
Ρικιάρντο: Αντικαθιστά τον Ντε Βρις στην AlphaTauri!
Red Bull: Έκανε κρούσεις σε Λεκλέρ και Νόρις;