ΑΓΩΝΕΣ

Live Ράλι Ακρόπολις: H 10η ΕΔ στον Ogier, ξέφυγε κι άλλο ο Latvala

Ελλάδα 11:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Live Ράλι Ακρόπολις: H 10η ΕΔ στον Ogier, ξέφυγε κι άλλο ο Latvala

ΑΓΩΝΕΣ

Live Ράλι Ακρόπολις: H 10η ΕΔ στον Ogier, ξέφυγε κι άλλο ο Latvala

ΑΓΩΝΕΣ

Διαβάστε όλη την εξέλιξη του εθνικού μας αγώνα, χιλιόμετρο με χιλιόμετρο, ειδική με ειδική. Όλα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά βουνά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών…

Advertisement
Advertisement

Service E: Με το βραδινό service στο Λουτράκι, ολοκληρώθηκε το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών κατά τη διάρκεια του service:

Μίκο Χίρβονεν (Citroen DS3): «Ήμουν άτυχος, με δύο κλαταρίσματα ήταν πολύ δύσκολο. Είναι αδύνατο να αποφύγεις όλες τις πέτρες. Μπορείς βέβαια να πας πολύ αργά γύρω τους. Αλλά, επειδή κανείς δεν μπορεί να πάει τόσο αργά, είναι καθαρά θέμα τύχης. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».

Advertisement
Advertisement

Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3): «Θα ήθελα να είμαι πιο κοντά στην κορυφή, αλλά δεν είναι το κατάλληλο ράλι για να πάρεις ρίσκο. Μπορούμε να πιέσουμε, αλλά σήμερα ο Λάτβαλα ήταν ταχύτερος και θα ήταν βλακώδες να πιέσουμε αύριο. Δε θέλω να κάνω κάποιο λάθος».

Μαντς Όστμπεργκ (Ford Fiesta RS): «Ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά καλύτερη από τη χθεσινή. Χάσαμε κάποια λεπτά, λόγω του ακρόμπαρου και του κλαταρίσματος. Δεν είναι καταστροφή, αλλά ούτε και η ημέρα που ήλπιζα. Παρ’ όλα αυτά, η 6η θέση είναι εντάξει».

Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS): «Προσπαθώ να διατηρήσω το ρυθμό και καλή ταχύτητα. Θα θέλαμε να είμαστε μπροστά, αλλά πρώτα πρέπει να τερματίσεις».

Advertisement

Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (VW Polo R): «Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Στο Ακρόπολις όλα μπορεί να συμβούν και το γνωρίζω πολύ καλά. Για αύριο θέλω να διατηρήσω τον έλεγχο και η ταχύτητά μου θα προσαρμοστεί στο δρόμο. Στο σκληρό θα αφήσω, στο μαλακό θα οδηγήσω πιο άνετα».

Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R): «Το απόγευμα η πρόσφυση ήταν καλύτερη, παρόλο που ήμασταν 1οι στο δρόμο. Ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε γρήγορα. Στην τελευταία ειδική είχαμε μικρότερο μειονέκτημα, λόγω της βροχής, και για αυτό ήμασταν οι ταχύτεροι. Θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε και να μην έχουμε προβλήματα».

Advertisement

10η ΕΔ – Ζήρεια 2 – 21.36 km: Έπρεπε να φτάσουμε στη δέκατη ειδική διαδρομή του αγώνα για να δούμε το όνομα του Σεμπαστιέν Οζιέ να φιγουράρει στη κορυφή της κατάταξης σε ένα από τα περάσματα στα ελληνικά βουνά. Με τη βροχή να κάνει και πάλι σποραδικά την εμφάνιση της, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κάλυψε τα 21 χιλιόμετρα σε 13 λεπτά και 15 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερος από τους Όστμπεργκ (Fiesta WRC), Λάτβαλα (Polo R WRC), Νεβίλ/Νόβικοφ/Αλ Ατίγια (όλοι τους με Fiesta WRC).

«Ήλπιζα σε αυτήν τη βροχή όλη μέρα, αλλά ήρθε αργά, ο δρόμος είναι ακόμη στεγνός. Δε νομίζω πως αυτό θα αλλάξει τα πράγματα», σχολίασε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

Η πρωτιά αυτή, τοποθέτησε το Γάλλο στη πρώτη δεκάδα, για πρώτη φορά στον αγώνα αφού είχε εγκαταλείψει στην εναρκτήρια ειδική του αγώνα. Στη γενική ο Λάτβαλα ανέβασε το προβάδισμα του έναντι του Σόρντο (DS3 WRC) άνω του λεπτού, ο Νεβίλ είναι μισό λεπτό πιο πίσω ενώ ο Αλ-Ατίγια αύξησε τη διαφορά του από τον Αντρέας Μίκελσεν της VW που είχε κλαταρισμένο εμπρός δεξί ελαστικό.

Advertisement

Αλλαγή θέσης πιο πίσω, με τον Όστμπεργκ να περνάει τον Πρόκοπ (Fiesta WRC) και να είναι πλέον έκτος. Πίσω τους ο Μίκο Χίρβονεν με το εργοστασιακό DS3 WRC που έφτασε στον τερματισμό με σπασμένο εμπρός δεξί τροχό!

«Χτυπήσαμε ένα μεγάλο βράχο σε μια φουρκέτα, 7 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής – δεν μπορούσα να τον αποφύγω», δήλωσε ο Φινλανδός.

Στη κατηγορία WRC-2 o Κούμπιτσα αυτή τη φορά δεν ήταν ταχύτερος με το DS3 RRC αλλά απολαμβάνει προβάδισμα 140 δευτερολέπτων από τον δεύτερο!

9η ΕΔ – Κεφαλάρι 2 – 18.40 km:Ίδιο σκηνικό στη κορυφή των χρόνων και αυτής της ειδικής, με ταχύτερο όλων τον Νόβικοφ με το Fiesta WRC της M-Sport, δεύτερο τον πρωτοπόρο γενικής Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το Polo R WRC και τρίτο τον teammate του στη Γερμανική ομάδα, Σεμπαστιέν Οζιέ.

Με την ελαφριά βροχή να συνεχίζεται πάνω από τη Πελοπόννησο, ο Λάτβαλα κατάφερε να διευρύνει λίγο ακόμα το προβάδισμα του έναντι του πέμπτου στην ειδική Ντάνι Σόρντο, με τον εργοστασιακό οδηγό της Citroen να δείχνει πως δεν μπορεί να αλλάξει την εις βάρος του κατάσταση.

Η μεταξύ τους διαφορά ορίζεται πλέον στα 49.2 δευτερόλεπτα! Διαχειρίζεται τη κατάσταση ο τρίτος Νεβίλ (Fiesta WRC) αφού δεν απειλεί και δεν απειλείται ενώ στη μεγάλη μάχη που γίνεται πίσω του, ο teammate του Βέλγου, Νάσερ Αλ Ατίγια, κατάφερε στο Κεφαλάρι να βρει αντίδοτο στην επίθεση του Polo R WRC του Αντρέας Μίκελσεν, κρατώντας τη μεταξύ τους διαφορά στα 10 δεύτερα.«

Προσπαθούμε. Ο Αντρέας κάνει καλούς χρόνους, αλλά προσπαθούμε να τον πιέσουμε. Το ευχαριστιόμαστε, οι ειδικές είναι σκληρές. Γλιστράει πολύ σε κάποια σημεία, προσέξαμε λίγο, άλλα σημεία είναι εντελώς στεγνά», δήλωσε ο οδηγός από το Κατάρ.

Από την πλευρά του ο Νορβηγός που έφτασε στον τερματισμό με το VW χτυπημένο πίσω δεξιά και με το ελαστικό να έχει φύγει από τη ζάντα, σχολίασε: «Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε ρυθμό χωρίς να ξεπεράσουμε τα όρια. Ήταν πονηρή ειδική. Μου αρέσει η επόμενη ειδική, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε χρόνο εκεί. Χτυπάγαμε συνέχεια, δε γνωρίζω πού έγινε η ζημιά».

