Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Ducati Diavel 1260 Lamborghini: Όταν μιλάει η Emilia-Romagna

Ελλάδα 13:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ducati Diavel 1260 Lamborghini: Όταν μιλάει η Emilia-Romagna

NEWSMOTO

Ducati Diavel 1260 Lamborghini: Όταν μιλάει η Emilia-Romagna

NEWSMOTO

Η πρώτη μοτοσυκλέτα γέννημα της συνεργασίας Ducati και Lamborghini αφορά σε ένα Diavel 1260, το οποίο αντλεί έμπνευση από το κορυφαίο supercar Siàn FKP 37 της φίρμας από τη Modena.

Advertisement
Advertisement

Το Diavel 1260 Lamborghini θα παραχθεί σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση 630 μονάδων και είναι δημιούργημα της συνεργασίας δύο καταξιωμένων εργοστασίων με ρίζες στη Motor Valley, τη γη Emilia-Romagna μέσα στην οποία έχουν δει το φως της παραγωγής μοναδικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες στο πέρασμα του χρόνου. Tο Siàn FKP 37 είναι εμπνευσμένο από το supercar Countach, θα παραχθεί σε συνολικά μόλις 63 μονάδες, καθεμία από τις οποίες θα εξατομικευθεί πάνω σε συγκεκριμένα αιτήματα πελατών. Παράγοντας συνδυασμένη θερμική και ηλεκτρική ισχύ 819Hp, το Siàn FKP 37 είναι το πιο ισχυρό Lamborghini που έχει παραχθεί ποτέ.

Το όλο εγχείρημα είναι προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στα Centro Stile των Ducati και Lamborghini. Ο στόχος ήταν ένας, να υπάρχουν πάνω στο Diavel τμήματα και λεπτομέρειες που καταδεικνύουν το Siàn FKP 37 και να του δίνουν μια ταυτότητα άμεσα αναγνωρίσιμη. Απέκτησε λοιπόν σφυρήλατες ζάντες με σχεδίαση που προέρχεται από τον κόσμο των sport αυτοκινήτων και πολλά κομμάτια ανθρακονήματος διάσπαρτα στο σώμα του. Η βαφή της μοτοσυκλέτας επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας ακριβώς το ίδιο χρώμα “Gea Green” με αυτό του Siàn FKP 37, ενώ πλαίσιο και τροχοί είναι βαμμένα σε απόχρωση “Electrum Gold”. Μοναδική κόκκινη λεπτομέρεια οι δαγκάνες Μ50 της Brembo (κι αυτό από τον κόσμο του αυτοκινήτου).

Advertisement
Advertisement

Η παρουσία του αριθμού 63 πάνω στο Diavel παραπέμπει στο 1963, χρονιά κατά την οποία δημιουργήθηκε η Lamborghini. Από αυτόν τον αριθμό πηγάζουν και οι 630 μοτοσυκλέτες που θα δουν τη γραμμή παραγωγής, με την κάθε μία εξ αυτών να φέρει την αρίθμησή της πάνω σε ένα αλουμινένιο πινακάκι στο πλαίσιο. Το Diavel Lamborghini είναι κατά βάση ένα Diavel 1260 (έκδοση S), για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια.

Advertisement

Diavel 1260

Από το 2011 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των power cruiser και όσοι το έχουν οδηγήσει δυσκολεύονται να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα του τύπου «πως είναι δυνατόν τόσο βάρος και όγκος να εξανεμίζονται στην οδήγηση;». Το Diavel βγήκε στην επιφάνεια σχεδόν αποκλειστικά για την αμερικάνικη αγορά, όπου και σάρωσε. Δύναμη, εμφάνιση, τρόμος. Αυτές είναι οι λέξεις που το περιγράφουν. Και όταν το οδηγήσεις, συμπληρώνεις μερικές ακόμα, όπως αδρεναλίνη, απόλαυση και άλλες συναφείς.

Advertisement

Από το 2019 το Diavel κινείται στα χνάρια του «τουριστικότερου» Xdiavel, αποκτώντας με τη σειρά του τον αυξημένης χωρητικότητας κινητήρα V-2 Testastretta με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες. Αυτό μεταφράζεται σε 162Hp και 130Nm ροπής από 1.262 ατμοσφαιρικά κυβικά. Απέκτησε όμως και νέο ατσάλινο πλαίσιο (πάντα χωροδικτύωμα), αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ εμπλουτίστηκε με μια ηλεκτρονική φαρέτρα με ότι φαντάζεστε και ακόμα παραπάνω.

Advertisement

Το 1260 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, στάνταρ και S, με αυτή την τελευταία (πάνω στην οποία βασίζεται η “Lamborghini”) να διαθέτει επιπρόσθετα ανάρτηση από την Öhlins, αποκλειστικές σφυρήλατες ζάντες, υψηλότερων προδιαγραφών φρένα της Brembo και στάνταρ το σύστημα «Quick Shift up & down Evo» για αλλαγές ταχυτήτων προς πάσα κατεύθυνση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Στάνταρ όμως –σε αμφότερες τις εκδόσεις- είναι και πολλά ακόμα καλούδια, όπως οδηγικά προγράμματα, traction control, Wheelie Control, μονάδα αδρανειακής μέτρησης σε έξι διαφορετικούς άξονες, cornering ABS και πάει λέγοντας.

Το Diavel 1260 Lamborghini συμπληρώνει τη γκάμα των Diavel 1260 του 2021, με όλα τα μοντέλα να είναι προσαρμοσμένα πλέον στις προδιαγραφές του Euro5. Η πανευρωπαϊκή του διάθεση θα ξεκινήσει πριν το τέλος της χρονιάς και σε τιμή που παραμένει άγνωστη για την ώρα.

Διαβάστε επίσης:

Aprilia Tuono 660: To δεύτερο μέλος προ των πυλών

Benelli Leoncino 800/800 Trail: Ένα Scrambler σε δύο εκδόσεις

Honda CB500X/F/R ΜΥ2021: Το πέρασμα στο Euro5 είναι γεγονός