Η Ελλάδα θα διοργανώσει έναν ακόμα διεθνή αγώνα αυτοκινήτου το 2024
ΝΕΑΗ Ελλάδα θα διοργανώσει έναν ακόμα διεθνή αγώνα αυτοκινήτου το 2024
ΝΕΑΜετά το Ράλι Ακρόπολις και το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις η Ελλάδα θα φιλοξενήσει και ευρωπαϊκό αγώνα του πρωταθλήματος Tour European Rally
Πριν από λίγα χρόνια η Ελλάδα βάδιζε σε ένα λεπτό σχοινί και στο… παρά ένα γλίτωσε τον αποκλεισμό από τις παγκόσμιες διοργανώσεις αναφορικά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η εταιρεία που διοργάνωνε παλαιότερα το Ράλι Ακρόπολις δεν είχε εξοφλήσει στην FIA τα παράβολα που έπρεπε βάσει συμφωνητικών, κάτι που έπραξε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και εν τέλει έσωσε την χώρα μας από την καταστροφή.
WHAT CAR
Τα χρωστούμενα εξοφλήθηκαν αλλά ποτέ δεν ζητήθηκαν από την εταιρεία που δεν τα είχε πληρώσει και που εξαιτίας της η Ελλάδα έμεινε εκτός διεθνών αγώνων για χρόνια, τόσο από το WRC (παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι) όσο και από το ERC (ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι). Τα δεδομένα άλλαξαν όταν εγγυήθηκε στην FIA το Ελληνικό Κράτος και τελικά επέστρεψε το Ράλι Ακρόπολις στο WRC.
Το Ράλι Ακρόπολις διαδέχτηκε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και έτσι η χώρα μας από το… πουθενά κατάφερε να διοργανώνει δύο διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου.
Και τρίτος αγώνας
Όπως όμως φαίνεται υπάρχει και συνέχεια, καθώς η Ελλάδα θα αποκτήσει έναν ακόμη αγώνα και συγκεκριμένα ένα ασφάλτινο ράλι που θα αποτελέσει μέρος του Tour European Rally το 2024. Ο θεσμός του Tour European Rally (TER) θεσπίστηκε το 2016 και κάθε χρόνο περιλαμβάνει ράλι από διάφορες χώρες της Ευρώπης, που διεξάγονται είτε σε ασφάλτινη, είτε σε χωμάτινη επιφάνεια.
Σημαντική συμβολή για να ενταχθεί η Ελλάδα σε ένα ακόμα παγκόσμιο αγωνιστικό ημερολόγιο ήταν αυτή του οδηγού αγώνων Σωτήρη Ιερεμιάδη ο οποίος με συντονισμένες κινήσεις και τη στήριξη της ΟΜΑΕ πέτυχε αυτό που φάνταζε απίστευτο.
Ξεκάθαρα πλέον η χώρα μας αποκτάει ασφάλτινο διεθνή αγώνα έπειτα από πολλά χρόνια ενώ δείχνει να καθιερώνεται στο διεθνές στερέωμα.
Πρωταθλητές Tour European Rally
2016: Simone Tempestini (Ιταλία) – Skoda Fabia R5
2017: Giandomenico Basso (Ιταλία) – Hyundai i20 R5
2018: Giandomenico Basso (Ιταλία) – Hyundai i20 R5
2019: Steve Fernandes (Λουξεμβούργο) – Skoda Fabia R5
2020: Edgar Vigo Lopez (Ισπανία) – Peugeot 208 Rally4
2021: Edgar Vigo Lopez (Ισπανία) – Peugeot 208 Rally4
2022: Hayden Paddon (Νέα Ζηλανδία) – Hyundai i20 R5
2023: Osian Pryce (Μεγάλη Βρετανία) – Volkswagen Polo GTi R5
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εντυπωσιακό το Buggy του πρώην σχεδιαστή της Jaguar
Ποιο είναι το νέο λεωφορείο της Εθνικής ποδοσφαίρου; Πόσο κόστισε;
Πληρωμή 22.000 ευρώ για το πρώτο «πράσινο ταξί»!