Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

Ελλάδα 3:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

NEWSMOTO

Voge 650DS: Το επόμενο βήμα είναι Enduro

NEWSMOTO

Η Voge συνεχίζει τη δυναμική της είσοδο στην Ευρώπη με το μεγαλύτερο σε κυβισμό μέλος της γκάμας της, συνάμα και το πιο σκληροτράχηλο καθώς ανήκει στην κατηγορία των πραγματικών On/Off μοτοσυκλετών.

Advertisement
Advertisement

Το κύριο χαρακτηριστικό του 650DS είναι ο κινητήρας του, ο οποίος πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής με τον ένα του κύλινδρο. Είναι υγρόψυκτος με χωρητικότητα 652cc, διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους, ενώ τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (EFI) της Bosch. Αποδίδει ισχύ 49,6Hp/6.750rpm και μια ροπή της τάξεως των 60Nm/5.500rpm, με τη δύναμη στο δρόμο να περνάει μέσα από ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

 

Advertisement
Advertisement

Ο εν λόγω κινητήρας προέρχεται από τη Loncin και είναι αυτός που χρησιμοποιούσε η BMW στα μονοκύλινδρα 650cc μοντέλα της επί σειρά ετών, όπως επίσης και η Husqvarna (όταν ανήκε στη BMW) στη σειρά TR650 (Terra και Strada). Τραχύς και εύστροφος στη λειτουργία του, συνάμα με μεγάλη αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης, μας επαναφέρει σε άλλες εποχές, τότε που τα μονοκύλινδρα “ψευδο-εντούρο” κυριαρχούσαν στις πωλήσεις, όντας μοτοσυκλέτες εύχρηστες για κάθε χρήση, ακόμα και χωμάτινη. Η προσαρμογή στο Euro5 και η χρήση ηλεκτρονικού ψεκασμού (έναντι καρμπυρατέρ) σίγουρα θα έχουν αφενός εξομαλύνει τη λειτουργία του και αφετέρου θα έχουν ενισχύσει την απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές.

Το όλο παρουσιαστικό του νέου 650DS φωνάζει από μακριά “περιπέτεια”, σε συνδυασμό με τα περιφερειακά συστατικά το τοποθετεί απευθείας στην κατηγορία On/Off Adventure και απευθύνεται στο κοινό που ψάχνει μια μοτοσυκλέτα να τα κάνει όλα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει αναρτήσεις της ΚΥΒ (Kayaba) με μεγάλες διαδρομές, τρία “κυματιστά” δισκόφρενα της Nissin, δικάναλο ABS της Bosch, Full Led φωτισμό, φώτα ημέρας (DRL), έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα bluetooth, προστατευτικά κάγκελλα, ποδιά κινητήρα, σχάρα αποσκευών, tubeless ελαστικά (Metzeler/Pirelli), ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ, αλουμινένια μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη, ανισόπεδη διαιρούμενη σέλα, ανοξείδωτο τελικό εξάτμισης, καθώς και αλουμινένιους τροχούς διαστάσεων 19” μπροστά και 17” πίσω.

Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με χυτές ζάντες και μία με ακτινωτές, με αυτή την τελευταία να διαθέτει επιπρόσθετα προστατευτικά κάγκελα και στο πάνω μέρος, εκατέρωθεν του φέρινγκ. Και όπως μάθαμε, το 650DS θα έρθει και στα μέρη μας κάπου την ερχόμενη άνοιξη, οπότε και θα επανέρθουμε με αναλυτικό ρεπορτάζ.

Advertisement

Έτσι λοιπόν, μετά τα KTM 690 , Husqvarna 701 , SWM Superdual και Kawasaki KLR650 (που όμως δεν προβλέπεται η διάθεσή του στην Ευρώπη), η Voge θέλει να εμπλουτίσει τις επιλογές των φίλων της κατηγορίας. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που καλοβλέπουν τα οφέλη μιας μονοκύλινδρης μοτοσυκλέτας, καθόσον δεν είναι πολλοί -τελικά- αυτοί που κάνουν μακρινά ταξίδια.

Το στοίχημα έπεσε στο τραπέζι και νικητές θα βγουν όσοι ψηφίζουν μονοκύλινδρα.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Aprilia Tuono 660: Έρχεται Ελλάδα, όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Αφιέρωμα: 30 χρόνια Honda CBR Fireblade

Suzuki Hayabusa MY2021: Το γεράκι εφορμά ξανά!