Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Εμίλια-Ρομάνια: Οριακή επικράτηση Φερστάπεν!

Ελλάδα 5:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Εμίλια-Ρομάνια: Οριακή επικράτηση Φερστάπεν!

FORMULA 1

F1 GP Εμίλια-Ρομάνια: Οριακή επικράτηση Φερστάπεν!

FORMULA 1

Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να πάρει τη νίκη στην Ίμολα, μένοντας μπροστά, στο τέλος, από τον ταχύτατο Λάντο Νόρις. Τρίτος ο Λεκλέρ.

Advertisement
Advertisement

Στο σιρκουί της Εμίλια-Ρομάνια ο Φερστάπεν έδειχνε να έχει αρχικά τα πάντα υπό έλεγχο. Μόλις, όμως, οι πρωτοπόροι πέρασαν στην σκληρή γόμα (C3) η McLaren του Λάντο Νόρις έδειξε και πάλι τα δόντια της.

Ο Βρετανός ροκάνισε τη διαφορά του από τον οδηγό της Red Bull στους τελευταίους γύρους και έφτασε εντός DRS στο τελευταίο πέρασμα. Ωστόσο δεν πρόλαβε να εκμεταλλευτεί τον καλύτερο ρυθμό του μονοθέσιου του. Έτσι ο Φερστάπεν πήρε μία μάλλον αγχωτική νίκη, συγκρατώντας την αντεπίθεση του Νόρις στο τέλος.

Εκκίνηση

Η πλειονότητα των οδηγών επέλεξε την μέση γόμα για το πρώτο stint ενός αγώνα ο οποίος θα έβγαινε με ένα pit-stop. Με το σβήσιμο των 5 κόκκινων φώτων οι Φερστάπεν και Νόρις είχαν πανομοιότυπο χρόνο αντίδρασης. Ωστόσο ο Ολλανδός κατάφερε να τοποθετήσει ιδανικά την RB20 του πριν την Tamburello και να στρίψει εύκολα πρώτος.

Advertisement
Advertisement

Κατά τα λοιπά η εκκίνηση ήταν καθαρή, χωρίς επαφές. Μεγάλος κερδισμένος της ήταν ο Χούλκενμπεργκ που ανέβηκε 2 θέσεις. Αντιθέτως ο Τσουνόντα έκανε κάκιστη εκκίνηση και έχασε δύο θέσεις. Από μία θέση κέρδισαν οι Χάμιλτον και Πέρεζ.

Ο Μεξικανός της Red Bull ήταν μεταξύ των οδηγών που επέλεξαν την σκληρή γόμα για την αρχή του αγώνα. Έτσι ο ρυθμός του αρχικά ήταν ιδιαίτερα συντηρητικός. Αντιθέτως ο teammate του άνοιξε εύκολα την διαφορά από τους διώκτες του στο πρώτο stint.

Από τις δύο McLaren εκείνη του 5ου Πιάστρι έδειχνε να έχει το μεγαλύτερο δυναμικό στα αρχικά στάδια του αγώνα. Εντούτοις δεν μπορούσε να προσπεράσει στην πίστα την Ferrari του Σάινθ. Τρίτος ήταν ο Λεκλέρ.

Μαξ εναντίον Λάντο

Advertisement

Για να συμβεί αυτό ο Αυστραλός θα έπρεπε να περιμένει τα pit-stops μετά τον 20ό γύρο. Η McLaren επέλεξε να κάνει συντομότερο πρώτο stint έχοντας αυτοπεποίθηση στην απόδοση της MCL38 με την σκληρή γόμα.

Ο Πιάστρι το εκμεταλλεύτηκε αυτό και κατάφερε μετά την ολοκλήρωση των στάσεων να βγει μπροστά από τον Σάινθ. Ο Λεκλέρ κρατήθηκε τρίτος, πίσω από τον Νόρις. Στο σημείο εκείνο ο αγώνας έδειχνε να κατασταλλάζει. Ο Φερστάπεν είχε μία διαφορά άνω των 6 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Νόρις και δεν έμοιαζε να απειλείται για τη νίκη.

Advertisement

Ωστόσο η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Ο Νόρις έκανε διαχείριση της C3 γόμας στην αρχή του δεύτερου stint. Την ίδια στιγμή ο Ολλανδός αναγκαζόταν να υπερβεί αρκετές φορές τα όρια της πίστας. Έτσι η διεύθυνση αγώνα θα του έδειχνε την ασπρόμαυρη προειδοποιητική σημαία.

Ο Φερστάπεν αντέχει στην πίεση

Με δέκα γύρους να απομένουν, ο Νόρις εξαπέλυσε την επίθεσή του. Αργά αλλά σταθερά ο Βρετανός μείωνε σε κάθε στροφή το πλεονέκτημα του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός έκανε τα πάντα για να ανοίξει τη διαφορά. Ωστόσο το εμπρός μέρος της RB20 ήταν απρόθυμο να συνεργαστεί.

Έτσι, ο Μαξ δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο από το να αποτρέψει την έλευση του Νόρις στο DRS του. Τελικά το κατόρθωσε αυτό και οι δύο οδηγοί μπήκαν στον τελευταίο γύρο χωρίς ο Νόρις να πάρει το πλεονέκτημα του DRS.

Advertisement

Ο Νόρις πίεσε μέχρι τέλους για να οδηγήσει τον Φερστάπεν στο λάθος. Όμως ο Μαξ θα άντεχε στην πίεση. Πήρε πρώτος την καρό σημαία, μόλις 7 δέκατα μπροστά από τον Λάντο, ο οποίος χρειαζόταν έναν γύρο ακόμη. Τρίτος τερμάτισε ο Λεκλέρ με τους Πιάστρι και Σάινθ να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα. Ο Ράσελ έκανε τον ταχύτερο γύρο έπειτα από δεύτερο pit-stop. Ο άτυπος τίτλος του οδηγού της ημέρας πήγε στον Λάντο Νόρις.