Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

FORMULA 1

F1 GP Ουγγαρίας: Προεπισκόπηση

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ο τελευταίος αγώνας πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα διεξάγεται στην Ουγγαρία. Σε μία πίστα η οποία, θεωρητικά, ευνοεί την Ferrari, ο Leclerc θέλει να ανακάμψει έπειτα από το λάθος της Γαλλίας. Όμως, η βροχή ίσως περιπλέξει τα πράγματα για τον Μονεγάσκο.

Επιπλέον, τόσο ο Max Verstappen όσο και ο Carlos Sainz Jr αναμένεται να δυσκολέψουν ιδιαίτερα τον Leclec στον Hungaroring. Ο Verstappen για προφανείς λόγους, αν και λογικά η RB18 θα είναι έξω από τα νερά της εκεί σε μεγάλο βαθμό. Ο Sainz, ωστόσο, τα πήγαινε πάντα περίφημα στην Ουγγαρία. Απαλλαγμένος από τις ποινές για την PU, ο Ισπανός αναμένεται να διεκδικήσει με αξιώσεις τη νίκη.

Στην Ουγγαρία η Haas θα φέρει τις πρώτες (!) της αναβαθμίσεις για φέτος. Η αμερικανική ομάδα ευελπιστεί να βρεθεί και με τα δύο αυτοκίνητα στους βαθμούς. Πράγμα διόλου απίθανο σε περίπτωση που η PU της Ferrari δεν βγάλει προβλήματα.

Το Σαββατοκύριακο στο Hungaroring προβλέπεται βροχερό. Κατά συνέπεια οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι επισφαλής. Υπό κανονικές συνθήκες η Ferrari έχει λογικά το πλεονέκτημα. Όμως, σε περίπτωση βροχόπτωσης και ιδίως εάν ο αγώνας διεξαχθεί υπό μεικτές συνθήκες τα πάντα μπορούν να ανατραπούν.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Η κλειστή και τεχνική χάραξη της πίστας απαιτεί τη μέγιστη αυτοσυγκέντρωση από τους οδηγούς. Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν συνήθως εκεί, δοκιμάζουν τις αντοχές μηχανικών μερών και ελαστικών. Η αρχική διαδρομή ήταν ακόμη πιο αργή, ωστόσο μετά τις  μετατροπές του 2003 και σε συνδυασμό με το DRS τα προσπεράσματα είναι εφικτά.

Η πρώτη ζώνη εκτείνεται κατά μήκος της κεντρικής ευθείας ενώ η δεύτερη από την έξοδο της στροφής 1 μέχρι πριν την 2. Το σημείο ανίχνευσης, όμως, είναι κοινό και βρίσκεται πριν την τελευταία στροφή. Το μήκος της διαδρομής είναι 4,381 χιλιόμετρα και ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 70 γύρους.

Τα πιο εντυπωσιακά περάσματα γίνονται στην ταχύτατη ανηφορική στροφή 4 ενώ στην έξοδο της 11 οι οδηγοί πολλές φορές υπερβαίνουν τα όρια της πίστας. Πολύ τεχνική είναι και η τελευταία στροφή ιδίως στην επίτευξη σωστού  πλασαρίσματος για προσπέρασμα στο τέλος της μεγάλης ευθείας.

Ελαστικά

Οι ομάδες θα έχουν να επιλέξουν -όπως και στον προηγούμενο αγώνα- από τις C2, C3 και C4 γόμες της Pirelli. Η φύση της καταπόνησης των ελαστικών, όμως, είναι διαφορετική σε σχέση με το Paul Ricard και προκαλείται κυρίως κατά τις αλλεπάλληλες επιταχύνσεις από τις αργές στροφές της πίστας.

Οι περισσότεροι οδηγοί θα προσπαθήσουν να βγάλουν τον αγώνα με μία στάση. Ωστόσο, έχουμε δει αρκετές φορές -όπως με τον Hamilton το 2019- ότι μία δεύτερη στάση μπορεί να δώσει μεγάλο πλεονέκτημα σε όποιον την αποτολμήσει.

Βέβαια, μπορεί όλες οι παραπάνω υποθέσεις να καταστούν άνευ σημασίας. Οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή. Σε περίπτωση που όντως βρέξει θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι η συγκεκριμένη πίστα στεγνώνει πολύ γρήγορα. Συνεπώς είναι πολύ πιθανό να έχουμε πολλές εκπλήξεις. Όπως, άλλωστε, συνέβη και πέρσι με τον Ocon να σημειώνει την παρθενική του νίκη.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ αλλά και την Cosmote TV. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 29/07
    15:00: FP1
    18:00: FP2
  • Σάββατο 30/07
    14:00: FP3
    17:00: Κατατακτήριες δοκιμές
  • Κυριακή 31/07
    16:00: Αγώνας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
FIA: Έξι ομάδες αντιτίθενται στις αλλαγές των κανονισμών
F1 GP Γαλλίας: Οι καθοριστικές στιγμές (+video)
Porsche: Αγοράζει το 50% της Red Bull Racing

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto