Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Με 320 ίππους και Drift Mode το VW Golf R

  • newsautoteam

Το πιο δυνατό και εξελιγμένο Golf στην ιστορία του μοντέλου της Volkswagen, θα είναι το R με τους 320 ίππους, την τετρακίνηση και το Drift mode για τον οδηγό που θα θέλει να διασκεδάσει, έχοντας και τη δυνατότητα να επιλέξει χειροκίνητο κιβώτιο.

Με το Golf R η Volkswagen έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες από ένα κοινό που είναι απαιτητικό και τα θέλει όλα για το πιο «καυτό» hatchback στην ιστορία της Γερμανικής μάρκας.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, το Golf R που θα παρουσιαστεί επίσημα στις αγορές προς τα τέλη του 2021, διαθέτει turbo τετρακύλινδρο με χωρητικότητα 2,0 λίτρων που παράγει ισχύ 320 ίππων και μέγιστη τιμή ροπής τα 42,8 kgm. Για την αγορά των ΗΠΑ, το μοντέλο θα προσφερθεί και με επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, κάτι που σε πρώτη τουλάχιστον φάση δεν προβλέπεται για την Ευρωπαϊκή αγορά στην οποία το μοντέλο θα διατεθεί αποκλειστικά με το DSG. Για τη χαρά όλων όσοι αγαπούν την οδήγηση, ο κινητήρας θα συνδυαστεί με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στις εκεί αγορές, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων (DSG). Ανεξάρτητα από το είδος της μετάδοσης, όλα τα μοντέλα θα είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα τετρακίνησης προσανατολισμένο στην απόδοση με δυνατότητα μεταφοράς της ροπής ανάλογα με τον τροχό όπου χρειάζεται περισσότερο. Η Volkswagen λέει ότι βοηθά στην εξάλειψη της υποστροφής κάνοντας το Golf R αισθητά πιο ευέλικτο.

Σε επίπεδο επιδόσεων, το Golf R μπορεί να επιταχυνθεί από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Τα σπορ χαρακτηριστικά εκτείνονται και πέρα ​​από το χώρο του κινητήρα, καθώς το Golf R διαθέτει προσαρμοζόμενη ανάρτηση με σκληρότερα ελατήρια και αντιστρεπτικές. Οι μηχανικοί πρόσθεσαν επίσης ένα ελαφρύ υποπλαίσιο αλουμινίου για να τονιστεί η στιβαρότητα αλλά και να βελτιωθεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο 20 χιλιοστά πιο κοντά στην άσφαλτο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα της έκδοσης R που έχουν μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους εμπρός (14,1 ίντσες) και οι δαγκάνες είναι διπίστονες.

Σε ότι έχει να κάνει με τα προγράμματα οδήγησης, οι επιλογές είναι Comfort, Sport, Race και Individual, ενώ υπάρχουν και δύο επιπλέον: Special και Drift. Το πρόγραμμα Special προορίζεται για χρήση σε μεγάλη πίστα, όπως αυτή του Nurburgring κρατώντας την ανάρτηση σε λίγο πιο μαλακή ρύθμιση σε σχέση με αυτή στο πρόγραμμα Race, για να διατηρείται η μέγιστη επαφή με το δρόμο, όταν το αυτοκίνητο έχει να αντιμετωπίσει «κατσαρές» επιφάνειες, όπως αυτές που έχει σε αρκετά σημεία το ‘ring. Η λειτουργία Drift, από την άλλη πλευρά, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να γλιστράει έντονα αλλά ελεγχόμενα. Αυτό το κάνει αλλάζοντας τις παραμέτρους για το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας και βελτιστοποιώντας την κατανομή ισχύος στο σύστημα τετρακίνησης. Στην καμπίνα, οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν δερμάτινα σπορ καθίσματα με επένδυση Nappa, με μπλε πινελιές και λογότυπα R στο πίσω μέρος. Οι σχεδιαστές έδωσαν επίσης στο μοντέλο επενδύσεις με look από ανθρακόνημα, καπάκια από ανοξείδωτο ατσάλι και ένα θερμαινόμενο σπορ τιμόνι με ειδικό κουμπί R.

Δείτε ακόμα:

Δοκιμή: VW ID.3 First Edition

Volkswagen Golf GTI: Η παράδοση συνεχίζεται

Πόσο κοστίζει το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο Golf; 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto