Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Kymco 2021: Δυναμικά σε νέες κατηγορίες με παγκόσμιες πρωτιές

Ελλάδα 17:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Kymco 2021: Δυναμικά σε νέες κατηγορίες με παγκόσμιες πρωτιές

NEWSMOTO

Kymco 2021: Δυναμικά σε νέες κατηγορίες με παγκόσμιες πρωτιές

NEWSMOTO

Για το 2021 η Kymco επέλεξε να δείξει το δρόμο αντί να τον ακολουθήσει και όχι με μια, αλλά με τρεις (σε πρώτη φάση) προτάσεις. Ο λόγος για τα F9, DT X360 και KRV, με το κάθε ένα εξ αυτών να ενσωματώνει καινοτόμες και πρωτοποριακές εφαρμογές.

Advertisement
Advertisement

F9, ηλεκτρικό και πρωτοπόρο

Και τα 3 μοντέλα καινοτομούν, το F9 όμως σέρνει το χορό. Το φουτουριστικό μα όχι εξωγήινο design κρύβει στα σπλάχνα του τη μορφή της ηλεκτροκίνησης που θέλουμε. Ο ηλεκτροκινητήρας των 9,4Kw –ή για να καταλαβαινόμαστε 12,6 ίππων- του δίνει τελική της τάξης των 110Km/h, με ττην επιτάχυνση 0-50Km/h να έρχεται σε μόλις 3’’. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και το αυτόματο κιβώτιο 2 ταχυτήτων, μια πρωτιά σε παγκόσμιο επίπεδο που θα συζητηθεί πολύ.

Advertisement
Advertisement

Η αυτονομία της μπαταρίας των 96V και των 40Αh φτάνει στα 120 χιλιόμετρα με βάση το ευρωπαϊκό πρότυπο μέτρησης (New European Driving Cycle), με την πλήρη φόρτισή της μέσω ταχυφορτιστή να απαιτεί μόλις δύο ώρες. Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο, όπως τόσο το βάρος της στα 17 κιλά όσο και το γεγονός ότι αποτελεί δομικό μέρος του πλαισίου, περιορίζοντας το συνολικό βάρος στα -εντυπωσιακά λίγα- 107 κιλά.

DT X360, o μικρός εξερευνητής

Advertisement

Την αρχή της κατηγορίας των… On/Off scooter έκανε το X-Adv της Honda. Τη σκυτάλη φαίνεται πως παίρνει η Kymco, με το DT X360 να είναι το πρώτο παγκοσμίως Crossover scooter στη μεσαία κατηγορία κυβισμού. Ένα μοντέλο που ναι μεν δεν θα βγει στα δασικά μονοπάτια για σκληροπυρηνικές εντουράδες, όταν όμως η άσφαλτος τελειώσει δεν θα πει όχι στην περιπέτεια και τις αναζητήσεις. Παρουσιαστικό On/Off μοτοσυκλέτας με το χαρακτηριστικό ρύγχος παρόν, φαρδύ τιμόνι, ελαστικά διπλής χρήσης και ψηλή θέση οδήγησης είναι τα δεδομένα που θα κάνουν τον αναβάτη δει με άλλο μάτι το νέο DT X.

Advertisement

Επί των ηλεκτρονικών, συναντάμε ABS, Traction Control, keyless σύστημα καθώς και μια έγχρωμη LED οθόνη. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος με τα 320,6cc του να αποδίδουν 28,4Hp/7.250rpm και 3kgm ροπής στις 5.750rpm.

KRV 180, σε άλλα επίπεδα κύλισης

Advertisement

Η σβέλτη μετακίνηση στην πόλη είναι ο προορισμός του KRV. Για να το πετύχει αυτό έχει ενστερνιστεί χαρακτηριστικά που δεν έχουμε ξαναδεί σε scooter τόσο μικρού κυβισμού. Συγκεκριμένα, εντυπωσιακή είναι η παρουσία ανεξάρτητου -α λα μοτοσυκλέτας- ψαλιδιού, αλλά και της μετάδοσης μέσω ιμάντα που επίσης αποτελεί πρωτιά για scooter 175cc. Τα οφέλη της εν λόγω αρχιτεκτονικής εστιάζονται στο καλύτερο ζύγισμα του scooter, με το χαμηλότερο κέντρο βάρους να συνιστά στην καλύτερη ποιότητα κύλισης και χαρακτηριστική άνεση στις στροφές.

ABS, Τraction Control, LED φώτα και ψηφιακό πολυόργανο είναι παρόντα και υπέρ αρκετά για τους 16,4 ίππους και το 1,6kgm ροπής του μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου και τετραβάλβιδου κινητήρα. Τέλος, το συνολικό βάρος του KRV ανέρχεται στα 133,5 κιλά.

Αν αναρωτιέστε για την παρένθεση στην αρχή του κειμένου, υπάρχει λόγος. Η Kymco μιλά με γρίφους, καθώς στο Press Kit που έδωσε στους δημοσιογράφους αναφέρει τα τρία προαναφερθέντα μοντέλα. Στο Global site της όμως, βλέπουμε και το νέο τρίτροχό της scooter CV3. Λίγο βαθύτερα στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο μητρικό ιστότοπο της Kymco στο Taiwan, βλέπουμε να παρουσιάζονται –στην ίδια εκδήλωση(!)- δυο ακόμα μοντέλα, ένα νέο(;) AK550 και η γυμνή εκδοχή του SuperNex, δηλαδή το RevoNex, μια κανονική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δρόμου.

Όλα φαίνονται σε μορφή παραγωγής, όμως ποιο θα διατεθεί που και πότε; Το «πόσο» φαντάζει ακόμα πιο μακρινή ερώτηση. Έχει η Kymco κάποιο πλάνο «αποκάλυψης» σε δόσεις ή απλά στην οργάνωση χάνουν το έδαφος που κερδίζουν στην τεχνολογία; Όταν μάθουμε, θα μάθετε και εσείς. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τον πρόεδρο της Kymco να μας τα παρουσιάζει διαδικτυακά.

Διαβάστε επίσης:

BMW S 1000 R MY2021: Αναμφίβολα ένα γυμνό Superbike

Ducati Diavel 1260 Lamborghini: Όταν μιλάει η Emilia-Romagna

Aprilia Tuono 660: To δεύτερο μέλος προ των πυλών