Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Μαϊάμι: Προεπισκόπηση

Ελλάδα 19:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 GP Μαϊάμι: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

F1 GP Μαϊάμι: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

Η Formula 1 μεταβαίνει στις ΗΠΑ για τον παρθενικό αγώνα του Μαϊάμι. Το σικρουί πόλης στην αμερικανική μεγαλούπολη θυμίζει περισσότερο εκείνα της Σαουδικής Αραβίας και του Αζερμπαϊτζάν παρά του Μονακό. Θα μπορέσει η Ferrari να ανακόψει την ανοδική πορεία της Red Bull;

Advertisement
Advertisement

Μετά την μεγάλη επικράτηση της Red Bull μέσα στην έδρα της Ferrari η δυναμική του πρωταθλήματος έχει αλλάξει ελαφρώς. Οι Ferrari και Leclerc δεν απολαμβάνουν, πλέον, την ίδια βαθμολογική διαφορά που είχαν μετά την Αυστραλία. Επιπλέον, η άνοδος στην απόδοση της Red Bull είναι εμφανής χάρη στις μικρές αναβαθμίσεις που έφερε η αυστριακή ομάδα στην Imola. Σημαντικότερη αυτών θα πρέπει να θεωρηθεί η μείωση του βάρους της RB18 κατά τουλάχιστον 3 κιλά.

Συνεπώς, η Ferrari γνωρίζει πως δεν είναι σε θέση να συνεχίσει την σχετικά συντηρητική προσέγγιση που είχε μέχρι τώρα. Ο Binotto έχει δηλώσει ότι θα χρησιμοποιηθεί ένα αεροδυναμικό πακέτο ειδικά προσαρμοσμένο σε απαιτήσεις χαμηλής οπισθέλκουσας για την F1-75. Ένας από τους λίγους τομείς στους οποίους το κόκκινο μονοθέσιο φαίνεται να υστερεί έναντι της RB18.

Advertisement
Advertisement

Αυτό, φυσικά, οφείλεται και στις επιλογές που έχουν κάνει οι δύο ομάδες στις γενικές κατευθύνσεις των set-up των αυτοκινήτων τους. Έτσι, για πρώτη φορά φέτος, η Ferrari θα επιχειρήσει να δοκιμάσει ένα set-up πιο κοντά στην φιλοσοφία εκείνου που χρησιμοποιεί η Red Bull.

Επιπλέον, εξαιρετικά σημαντική θα είναι η συμβολή του κινητήρα στην συγκεκριμένη πίστα. Γι’ αυτό και ο Charles Leclerc θα περάσει στην δεύτερη -πιο ισχυρή σύμφωνα με φήμες- μονάδα ισχύος του για το GP του Μαϊάμι. Ο Sainz βρίσκεται ήδη σε αυτήν από την Imola. Την μάχη των Red Bull-Ferrari αναμένεται να περιπλέξει ακόμη περισσότερο μια πιθανή βροχή την ημέρα του αγώνα.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Το 5,412 χιλιομέτρων αριστερόστροφο Miami International Autodrome είναι ένα προσωρινό σιρκουί πόλης. Η διαδρομή βρίσκεται εντός της περιοχής του Hard Rock Stadium, γηπέδου της ομάδας NFL, Miami Dolphins. Ο ιδιοκτήτης της, Stephen M Ross ήταν από τους σημαντικότερους παράγοντες στην προσπάθεια της πόλης να αποκτήσει τον δικό της αγώνα στο πρωτάθλημα.

Advertisement

Η χάραξη είναι αρκετά γρήγορη, με τον μόνο πραγματικά αργό τομέα να βρίσκεται στο σύμπλεγμα των στροφών 11-16. Καθώς αναμένεται να χρησιμοποιηθούν επιλογές χαμηλής κάθετης δύναμης στα μονοθέσια, το πέρασμα από τις αργές στροφές τις πίστας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Τόσο σε ότι αφορά τη φθορά των ελαστικών όσο και από την άποψη των οδηγικών λαθών. Η υπόλοιπη πίστα μοιάζει αρκετά στην Jeddah. Θα υπάρχουν τρεις ζώνες DRS για τον αγώνα.

Advertisement

Γύρω από την πίστα έχει στηθεί ένα σκηνικό που θυμίζει Hollywood. Σε αυτό περιλαμβάνεται ακόμη και μία ψεύτικη μαρίνα! Η τελευταία έχει δώσει λαβή για πολλά αρνητικά σχόλια στο διαδίκτυο. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 57 γύρους.

Ελαστικά

Η Pirelli φέρνει στο Μαϊάμι τις ίδιες γόμες που είχαν χρησιμοποιηθεί και στην Imola. Συγκεκριμένα θα διατεθούν οι C2 (Hard), C3 (Medium) και C4 (Soft). Η άσφαλτος είναι καινούργια και αυτό αναμένεται να προσδώσει μεγάλη εξέλιξη στην παρεχόμενη πρόσφυση κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

Advertisement

Καθώς πρόκειται για τον πρώτο αγώνα του Μαϊάμι δεν υπάρχουν προηγούμενα δεδομένα για την απόδοση των ελαστικών. Κατά συνέπεια οι επιλογές της Pirelli ίσως αποδειχτούν σχετικά συντηρητικές μέχρι την Κυριακή. Οπότε δεν θα έπρεπε να αποκλειστεί το ενδεχόμενο της χρησιμοποίησης των soft Pirelli στον αγώνα από κάποιους συνδυασμούς. Ακόμη και εάν κάνουν μόνο ένα pit-stop.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ αλλά και την Cosmote TV. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

Παρασκευή 06/05 21:30 FP1

Σάββατο 07/05 00:30 FP2, 20:00 FP3, 23:00 Κατατακτήριες δοκιμές

Κυριακή 08/05 22:30 Αγώνας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 tech: Ferrari και Mercedes με αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι
McLaren: Θα συνεχιστεί η άνοδος της;
F1: Ο Adrian Newey για όλους και για όλα