Ενδέκατος καλύτερος χρόνος, από τον δέκατο της γενικής, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, με το DS3 RRC. Ο Πολωνός που παραμένει 42 sec μπροστά από τον φουριόζο Σεμπαστιέν Οζιέ, ανοίγει συνεχώς το προβάδισμα του στη κατηγορία WRC-2.

Από ελληνικής πλευράς ο Χαλκιάς παραμένει ο ψηλότερα πλασαρισμένος οδηγός ενώ μετά από τέσσερις ειδικές (εκ των οκτώ της ημέρας για το WRC), ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, με νικητή τον Λάμπρο Κύρκο.

8η ΕΔ – Γυμνό – 17.61 km: Ο Ευγένι Νόβικοφ αρνήθηκε στον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα τη πρωτιά στην όγδοη ειδική διαδρομή του εθνικού μας αγώνα! Μετά τη πρωινή του ατυχία, ο Ρώσος “πάτησε γκάζι” με το Fiesta WRC της M-Sport και σταμάτησε το χρονόμετρο στο 12:25.8, επικρατώντας κατά 5 δευτερόλεπτα του πρωτοπόρου της κατάταξης.

Πάντως ο Λάτβαλα (Polo R WRC) μόνο δυσαρεστημένος δεν είναι, σε μία ειδική όπου είχαμε και ψιχάλες, όχι μόνο δεν απειλήθηκε από τον δεύτερο στη γενική Ντάνι Σόρντο (DS3 WRC) αλλά κατάφερε να ανοίξει ακόμα περισσότερο τη μεταξύ τους διαφορά!

Με τον Ισπανό μόλις έκτο στη συγκεκριμένη ΕΔ, η μεταξύ τους διαφορά εκτοξεύτηκε στα 44 δευτερόλεπτα! Άλλο τόσο πιο πίσω είναι ο τρίτος Νεβίλ (Ford Fiesta WRC) ενώ στη μάχη της τέταρτης θέσης, ο Ανδρέας Μίκελσεν με το Polo R WRC, είναι πλέον μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από το Fiesta WRC του Νάσερ Αλ-Ατίγια.

Με τον κορυφαίο χρόνο στην ειδική, όντας κατά ένα και πλέον λεπτό ταχύτερος του Ρόμπερτ Κούμπιτσα (DS3 RRC), ο Νόβικοφ είναι πλέον μπροστά από τον Πολωνό στη γενική κατάταξη και συγκεκριμένα στην ένατη θέση.

Πλέον ο πρώην οδηγός της Formula 1 απειλείται από έναν άλλο κορυφαίο συνδυασμό, τον Σεμπαστιέν Οζιέ που έχει πάρει φόρα με το Polo R WRC και κάνει ότι μπορεί για να επιστρέψει στις βαθμολογούμενες θέσεις μετά τη χθεσινή του εγκατάλειψη.

Ατύχημα για τους Καλίντ Αλ-Κασίμι / Μάρτιν Σκοτ στο ξεκίνημα της ειδικής. Το Citroen DS3 WRC αναποδογύρισε μερικές φορές, το πλήρωμα ευτυχώς είναι καλά. Γενικά ήταν μία πολύ σκληρή ειδική, χαρακτηριστικές άλλωστε οι δηλώσεις του Μίκο Χίρβονεν που έφτασε στον τερματισμό χωρίς εμπρός δεξί ελαστικό: «Περίπου 7 χλμ. πριν από το τέλος κλατάρισε το λάστιχο. Χτυπάς πέτρες και πράγματα όλη την ώρα, δεν κατάλαβα τι έγινε».

7η ΕΔ – Κλένια/Μυκήνες 2 – 17.41 km: Tαχύτερος όλων ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (VW Polo R) με χρόνο 11:14.4, αυξάνοντας τη διαφορά του από το δεύτερο της γενικής κατάταξης, Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3) στα 29,9 sec. Ήταν η τέταρτη κερδισμένη ειδική σήμερα για τον Φινλανδό.

