Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: Kia EV6 AWD vs Ford Mustang Mach-E RWD vs VW ID.4 GTX

  • car magazine team

Η μάχη για τη δημιουργία του καλύτερου οικογενειακού EV μοντέλου έχει φουντώσει για τα καλά. Μπορεί τα Ford Mustang Mach-E και VW ID.4 GTX να αντιμετωπίσουν επί ίσοις όροις το φετινό «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» KIA EV6;

Είναι γεγονός ότι ο κόσμος της Συγκριτική δοκιμή: Kia EV6 AWD vs Ford Mustang Mach-E RWD vs VW ID.4 GTX σε ό,τι αφορά τις αξίες και τα στερεότυπα.

Για παράδειγμα η Tesla, που πριν από 20 χρόνια δεν υπήρχε καν, πλέον κατέχει την υψηλότερη χρηματιστηριακή αξία αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας ακόμη και τον ιαπωνικό κολοσσό Toyota, που κατείχε την πρώτη θέση στη σχετική λίστα, συν ότι έθεσε νέα δεδομένα με την γκάμα των μοντέλων της. Η Volkswagen άλλαξε θέση και από «επιτήδειος ουδέτερος» της οικολογικής οδήγησης, μεταμορφώθηκε στον βασικότερο υπερασπιστή των μηδενικών εκπομπών οχημάτων. Από την άλλη, μη βασικοί παίκτες, μιλώντας με ποδοσφαιρικούς όρους, κατάφεραν τα τελευταία χρόνια ν’ ανέβουν στη Super League.

Όπως η Hyundai, που δημιούργησε το εξαιρετικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό Ioniq 5, και βέβαια η KIΑ με το αντίστοιχο EV6, το πρώτο αμιγώς EV μοντέλο της που χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική, αλλά και σύστημα ηλεκτρικής ισχύος με δυνατότητα φόρτισης 800V, κάτι που γνωρίσαμε και στην Porsche Taycan. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει πέραν της ταχύτερης φόρτισης, λιγότερα καλώδια και μειωμένη συσσώρευση θερμότητας.

Εκτός από τους Κορεάτες, το ωστικό κύμα της ηλεκτροκίνησης χτύπησε με μανία και την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία να ζωντανεύει μετά από δεκαετίες απραξίας. Μπορεί η καρδιά του συγκεκριμένου κλάδου να έχει μετατοπιστεί από το Ντιτρόιτ στην Καλιφόρνια και στη Silicon Valley, αλλά η πάλαι ποτέ ένδοξη Motor City αλλάζει ρότα, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την ηλεκτρική crossover εκδοχή της Ford Mustang, τη Mach-E.

Ένα εξαιρετικό μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο και που διαθέτει αρκετά τεχνολογικά γκάτζετ, όπως την τεράστια κεντρική οθόνη των 15,5”. Το τελευταίο μοντέλο του συγκριτικού φέρει τα σήματα της Volkswagen, της οποίας η εκπληκτικά γρήγορη μεταμόρφωση σε φανατικό υποστηρικτή της ηλεκτροκίνησης αποτελεί case study.

To νέο ID.4 GTX είναι το πρώτο ηλεκτρικό VW που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο λογότυπο, με την εταιρεία να δηλώνει ότι αποτελεί το ηλεκτρικό alter ego του Golf GTI, επισημαίνοντας ότι διαθέτει καλύτερη επιτάχυνση στο 0-100 km/h. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της γκάμας ID που διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, πιο σφιχτή ανάρτηση σε σχέση με τις απλές εκδόσεις και τροχούς 21” με χαμηλού προφίλ ελαστικά.

