Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα τα νέα VW Golf GTI & GTD (+τιμές)

Ελλάδα 7:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στην Ελλάδα τα νέα VW Golf GTI & GTD (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα τα νέα VW Golf GTI & GTD (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι και η πιο σκληροπυρηνική έκδοση VW Golf GTI Glubsport των 300 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Διαθέσιμα στην ελληνική αγορά είναι από σήμερα (7/12) οι κορυφαίες εκδόσεις του VW Golf 8ης γενιάς, GTI και GTD. Την εμπορική του πορεία, παράλληλα, εκκινεί και το σκληροπυρηνικό Golf GTI Clubsport.

Το πρώτο τροφοδοτείται από 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI ο οποίος αποδίδει 245 ps και 370 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό είτε με 7τάχυττο αυτόματο DSG κιβώτιο.

Όσον αφορά τη ντίζελ έκδοση, GTD, κάτω από το καπό συναντάται ένας 2λιτρος TDI ο οποίος παράγει 200 ps και 400 nm ροπής, ενώ πλαισιώνεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG.

Advertisement
Advertisement

Σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα, στο εμπρός μέρος, κοσμούνται από έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα με κυψελοειδή γρίλια, ενώ προαιρετικά διατίθενται προβολείς ομίχλης σε σχήμα “X”.

Highlight συνιστά η διαμήκης LED γραμμή, η οποία στην περίπτωση του GTI είναι κόκκινη, ενώ στο GTD φέρει ασημί απόχρωση. Το πίσω μέρος κοσμείται από νέο diffuser, αναθεωρημένα LED φωτιστικά σώματα, ενώ αναλόγως με το κινητήριο σύνολο υπάρχει και το αντίστοιχο λογότυπο (GTD/GTI).

Advertisement

Στα πλευρά οι ζάντες φέρουν διάμετρο 17, 18 ή 19 ίντσες, διακρίνονται νέα μαρσπιέ αλλά και κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Από την καμπίνα δεν θα γινόταν να απουσιάζουν οι χαρακτηριστικές ριγέ επενδύσεις, ενώ… σπορ αέρα προσδίδουν το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων (σ.σ. εφόσον υπάρχει). Επιπροσθέτως, τα νέα Golf GTI και Golf GTD ενσωματώνουν ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και κεντρική οθόνη (infotainment) 10’’.

Advertisement

Αμφότερα τα μοντέλα φέρουν μειωμένη κατά 15 mm απόσταση από το έδαφος και επωφελούνται από νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του εμπρός ηλεκτρονικού διαφορικού XDS και της ενεργής ανάρτησης, έτσι ώστε ευθυγραμμίζονται με τα οδηγικά «θέλω» του οδηγού.

Σημειώνεται πως τα προφίλ οδήγησης είναι τα Comfort, Eco και το Sport.

Advertisement

VW Golf GTI Clubsport

Πέρα από τα VW Golf GTI & TDI, η γερμανική εταιρεία εκκινεί την εμπορική πορεία και του ισχυρότερου GTI Clubsport. Το τελευταίο φέρει πιο σπορ στήσιμο, επωφελείται από αεροδυναμικές βελτιώσεις, καθώς και πιο δυναμικό “λουκ”.

Αναλυτικότερα, φορά μια βελτιωμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα EA888 ο οποίος παράγει 300 ps και 400 nm ροπής, πλαισιωμένος από 7ταχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG. To 0-100 χλμ./ώρα «έρχεται» σε 6 sec και η τελική είναι περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Περί σχεδίασης ο λόγος, δεσπόζουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διπλή αεροτομή και διπλές οβάλ εξατμίσεις, στο πίσω μέρος. Την σκληροπυρηνική εμφάνιση του μοντέλου ολοκληρώνουν οι ζάντες των 18 ιντσών.

Αναλυτικά οι τιμές των μοντέλων στην ελληνική αγορά:

GOLF GTI 2.0 TSI 245PS DSG – € 38.850

GOLF GTI CLUBSPORT 2.0 TSI 300PS DSG –  € 43.500

GOLF GTD 2.0 TDI 200PS DSG – € 37.000

Διαβάστε επίσης:

Ηλεκτρικό station wagon από την VW

Επιστρέφει το VW Scirocco;

Με 320 ίππους και Drift Mode το VW Golf R