Το δεύτερο καλύτερο χρόνο (11:18.1) σημείωσε με το VW Polo R ο Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Γάλλος οδηγός ανέβηκε στην 14η θέση της γενικής κατάταξης και στο υπόλοιπο της ημέρας θα προσπαθήσει να κερδίσει ένα μέρος από το… χαμένο έδαφος της Παρασκευής. Δεν τα πήγε καλά ο Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS), καθώς τα χρονόμετρα έδειξαν 11:32.2. Στη γενική βρίσκεται στην 11η θέση.

H επικείμενη μάχη είναι για την τέταρτη θέση της γενικής, αφού έχοντας λύσει τα προβλήματα με τα φρένα του Polo R WRC, o Αντρέας Μίκελσεν έχει πλησιάσει στα 15 δευτερόλεπτα τον Νάσερ Αλ-Ατίγια.

«Είχα καλό ρυθμό και νιώθω καλύτερα το αυτοκίνητο, αλλά και με το γεγονός πως έχω φρένα! Είμαι ικανοποιημένος. Προσπαθώ να αποφύγω τα σημεία με πέτρες», δήλωσε ο Νορβηγός στο φινάλε της ειδικής.

Service D: Σε εξέλιξη το μεσημεριανό service στο Λουτράκι, επόμενη ειδική διαδρομή (ΕΔ8) Κλένια-Μυκήνες 2 μήκους 17.41 χιλιομέτρων. Στο πρωινό πέρασμα από εκεί, ταχύτερος ήταν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το Volkswagen Polo R WRC.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών κατά τη διάρκεια του service:

Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (VW Polo R): «Η κατάσταση είναι ΟΚ, όμως στο Ακρόπολις όλα μπορούν να συμβούν. Τα 19 δευτερόλεπτα δεν είναι πολλά, οπότε πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι».

Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3): «Το πρωινό δεν ήταν άσχημο. Το σχέδιό μας ήταν να βρισκόμαστε στο πόντιουμ, και είμαστε. Η στρατηγική παραμένει η ίδια και για το απόγευμα».

Τιερί Νεβίλ (Ford Fiesta RS): «Ήταν καλό πρωινό. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά και ήμουν προσεκτικός στα δύσκολα κομμάτια. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω αυτόν το ρυθμό»

Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS): «Στη 2η ειδική έσπασε η δισκόπλακα. Μπορούσαμε να αλλάξουμε λάστιχο, αλλά τίποτα παραπάνω. Έπρεπε να συνεχίσουμε χωρίς φρένα».

Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R): «Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Οι χρόνοι μας δεν ήταν άσχημοι. Μετρούσαμε τη διαφορά ανά χλμ. από τον 1ο, και ιδιαίτερα στην 3η ειδική πήγαμε καλά. Τώρα θα κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο, αλλά όχι μεγάλες αλλαγές».

6η ΕΔ – Ζήρεια 1 – 21.36 km: Απάντηση… ψυχολογίας από πλευράς Ντάνι Σόρντο! Ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen έσπασε το σερί του Λάτβαλα (Polo R WRC) αν και η μεταξύ τους διαφορά ήταν μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου! Πλέον τους χωρίζουν 18.7 δεύτερα.

«Πρώτη φορά έτρεχα σε αυτή τη διαδρομή, αλλά το διασκέδασα πάρα πολύ. Με πολύ καλή πρόσφυση και γρήγορη ειδική. Είμαι χαρούμενος, δε σκέφτομαι το αποτέλεσμα, αλλά την επίδοση», δήλωσε στον τερματισμό ο Σόρντο.

Από την πλευρά του, ο Λάτβαλα σχολίασε: «Ήταν καλός χρόνος. Μου αρέσει η ειδική, έχει πολύ γρήγορα σημεία. Όλα είναι καλά τώρα, ελπίζω να μη βρέξει το απόγευμα. Είμαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά θα μπορούσαμε να αλλάξουμε λίγο το set-up του διαφορικού – είναι λίγο υποστροφικό στην έξοδο των στροφών».