Οι πρώτες εντυπώσεις από το EV6 είναι άκρως θετικές. Διαθέτει ένα εντυπωσιακό αμάξωμα που σε ορισμένα σημεία θυμίζει αρκετά την Jaguar I-Pace. Για αυτοκίνητο της κατηγορίας crossover έχει μικρό ύψος, η καμπίνα βρίσκεται μετατοπισμένη προς τα εμπρός, ενώ το όλο σύνολο είναι άκρως δυναμικό, ελέω και των μεγάλων τροχών και των μικρών προβόλων, με το μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο ακόμα και από το KIA Sorento, φτάνοντας τα 2,9 m. Εκεί που το κορεάτικο μοντέλο δίνει ρέστα είναι στην εκμετάλλευση της καμπίνας, παρέχοντας γενναιόδωρους χώρους, ιδίως στους πίσω επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών κρίνεται ως επαρκής (490 lt πίσω +20 lt εμπρός).

Η σχεδίαση στο εσωτερικό ακολουθεί minimal αισθητική, ενώ η οικολογική ευαισθητοποίηση του EV6 εκφράζεται και μέσω της υιοθέτησης υλικών από ανακυκλωμένο πλαστικό. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες 12,5”, από τις οποίες η μία παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων ενώ η δεύτερη, τοποθετημένη κεντρικά, ενσωματώνει το infotainment και το σύστημα πλοήγησης. Κάτω από αυτή υπάρχει μια επιφάνεια με διακόπτες αφής που αντικαθιστούν τα κλασικά κουμπιά, με δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ έντασης του ηχοσυστήματος και λειτουργίας του κλιματισμού.

Την ιδιαίτερη εμφάνιση συμπληρώνει ο περιστροφικός «shift-by-wire» διακόπτης του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την «πλευστή» κεντρική κονσόλα. Η κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση δοκιμής GT-Line, που ξεκινά στην ελληνική αγορά από τις +60.000 ευρώ, διέθετε επίσης ελαφριά σε βάρος κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, επενδυμένα με suede και οικολογικό (vegan) δέρμα, όπως και το υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα της Meridian.

Η διαδρομή προς το σημείο συνάντησής μας αποκαλύπτει ορισμένα από τα πλεονεκτήματά του EV6, όπως την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, ειδικά στη Sport λειτουργία, και τη σιγουριά που προσφέρει ο συνδυασμός πλαισίου και ανάρτησης. Οι εγκάρσιες κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδαμινές, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους που έχει επιτευχθεί μέσω της τοποθέτησης της μπαταρίας στο πάτωμα, ενώ συγκριτικά με το Hyundai Ioniq 5 στο KIA έχουν τοποθετηθεί σκληρότερα ελατήρια, πιο σφιxτά αμορτισέρ, καθώς και παχύτερες αντιστρεπτικές.

Το μικρότερο μεταξόνιο, σε σχέση πάντα με το Ioniq 5, κάνει το EV6 και πιο ευέλικτο. Μπορείς να ταξιδέψεις γρήγορα, απροβλημάτιστα και την ίδια στιγμή με ασφάλεια και σιγουριά, κυρίως σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές και εναλλαγές στις κλίσεις του οδοστρώματος, όπως αυτοί που υπάρχουν σε αφθονία στην περιοχή. Παράλληλα είναι και γρήγορο, με τον Κορεάτη κατασκευαστή να δηλώνει ότι χρειάζεται μόλις 5,2” για το 0-100 km/h.

Ανάλογα με τις ανάγκες και τις ορέξεις, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία οδηγικά προφίλ (Eco, Normal και Sport), μέσω ενός τοποθετημένου στο τιμόνι διακόπτη. Δοκιμάζοντας και τα τρία, αυτό που ταιριάζει περισσότερο σε ρεαλιστικές συνθήκες είναι το Normal. Αναφορικά με την αυτονομία, ο κατασκευαστής ανακοινώνει για το EV6 AWD με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία των 77,4 kWh αυτονομία 484 km (φορώντας τροχούς 20”). Εμείς ξεκινήσαμε τη διαδρομή μας με 464 km και στο πρόγραμμα Eco. Όταν επιλέξαμε τo Sport η αυτονομία μειώθηκε αυτομάτως κατά 32 km.

Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν η τετρακίνητη έκδοση με τους δύο σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, ενώ στην γκάμα υπάρχουν οι πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που ναι μεν υστερούν σε επιδόσεις αλλά προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, έως και 528 km. Επιστρέφοντας στο μοντέλο δοκιμής, το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει ισχύ 165,4 kW (225 PS) και το εμπρός 73,9 kW (100,5 PS), ενώ συνδυαστικά η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 605 Nm, όντας η μεγαλύτερη εκ των τριών. Παράλληλα είναι και κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο μέχρι τα πρώτα 100 km/h. Είναι όμως διασκεδαστικό στην οδήγησή του; Όχι ακριβώς.

Είναι γρήγορο και συμπαγές, αλλά, όπως συμβαίνει με το σύνολο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το αυξημένο βάρος που του προσθέτει η μπαταρία ιόντων-λιθίου κάνοντάς το να ξεπερνά τα 2.000 kg, δύσκολα θα προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό του. Η οδηγική απόλαυση περισσότερο προέρχεται, για όποιον δεν είναι εξοικειωμένος με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, από την ακαριαία επιτάχυνση που σε κολλά στο κάθισμα. Υπάρχει επίσης και το ιντριγκαδόρικο παιχνίδι διατήρησης της αυτονομίας, ρυθμίζοντας ανάλογα την πίεση στο δεξί πεντάλ ή προσαρμόζοντας τον τρόπο οδήγησης σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Κάτι που επίσης ανακάλυψα στο επαρχιακό βρετανικό οδικό δίκτυο είναι η εναλλαγή στα έξι συνολικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και πώς αυτά μπορούν να λειτουργήσουν.

Όπως για παράδειγμα σε κλειστές φουρκέτες, όπου χρησιμοποίησα το maximum της ανάκτησης, ή στον ανοιχτό δρόμο με τη λιγότερη δυνατή ανάκτηση. Σε έναν τεράστιο σταθμό φόρτισης, ο οποίος διαθέτει 36 τερματικά ταχείας φόρτισης και τροφοδοτείται από ηλιακούς συλλέκτες είχα την ευκαιρία να αλλάξω χώρο εργασίας μπαίνοντας στο ID.4 GTX, το «ηλεκτρικό GTI» όπως το αποκαλούν οι Γερμανοί. Για να δικαιολογήσει τον αν μη τι άλλο φιλόδοξο χαρακτηρισμό, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με συνδυαστική απόδοση 299 PS, σαφέστατα μικρότερη σε σχέση με το EV6, ενώ την ίδια στιγμή είναι κατά 126 kg βαρύτερο (2.224 kg). Συγκριτικά με το απλό ID.4, το GTX έχει πιο σφιχτή ανάρτηση, ενώ το τιμόνι είναι πιο άμεσο.

Όπως και στο KIA και εδώ υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort και Sport) με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους. Στην επιλογή Comfort το ηλεκτρικό SUV προσφέρει άνετη μετακίνηση, στο Sport αρχίζει να δικαιολογεί, αν και όχι απόλυτα, τον χαρακτήρα του, ενώ στην περίπτωση που ο κάτοχος θέλει να πειραματιστεί με το set-up του συστήματος διεύθυνσης ή της ανάρτησης, υπάρχει η επιλογή Individual. Σε απαιτητικές διαδρομές το ID.4 GTX δείχνει ουδέτερη συμπεριφορά, αρκεί να το επιτρέπουν οι συνθήκες οδοστρώματος, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο προσανατολισμένο στον οδηγό, όπως συμβαίνει στο εµβληµατικό Golf GTI.

