Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

F1: Πρώτες δοκιμές για τα Pirelli 18 ιντσών του 2021!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Το 2021 θα αλλάξουν πολλά στον μαγικό κόσμο της Formula 1 και παρότι ακόμα δεν έχουμε την τελική μορφή των τεχνικών κανονισμών, ξέρουμε τι θα ισχύσει με τα ελαστικά.

Οι διαστάσεις τους αυξάνονται στις 18 ίντσες, αλλάζοντας την εικόνα των μονοθεσίων. Μάλιστα, τα είδαμε στο περιθώριο του ιταλικού Grand Prix, όταν ο Jean Alesi έκανε στη Μόντσα ένα γύρο επίδειξης με μονοθέσιο Formula 2, του 2020.  Αυτά τα ελαστικά θα χρησιμοποιηθούν στη Formula 2 την επόμενη σεζόν, δίνοντας τον τόνο για την επικείμενη αλλαγή στην εμφάνιση της Formula 1 που θα γίνει το 2021.

Λίγο πριν αρχίσει η δράση στη Σιγκαπούρη, η Pirelli πραγματοποίησε και τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης με τα ελαστικά αυτά. Έλαβαν χώρα στην πίστα Πωλ Ρικάρ, στο Λε Καστελέ της Νότιας Γαλλίας.

Περισσότερα για όσα έγιναν σε αυτό το τεστ, είπε ο επικεφαλής Formula 1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το νέο κεφάλαιο που ανοίξαμε για τη Formula 1, στο Πολ Ρικάρ. Εκεί έγινε το ντεμπούτο των ελαστικών 18 ιντσών τα οποία και πρόκειται ν’ αλλάξουν την μορφή του σπορ. Η δοκιμή τους πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την εξέλιξη των ελαστικών 13 ιντσών που θα χρησιμοποιηθούν την επόμενη χρονιά. Η Renault μας διέθεσε γι’ αυτό το σκοπό ένα μονοθέσιο του 2018, το οποίο οδήγησε ο Sergey Sirotkin. Καλύψαμε όλο το πρόγραμμά μας, συμπληρώνοντας μέσα σε δύο ημέρες, 213 γύρους με τα ελαστικά 18 ιντσών. Αυτή η δοκιμή ήταν πολύ χρήσιμη για μας, καθώς σχηματίσαμε μια πρώτη εικόνα για τη νέα γενιά ελαστικών. Τώρα θα αρχίσουμε να οριοθετούμε τα βήματα εξέλιξης που θα ακολουθήσουν, τόσο φέτος όσο και την επόμενη χρονιά. Προφανώς το πρώτο τεστ δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα, είναι πολύ νωρίς ακόμη. Όμως όλα τα στοιχεία που συλλέξαμε ήταν με καλές, σταθερές καιρικές συνθήκες, οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Renault και τον Sergey για τη βοήθειά τους. Όσον αφορά στην εξέλιξη των ελαστικών 13 ιντσών για το 2020, συμπληρώσαμε 212 γύρους με τον Esteban Ocon πίσω από το τιμόνι της Mercedes. Στόχος μας ήταν να αξιολογήσουμε μια σειρά από πρωτότυπα ελαστικά καθώς ετοιμαζόμαστε να οριστικοποιήσουμε τη γκάμα της νέας χρονιάς: Θα είναι τα τελευταία ελαστικά 13 ιντσών που φτιάχνουμε, προτού μεταβούμε σε ελαστικά 18 ιντσών το 2021».

Μιλώντας για ελαστικά με τον επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, στο περιθώριο του Grand Prix του Μπαχρέιν

Δημοφιλή στο Protothema.gr