Άλλα 50 δεύτερα πιο πίσω είναι ο Νεβίλ με το Fiesta RS WRC της Qatar M-Sport που έχει εξελιχθεί σε μεγάλο φαβορί για μία θέση στο βάθρο αφού έχει μεγάλη διαφορά από τον τέταρτο. Εκεί έχουμε αλλαγή στη κατάταξη, τα προβλήματα στα φρένα του Polo R WRC έριξαν τον Αντρέας Μίκελσεν πίσω από τον Νάσερ Αλ-Ατίγια (Fiesta RS WRC).

Μάρτιν Πρόκοπ και Μαντς Όστμπεργκ (αμφότεροι με Fiesta) δίνουν τη δική τους μάχη για την έκτη θέση, με τον Μίκο Χίρβονεν με το εργοστασιακό DS3 WRC να συνεχίζει να σκαρφαλώνει στην κατάταξη, είναι πλέον όγδοος.

«Το ακρόμπαρο είχε ξεβιδωθεί. Ήταν αδύνατο να οδηγήσουμε, το φτιάξαμε και τώρα όλα είναι καλά», σημείωσε ο Όστμπεργκ.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν ο Αλ-Κασίμι και ο Κούμπιτσα (με DS3 WRC και RRC αντίστοιχα), με τον Νοβίκοφ (Fiesta WRC) να ταλαιπωρείται και να πέφτει ενδέκατος. Μία κερδισμένη θέση για τον Οζιέ (Polo R WRC), είναι πλέον 15ος.

5η ΕΔ – Κεφαλάρι 1 – 18.40 km: Καλύτερο χρόνο έκανε ξανά ο Λάτβαλα που πήρε 3.2 δεύτερα από τον Σόρντο. Έτσι η μεταξύ τους διαφορά ορίζεται πλέον στα 18.8!

«Προσπαθώ να καταλάβω γιατί έχασα χρόνο στις αργές στροφές. Μαθαίνω και πρέπει να βρω μια λύση γι’ αυτό. Κατά τα άλλα, είμαι χαρούμενος, δεν έκανα λάθος», σχολίασε στο τέλος της ΕΔ ο Ισπανός.

Ο Λάτβαλα έχει κερδίσει και τις 3 ειδικές της ημέρας, φτάνοντας συνολικά τις κερδισμένες ειδικές της Volkswagen στις 50!

Καμία αλλαγή μέχρι και την ένατη θέση της γενικής, ο Νεβίλ αύξησε τη διαφορά του από τον Μίκελσεν που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα ενώ από τις αναρτήσεις ταλαιπωρούνται τόσο ο Όστμπεργκ όσο και ο Νόβικφ.
παρότι ο Όστμπεργκ έχει πρόβλημα με την ανάρτηση εμπρός αριστερά, ο Μίκελσεν με τα φρένα του Polo R WRC, ο Νόβικοφ επίσης στην ανάρτηση από τη προηγούμενη ειδική στη δέκατη όμως ο Χίρβονεν κατάφερε να «προσπεράσει» τον Κούμπιτσα παρότι ο Πολωνός συνεχίζει τη κυριαρχία του στη κατηγορία WRC-2.

«Είναι εκνευριστικό να καθαρίζεις το δρόμο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς», σχολίασε ο Φινλανδός εργοστασιακός οδηγός της Citroen.

Τρεις θέσεις κέρδισε ο Οζιέ, που με τον τρίτο καλύτερο χρόνο στο κεφαλάρι, είναι πλέον δέκατος-έκτος.

«Είναι γλιστερά, προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, αλλά δεν είναι εύκολο. Προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το στήσιμο στις συνθήκες», τόνισε ο Γάλλος.

Πρώτος Έλληνας παραμένει ο Θέμης Χαλκιάς με συνοδηγό τον Λεωνίδα Μαχαίρα. Το πλήρωμα με το Mitsubishi Lancer EVO IX είναι στην 27η θέση της γενικής κατάταξης.

