Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Rimac Nevera: Επίσημη παρουσίαση (+video)

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Μετά από teasers και πολύ έντονη φημολογία (όπως προστάζει το σύγχρονο marketing) παρουσιάστηκε το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Rimac με το όνομα Nevera. Με απόδοση 1.915 ίππων κάνει το 0-100 σε 1,85 δευτερόλεπτα και έχει αυτονομία έως και 548 χιλιόμετρα.

Η Κροατική εταιρεία Rimac Automobili παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό  hypercar με την ονομασία Nevera και απόδοση, που το φέρνουν αντιμέτωπο με το Tesla Roadster δεύτερης γενιάς.

Αναπτύχθηκε με το ψευδώνυμο C_Two, έχει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες (για να δώσει κίνηση σε όλους τους τροχούς) και αποδίδει συνολικά 1.915 ίππους και 2.360 Nm ροπής. Αυτό δίνει στο Nevera απίστευτες επιδόσεις (0-100 σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 415 km/h. Η μπαταρία των 120 kWh παρέχει αυτονομία 548 χιλιομέτρων και με δυνατότητα φόρτισης 500 kW, η ανανέωση…δυνάμεων  από το 0-80% διαρκεί μόλις 19 λεπτά.

Για να εξισορροπήσει την απίστευτη απόδοση, η Rimac έχει προσαρμόσει στο Nevera κεραμικά δισκόφρενα, 390 χιλιοστών της Brembo με δαγκάνες έξι εμβόλων. Αυτά λειτουργούν σε συνδυασμό με ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που σύμφωνα με τη Rimac: «χρησιμοποιεί την υψηλότερη χρήση αναγεννητικής πέδησης οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου στην αγορά».

Αυτό το σύστημα τροφοδοτεί ενέργεια με την μπαταρία, η οποία έχει σχεδιαστεί από το μηδέν από τη Rimac και έχει βελτιωθεί σε σχέση με αυτή του πρωτοτύπου C_Two, τόσο στην απόδοση όσο και στην αντοχή. Η εταιρία από την Κροατία έχει επίσης χρησιμοποιήσει την μπαταρία ως δομικό μέλος, υποστηρίζοντας ότι το πακέτο προσθέτει 37% περισσότερη ακαμψία στο πλαίσιο μονοκόκ ινών άνθρακα της Nevera. Η Rimac ισχυρίζεται ότι αυτή είναι «η πιο άκαμπτη δομή οποιουδήποτε αυτοκινήτου που έχει κατασκευαστεί ποτέ».

Όπως και με πολλά EV , η μπαταρία είναι τοποθετημένη χαμηλά στο αυτοκίνητο και μεταξύ των δύο αξόνων, εξασφαλίζοντας κατανομή βάρους 48:52 για ενίσχυση της ευελιξίας και του χειρισμού.

Το σύστημα All-Wheel Torque Vectoring 2 της Rimac βοηθά επίσης, ενισχύοντας την πρόσφυση. Η τεχνολογία αντικαθιστά τον συμβατικό έλεγχο πρόσφυσης και σταθερότητας και ελέγχει την ποσότητα ροπής που αποστέλλεται σε κάθε τροχό ξεχωριστά, με τις παραμέτρους να συνδέονται με επτά διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Αυτά είναι τα: Sport, Drift, Comfort, Range, Track και δύο επιπλέον τα οποία διαμορφώνει ο ιδιοκτήτης του οχήματος.

Η αεροδυναμική του Nevera έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της ψύξης, της απόδοσης, της σταθερότητας και της αποδοτικότητας, με το καπό του αυτοκινήτου, την οροφή του αμαξώματος, το διαχύτη και την πίσω πτέρυγα να έχουν πάνω τους κομμάτια τα οποία κινούνται ανεξάρτητα, ανάλογα, με τις συνθήκες κίνησης (υπάρχουν λειτουργίες «υψηλής πίεσης» και «χαμηλής αντίστασης»).

Το Nevera είναι εξοπλισμένο με 12 αισθητήρες υπερήχων, 13 κάμερες, έξι ραντάρ και ένα λειτουργικό σύστημα NVIDIA Pegasus που συνδέει όλες τις παραμέτρους και τα στοιχεία μαζί. Το αυτοκίνητο θα αναλύσει την οδηγική σας απόδοση και θα προτείνει βελτιώσεις στην κίνησή σας με αγωνιστικές γραμμές σε πίστα , στα σημεία εισόδου και εξόδου από τις στροφές , προσφέροντας τόσο ηχητική όσο και οπτική καθοδήγηση. Το σύστημα υποστηρίζεται από ένα ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας. Η δυνατότητα AI Driver Coach θα ενεργοποιηθεί από μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού over-the-air που θα έρθει το 2022, λέει η μάρκα.

Το εσωτερικό διαθέτει πολλές τεχνολογικές εφαρμογές. Το διθέσιο πιλοτήριο διαθέτει τρεις οθόνες TFT, διαμορφώσιμες από το πρόγραμμα οδήγησης. Το εσωτερικό χωρίζεται σε δύο ζώνες, με το πάνω μέρος της καμπίνας να εστιάζει στην οδηγική απόλαυση και απόδοση. Το infotainment βρίσκεται στο κάτω μισό του ταμπλό, καθώς και άλλα στοιχεία ελέγχου και προβολής δεδομένων οδήγησης.

Όλοι οι περιστροφικοί διακόπτες από αλουμίνιο είναι αποκλειστικά κατασκευασμένοι για το Nevera, το οποίο η Rimac ισχυρίζεται ότι «παρέχει μια αναλογική αίσθηση» – ως αποτέλεσμα δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο κατασκευαστής προσφέρει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξατομίκευσης, ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν να προσαρμόσουν τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου τους. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά επιλογών περιποίησης και υλικών, ενώ η Rimac θα προσφέρει επίσης προδιαγραφές GT, Signature και Timeless για το αυτοκίνητο – ή οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τη διαδρομή “Bespoke” για απόλυτη προσαρμογή στις επιθυμίες τους.

Η παραγωγή του  Nevera θα περιοριστεί σε 150 μονάδες, καθεμία από τις οποίες κατασκευάζεται στην Κροατία και θα κοστίζει (από) 2 εκατομμύρια ευρώ . Κάθε αυτοκίνητο θα υπογράφεται προσωπικά από τον ιδρυτή και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η ανάρτηση του Rimac C_Two στο «μικροσκόπιο» (video)
Η Porsche κατέχει πλέον το 1/4 της Rimac
Τελευταίες αεροδυναμικές δοκιμές για το Rimac C_Two (+vid)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto