Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(1) {
  [581931]=>
  object(WP_Post)#7109 (24) {
    ["ID"]=>
    int(581931)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-09-19 13:36:23"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-09-19 10:36:23"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(22) "230919133623_Mick 2023"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(22) "230919133623_mick-2023"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-09-19 13:36:23"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-09-19 10:36:23"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(581929)
    ["guid"]=>
    string(77) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/09/230919133623_Mick-2023.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

FORMULA 1

F1 2024: Για ποιους οδηγούς κλείνει η πόρτα;

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Άλλη μία σεζόν F1 πλησιάζει προς το κλείσιμό της και μαζί οι διαθέσιμες θέσεις στο grid για το 2024. Ποιοι οδηγοί θα μείνουν εκτός F1 την επόμενη χρονιά;

Ας ξεκινήσουμε με το πιο πιθανό σενάριο το οποίο θέλει τον Μικ Σουμάχερ να μένει για δεύτερη συνεχή χρονιά εκτός πρωταθλήματος.

Ο γιος του μεγάλου Μίχαελ Σουμάχερ θα διατηρήσει, βέβαια, τον ρόλο του εφεδρικού οδηγού στην Mercedes. Εντούτοις αυτός ο ρόλος δεν του εξασφαλίζει -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- και την συμμετοχή του σε Grand Prix. Για τον Γερμανό υπάρχει φημολογία για πιθανή συμμετοχή του στο πρωτάθλημα WEC -και άρα και στις 24 ώρες του Le Mans- με την Alpine.

Μία πολύτιμη, σίγουρα, εμπειρία η οποία, όμως, δεν ήταν και ο πρώτος στόχος του Μικ. Όλα δείχνουν ότι ο Σουμάχερ θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον μία χρονιά ακόμη για να οδηγήσει και πάλι σε επίσημο αγώνα F1. Ίσως με τα χρώματα της Audi;

Παρόμοια υπομονή θα πρέπει να κάνει, όμως, και ο Λίαμ Λώσον. Ο Νεοζηλανδός μπορεί να τα έχει πάει περίφημα στους τρεις πρώτους του αγώνες με την AlphaTauri, ενώ στην Σιγκαπούρη τερμάτισε 9ος, παίρνοντας τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του. Ωστόσο για την ώρα δεν μοιάζει να υπάρχει θέση για εκείνον σε καμία από τις δύο ομάδες της Red Bull.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές η AlphaTauri θα ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Τσουνόντα στην Ιαπωνία, αυτό το τριήμερο. Επιπλέον η ιταλική ομάδα δίνει προτεραιότητα στον Ρικιάρντο του οποίου η επιστροφή αναμένεται πριν το τέλος της φετινής σεζόν.

Έτσι, ο Λώσον θα παραμείνει εφεδρικός οδηγός της Red Bull για το 2024 ελπίζοντας -χάρη και στις εξαιρετικές του φετινές εμφανίσεις- σε επάνοδο στο grid από το 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Σιγκαπούρης: Η διαφορετική pole (+video)
Στρολ: Δεν θα τρέξει στην Σιγκαπούρη! (+video)
F1 GP Σιγκαπούρης: Το αριστούργημα Σάινθ (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