4η ΕΔ – Γυμνό – 17.61 km: Νέες ανακατατάξεις στον εθνικό μας αγώνα που σε κάθε του χιλιόμετρο αποδεικνύει το σκληρό του χαρακτήρα. Τελευταίο θύμα ο Εβγένι Νόβικοφ που μετά το εντυπωσιακό του ξεκίνημα, αντιμετώπισε προβλήματα. Χτύπησε μία πέτρα που οδήγησε σε κλατάρισμα!

«Νομίζω χτυπήσαμε την ίδια πέτρα που είχε χτυπήσει πέρσι ο Jari-Matti! Σταματήσαμε να το αλλάξουμε ελαστικό. Ίσως έχουμε πρόβλημα με την ανάρτηση. Θα κερδίσουμε χρόνο στην επόμενη ειδική», σχολίασε ο Ρώσος στον τερματισμό.

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Λάτβαλα, που πέρασε και στη κορυφή της γενικής κατάταξης! Πίσω του -τόσο στην ειδική όσο και στη γενική- βρίσκεται ο Σόρντο. Τους χωρίζουν 15 δευτερόλεπτα και με τη νέα τάξη πραγμάτων, φαντάζουν ως οι κύριοι μονομάχοι για τη νίκη.

«Ήταν ειδική με ρυθμό. Στο τέλος είχε πιο αργά και δύσκολα σημεία. Δεν πήρα ρίσκο. Σε αυτούς τους ρυθμούς είναι εύκολο να γίνει το λάθος», παραδέχθηκε ο Ισπανός.

Πίσω τους ο ταχύς Νεβίλ με το Fiesta της Qatar M-Sport, απέχει όμως άλλα 28 δεύτερα. Τέταρτος γενικής ο Αντρέας Μίκελσεν με Polo R αλλά άλλα 40 δυετερόλεπτα πιο πίσω.

Στα δύο λεπτά από τη κορυφή βρίσκεται ο Αλ-Ατίγια ενώ μάχη θα έχουμε σύντομα για την έκτη θέση, καθώς ο Όστμπεργκ, παρά κάποια προβλήματα με το διαφορικό του Fiesta WRC, πλησιάζει τον Πρόκοπ – τους χωρίζουν πλέον 15.9 δεύτερα. Μετά τα προβλήματα, ο Νόβικοφ έχει πέσει στην όγδοη θέση. Σταθερές οι επόμενες δύο θέσεις, με τον Αλ-Κασίμι (Citroen DS3 WRC) και τον εντυπωσιακό Ρόμπερτ Κούμπιτσα που με το DSR RRC εξακολουθεί να προηγείται στη κατηγορία WRC-2, διευρύνοντας μάλιστα το προβάδισμά του.

Με γοργούς ρυθμούς τον πλησιάζει ο Μίκο Χίρβονεν, η αντεπίθεση του εργοστασιακού οδηγού της Citroen τον έχει φέρει στην ενδέκατη θέση της γενικής (έκανε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στο όρος Γυμνό), την ώρα που ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπαστιέν Οζιέ ήταν ακόμα πιο γρήγορος στο τελευταίο πέρασμα και βρίσκεται πλέον στη 19η θέση της κατάταξης.

Πρώτος έλληνας ο Χαλκιάς που βρίσκεται στην 29η θέση της γενικής ενώ από τα πληρώματα που τρέχουν για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, προηγείται ο Λάμπρος Κύρκος.

3η ΕΔ – Κλένια/Μυκήνες – 17.41 km: Τον καλύτερο χρόνο στην 3η ΕΔ σημείωσαν ο επικεφαλής του αγώνα, Ευγένι Νόβικοφ (Fiesta RS) και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (VW Polo R) με ακριβώς τον ίδιο χρόνο! (11:23.4). Ακολούθησε ο Ντάνι Σόρντο με Citroen DS3 (11:36.9).

