Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τελευταίες αεροδυναμικές δοκιμές για το Rimac C_Two (+vid)

Ελλάδα 11:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τελευταίες αεροδυναμικές δοκιμές για το Rimac C_Two (+vid)

ΝΕΑ

Τελευταίες αεροδυναμικές δοκιμές για το Rimac C_Two (+vid)

ΝΕΑ

Η Rimac απέχει λίγες μόνο εβδομάδες από το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου ηλεκτρικού της υπερ-αυτοκινήτου, του εντυπωσιακού και πανίσχυρου C_Two.

Advertisement
Advertisement

Επί του παρόντος, η Κροατική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι το C_Two διέρχεται στην τελική φάση των αεροδυναμικών δοκιμών προκειμένου να βελτιωθούν περαιτέρω τα ενεργά αεροδυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου.

Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν πραγματοποιηθεί χιλιάδες προσομοιώσεις υπολογιστικής δυναμικής (CFD), με κάθε μοντέλο προσομοίωσης να αποτελείται από περισσότερα από 120 εκατομμύρια στοιχεία ή έως 180 εκατομμύρια για μοντέλα μεταφοράς θερμότητας. Το πρωτότυπο στη συνέχεια υποβλήθηκε σε δοκιμές σε πραγματικό χρόνο σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα δοκιμών τόσο σε αεροδυναμικές σήραγγες όσο και στο δρόμο.

Στο C_Two, η αεροδυναμική παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στην αυτονομία όσο και στην απόδοση. Τέσσερα συγκεκριμένα ενεργά αεροδυναμικά μέρη βοηθούν να επιτευχθεί αυτό – Το εμπρός σπόιλερ, τα έξυπνα πτερύγια του αμαξώματος και η ρυθμιζόμενη πτέρυγα. Η συνεχής βελτιστοποίηση σημείωσε αύξηση στην αεροδυναμική απόδοση κατά 34%, όπως δήλωσε η Rimac.

Advertisement
Advertisement

Το C_Two είναι ένα τετρακίνητο hypercar που παράγει 1.914 ίππους και 2.300 Nm ροπής, επιταχύνοντας από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα. Είναι τεράστιο κατόρθωμα για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.950 kg, αλλά αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό είναι ότι γράφει ένα 0-300 km/h σε 11,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στα 412 km/h τελικής ταχύτητας.

Όταν δεν προσπερνάτε επιδεικτικά τα Tesla και τις Ferrari, η μπαταρία νικελίου λιθίου μαγγανίου 120 kWh του C_Two (ζυγίζει 700 kg) προσφέρει αυτονομία έως και 547 χιλιόμετρα με βάση τα πρότυπα WLTP) και σύνδεση σε ταχυφορτιστή 250 kW. Ο γρήγορος φορτιστής DC παρέχει έως και 80% φόρτιση σε λιγότερο από 30 λεπτά. Ένας ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής 22 kW είναι στάνταρ.

Advertisement

Μόνο 150 μονάδες του Rimac C_Two θα κατασκευαστούν και η τιμή εκκίνησης είναι περίπου 2.260.000 ευρώ έκαστο. Θέλετε να γίνετε μέλος της ιστορίας; Ο Nico Rosberg έχει ήδη ένα. Α, μην το ξεχάσουμε, το C_Two μπορεί επίσης να ντριφτάρει!

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Ένας επίτιμος καλεσμένος πίσω από το Rimac C_Two (video)

Advertisement

Rimac: Στα άδυτα της εταιρείας που φτιάχνει ηλεκτρικά supercars

Νέα γραμμή παραγωγής για τη Rimac