Η ποιότητα κύλισης δεν είναι στα επίπεδα του EV6, ενώ η λειτουργία της ανάρτησης ακολουθεί πιστά τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας «ID», με σφιxτή ρύθμιση που σε δρόμους με έντονες ανωμαλίες ίσως κουράσει τους επιβαίνοντες. Το GTX είναι όμορφο σχεδιαστικά, με καθαρές και λείες γραμμές. Οπως και το KIA, διαθέτει κοντούς προβόλους και χαμηλή γραμμή οροφής, ενώ συνολικά αποπνέει μια πιο mainstream στυλιστική φιλοσοφία. Στο εσωτερικό η εικόνα θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη του Golf, με τον σχεδιασμό να μην εντυπωσιάζει, όπως στα EV6 και Mustang, κάτι που ισχύει και με την ποιότητα των υλικών, καθώς θα περιμέναμε πιο premium εκτελέσεις σε ορισμένα σημεία. Η χωροταξική διάταξη για τους πίσω επιβάτες είναι ευρύχωρη, μολονότι υποδεέστερη από του Κορεάτη αντιπάλου του και η οθόνη αφής σημαντικά λιγότερο διαισθητική, με πιο αργό χρόνο απόκρισης και πιο περίπλοκο μενού.

Ολοκληρώνοντας την κυκλική διαδρομή μας και επιστρέφοντας στο αρχικό σημείο, το ID.4 GTX ήταν και το πιο αργό σε χρόνους φόρτισης (σε DC πηγή 350 kW), σχεδόν διπλάσιο από τη Mustang Mach-E. Η πραγματική αυτονομία του ήταν σχεδόν ίδια με το EV6 -381 km έναντι 370 km- με τη Mustang Mach-E να φτάνει τα 368 km, παρότι διαθέτει τη μικρότερη σε χωρητικότητα μπαταρία, ενώ ήταν οριακά καλύτερη από το KIA στο θέμα της κατανάλωσης ενέργειας με 18,9 kWh/100 km.

Όσο για τη Mach-E, στη διάθεσή μας είχαμε τη βασική πισωκίνητη έκδοση Standard Range, που μάλλον αποτελεί την καλύτερη value for money πρόταση, ακόμα και σε σχέση με την τετρακίνητη AWD. Μπορεί η τελευταία να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, αλλά έχει σαφώς μικρότερη αυτονομία, ενώ η έκδοση της δοκιμής θεωρητικά έχει περισσότερα κοινά σημεία με το αρχέτυπο αμερικάνικο pony car, όπως την κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά μέχρι εκεί.

Στιλιστικά η Mustang ξεχωρίζει από το μακρύ εμπρός καπό που δεν κρύβει πλέον έναν θηριώδη V8 κινητήρα αλλά τα απαραίτητα καλώδια φόρτισης. Τη μάσκα κοσμεί το σχεδιαστικό μοτίβο του διάσημου αλόγου, ενώ τα τονισμένα φτερά και τα πίσω φωτιστικά σώματα δεν αφήνουν περιθώριο αμφισβήτησης ότι πρόκειται για μία εναλλακτική έκδοση Mustang. Εμφανισιακά τραβά το ενδιαφέρον των υπολοίπων, οδηγών και μη. Στο εσωτερικό πάλι, η προσοχή εστιάζεται στη μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη, οθόνη με διαγώνιο 15,5”, που θυμίζει την αντίστοιχη της Tesla σε ό,τι αφορά τα γραφικά, το στυλ και το user interface. Ευπρόσδεκτος είναι επίσης και ο λιτός ψηφιακός πίνακας οργάνων που ενημερώνει τον οδηγό για την ταχύτητα και την προσφερόμενη αυτονομία.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ford μπορεί να άργησε να παρουσιαστεί αλλά μπορεί να καυχιέται ότι βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας σε θέματα συνδεσιμότητας και συστημάτων ψυχαγωγίας. Ωστόσο η καμπίνα δεν είναι τόσο «αριστοκρατική» όσο του KIA, ούτε τόσο ευφάνταστα διακοσμημένη. Οδηγικά η Mustang είναι πολύ καλή για ένα crossover με βάρος κοντά στους δύο τόνους. Το πλαίσιο είναι στιβαρό και εξαιρετικά ζυγισμένο, αλλά υπό πίεση η υποστροφή κάνει συχνή την παρουσία της, την ίδια στιγμή που το EV6 δείχνει πιο σταθερό και σίγουρο και το ID.4 GTX πιο διασκεδαστικό. Και τα τρία αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά στον αυτοκινητόδρομο, πολύ καλά στο επαρχιακό δίκτυο, όπως όμως συμβαίνει συνήθως, ένας είναι ο νικητής.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Αν και στις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές ο τελικός νικητής κρίνεται μετά από αναλύσεις επί αναλύσεων, εδώ από την αρχή ξεχωρίζει το EV6. Διαθέτει την καλύτερη οδική συμπεριφορά, έχει την πιο premium καμπίνα και είναι το πιο άνετο στην κύλισή του, τόσο σε αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Φυσικά ξεχωρίζει και για την εντυπωσιακή εμφάνιση, ενώ η τεχνολογία 800V προσφέρει πρακτικά πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά την πιο γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας. Θεωρητικά, σε πηγή 350 kW για το 10%-80% αρκούν μόλις 18 λεπτά.

