Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Με πέντε GR Hilux EVO στο Rally Dakar η Toyota

Ελλάδα 9:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με πέντε GR Hilux EVO στο Rally Dakar η Toyota

ΑΓΩΝΕΣ

Με πέντε GR Hilux EVO στο Rally Dakar η Toyota

ΑΓΩΝΕΣ

Το Rally Dakar του 2024 πλησιάζει γοργά με λιγότερο από έναν μήνα να απομένει για την εκκίνηση και οι Ιάπωνες είναι αποφασισμένοι να κυριαρχήσουν.

Advertisement
Advertisement

Στις 5 Ιανουαρίου του νέου έτους, το Rally Dakar θα εκκινήσει από την Αλούλα της Σαουδικής Αραβίας, όπου θα φιλοξενηθεί η πρώτη από τις 12 συνολικά ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί στις 19 Ιανουαρίου, ξανά στη Σαουδική Αραβία, στην πόλη της Γιανμπού.

Το 2023, η Toyota κυριάρχησε με την ομάδα της Gazoo Racing και φέτος θέλει να το κάνει ακόμα πιο επιβλητικά. Η ιαπωνική ομάδα κατεβάζει αυτή τη φορά το μεγαλύτερο πλήρωμα οδηγών που έχουν συμμετάσχει ποτέ σε Rally Dakar.

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα, πέντε ομάδες της Toyota θα βάλουν τις ψηλές, φαρδιές ρόδες των αγωνιστικών τους στην έρημο.

Αυτοί είναι αναλυτικά οι εξής:

Αγωνιστικό 206: Λούκας Μοράες/Αρμάντ Μονλεόν
Αγωνιστικό 209: Ζινιέλ ντε Βιλιέρ/Ντένις Μέρφι
Αγωνιστικό 216: Σεθ Κιντέρο/Ντένις Ζενς
Αγωνιστικό 226: Σαλούντ Βαριάβα/Φρανκουά Καζαλέ
Αγωνιστικό 243: Γκάι Μποτέριλ/Μπρετ Κάμινγκς

Advertisement

Το αγωνιστικό που φέρνει αυτή τη φορά η Gazoo Racing έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού αποτελεί μία εξελιγμένη έκδοση αυτού που έτρεξε και κέρδισε το 2023. Το μακροσκελές όνομά του είναι GR DKR Hilux EVO T1U.

Οι αναβαθμίσεις του συγκριτικά με πέρυσι αφορούν αρχικά τις διαστάσεις του, καθώς είναι κατά 100 χιλιοστά πιο φαρδύ. Το αγωνιστικό τμήμα της Toyota μοιάζει να τροποποίησε ελαφρώς και τις αναρτήσεις, αλλά δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους.

Advertisement

Αναβαθμίστηκε επίσης το σύστημα του κλιματισμού, διότι οι θερμοκρασίες την ώρα του αγώνα στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας θα φτάσουν σε δυσθεώρητα επίπεδα. Για αυτό, η Gazoo Racing τροποποίησε και το σύστημα ψύξης του Hilux EVO.

Ο κινητήρας του «αγροτικού» θα λειτουργεί χρησιμοποιώντας 70% βιοκαύσιμα, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων του είναι 6τάχυτο. Παρότι θα το δούμε πρώτη φορά σε περίπου 20 μέρες, το GR Hilux EVO έχει διανύσει λόγω δοκιμών ήδη 30.000 χιλιόμετρα.

Advertisement

Μένει να αποδειχθεί αν η κυριαρχία της Toyota μπορεί να επαναληφθεί και το 2024. Θα έχουμε την απάντησή μας στις ερημικές αγωνιστικές διαδρομές τον Ιανουάριο του νέου έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το υδρογόνο εισβάλει στο Dakar
Η Dacia στο Dakar του 2025 με τον Λεμπ!
Toyota Hilux GR Sport II: Από το μποστάνι στο… Ντακάρ!