Στη γενική κατάταξη, μετά και την 3η ΕΔ, προηγείται ο Νόβικοφ με διαφορά 39,1 sec από τον Λάτβαλα που πέρασε δεύτερος. Στην 3η θέση υποχώρησε ο Σόρντο (+43.8). Πολύ χαμηλά, στη 13η θέση, βρίσκεται ο Μίκο Χίρβονεν, που χθες έχασε 6 λεπτά στην πρώτη ειδική λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3.

«Ακολουθώ τα split του Λάτβαλα. Το σχέδιο είναι να ακολουθώ τους χρόνους του και, αν χρειαστεί, να πιέσω παραπάνω», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της ειδικής ο Νόβικοφ. «Ήταν πολύ καλή ειδική. Πρέπει να πιέσουμε, αλλά είναι Ακρόπολις και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και ψύχραιμοι», ανέφερε από την πλευρά του ο Λάτβαλα.

Πρώτος ξεκίνησε το πρωί ο Σεμπαστιάν Οζιέ (έκανε χρόνο 11:45.7 στην ειδική). O Γάλλος οδηγός της Volkswagen εγκατέλειψε χθες λόγω προβλήματος στην τροφοδοσία καυσίμου του Polo R και σήμερα συνεχίζει υπό καθεστώς Rally 2. Στόχος του να ανέβει όσο γίνεται ψηλότερα στις βαθμολογούμενες θέσεις.Μετά την 3η ΕΔ είναι στην 20η θέση της γενικής, απέχοντας πάνω από 10 λεπτά από τον πρωτοπόρο. «Το αυτοκίνητο είναι εντάξει, αλλά υπάρχει πολύ μπόσικο χώμα. Προσπαθώ, αλλά δεν είναι εύκολο. Πρέπει να οδηγήσουμε και θα δούμε τι θα γίνει», ανέφερε ο Οζιέ.

Αντίθετα, δεν συνεχίζει ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο και το Mitsubishi Lancer EVO X.

 

Παρασκευή 31 Μαϊου

2η ΕΔ – Κινέτα – 26.05 km: Τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Eυγένι Νόβικοφ με Ford Fiesta RS (18:00.7), με τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να είναι δεύτερος με το Polo R WRC (18:03.5).Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Νόβικοφ με διαφορά 30,3 sec από τον Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3) και 39,1 sec από τον Λάτβαλα. Εκτός αγώνα από την 1η ΕΔ τέθηκαν οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Λάμπρος Αθανασούλας. «Πήγαμε αρκετά καλά. Κάναμε κάποια μικρά λάθη με τα φρένα στο σκοτάδι. Όλα καλά, είναι καλό που προηγούμαστε αύριο», δήλωσε ο επικεφαλής του αγώνα.

1η ΕΔ – Κινέτα/Πίσσια – 47.70 km: O επικεφαλής της βαθμολογίας του WRC και φαβορί στο φετινό αγώνα, Σεμπαστιάν Οζιέ, είδε τις ελπίδες του για νίκη να εξανεμίζονται, μόλις στο 22ο km της 1ης ΕΔ. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το Volkswagen Polo R του Γάλλου σταμάτησε λόγω χαμηλής πίεσης καυσίμου. Θα συνεχίσει το Σάββατο υπό καθεστώς Rally 2, όμως θα απέχει αρκετά λεπτά από τους πρωτοπόρους. Προβλήματα με την κρεμαγιέρα του Citroen DS3 αντιμετώπισε ο Μίκο Χίρβονεν, με αποτέλεσμα να απέχει σχεδόν 6 λεπτά από την κορυφή.

Άσχημα τα νέα και για τον Λάμπρο Αθανασούλα, καθώς εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στην ανάρτηση του Mitsubishi Lancer Evo X. Τον καλύτερο χρόνο στη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 47 km, σημείωσε ο Ευγένι Νόβικοφ με Ford Fiesta RS (32:58.6), μπροστά από τον Ντάνι Σόρντο με Citroen DS3 WRC (+20.6) και το Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με Volkswagen Polo R (+36.3).

Μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto.gr καθώς η είδηση θα ανανεώνεται συνεχώς μέχρι και τον τερματισμό το μεσημέρι της Κυριακής 2 Ιουνίου