Το EV6 αποδεικνύει περίτρανα ότι οι Κορεάτες πέτυχαν διάνα στο να υλοποιήσουν με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα την τεχνογνωσία τους πάνω στην ηλεκτροκίνηση. Το μόνο σημείο όπου το EV6 επιδέχεται κριτική είναι ότι παρά την αυξημένη ισχύ του και το εξαιρετικό πλαίσιο δεν είναι τόσο διασκεδαστικό στην οδήγησή του. Το VW ID.4 GTX είναι πιο διασκεδαστικό σε απαιτητικούς δρόμους από τη Mustang Mach-E και εξίσου άνετο. Είναι μικρότερο σε διαστάσεις, αλλά με ικανοποιητικούς χώρους στην καμπίνα.

Όμως, παρότι σταθερό και προβλέψιμο, εν τούτοις δεν μπορεί να συγκριθεί με το Golf, ούτε με τις πιο απλές εκδόσεις, πόσο μάλλον με το GTI. Συγκριτικά με το EV6, το ID.4 υστερεί αρκετά στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση. Εάν αναζητάτε ένα γρήγορο μεσαίο ηλεκτρικό crossover, μπορείτε να κοιτάξετε το απλό ID.4, εξοικονομώντας παράλληλα και αρκετά χρήματα στην τσέπη σας.

Με βάση τα παραπάνω, το γερμανικό μοντέλο αρκείται στην 3η θέση, με τη Mustang Mach-E να κατακτά το ασημένιο μετάλλιο, με βασικά χαρακτηριστικά το φημισμένο pedigree που φέρει η ονομασία της, την άψογη εργονομία και το εξελιγμένο infotainment. Για όποιον μπορεί να ξοδέψει περισσότερα χρήματα η έκδοση Extended Range έχει νόημα στην προσφερόμενη αυτονομία, που ξεπερνά και το Tesla. Ποιος θα το φανταζόταν ότι ένα μοντέλο της KIA κατακτά την πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω του αντιπάλους με βαριά ονόματα, όπως τις Ford και VW; Οι καιροί αλλάζουν.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

KIA EV6

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 2 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, 325 PS, 605 Nm
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ, 77,4 kWh
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 5,2”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 188 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 20,8 kWh/100 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 480 km (WLTP)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.695/1.890/1.550 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.900 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 490+20 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.090 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 56.990 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση)

MUSTANG MACH-E

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ, ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, 269 PS, 430 Nm
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ, 76 kWh
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 6,1”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 18,9 kWh/100 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 440 km (WLTP)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.713/1.881/1.624 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.984 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 402+81 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.969 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 60.748 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση)

VW ID.4 GTX

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 2 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, 299 PS, 605 Nm
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ, 82 kWh
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 6,2”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 18,5 kWh/100 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 476 km (WLTP)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.582/1.852/1.637 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.769 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 543 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.224 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 56.773 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Toyota Aygo X
Συγκριτικό: Ferrari F8 Spider vs McLaren 720S Spider

Δοκιμή: BMW M3 Competition vs Porsche 911 Carrera S

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto