Menu
Τιμές αυτοκινήτων | NewsMoto newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Newsmoto

Changjiang: Οι Γερμανοί ξανάρχονται με κινέζικα ρούχα

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Τα sidecars ζουν και βασιλεύουν(;) στη μακρινή Κίνα και τώρα θα προσπαθήσουν να κάνουν το ίδιο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Βλέποντας αυτές τις old style μοτοσυκλέτες με τα “καλάθια” κολλημένα στο πλάϊ τους, ο νους μας ταξιδεύει σε εικόνες γερμανικής κατοχής και αντίστοιχου περιεχομένου ρεπορτάζ και ελληνικές ταινίες. Μέσα από αυτές, έρχονται στην επιφάνεια γερμανοί στρατιώτες πάνω σε κατάμαυρες BMW, πολλές εκ των οποίων έμειναν πίσω μετά τη φυγή των κατακτητών και αρκετές εξ αυτών συνεχίζουν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Η άγνωστη στον πολύ κόσμο κινεζική Changjiang εύχεται να δει τα μοντέλα της να χρησιμοποιούνται μόνο για ευχάριστους σκοπούς, εξειδικεύεται στο είδος και πρόσφατα παρουσίασε τα δύο νέα της μοντέλα μοτοσυκλετών με sidecars λέγοντας πως είναι αυτά που μπορούν και παντρεύουν τις κλασσικές εφαρμογές με τη σύγχρονη τεχνολογία. Ο κινητήρας τους δεν είναι boxer, αποτελώντας την κυριότερη παραφωνία σε σχέση με τα μοντέλα που μιμούνται, αλλά από την άλλη διαθέτουν προηγμένα συστατικά, ειδικά σε φρένα και ανάρτηση, οπότε μάλλον εδώ παίρνουν το αίμα τους πίσω.

Η τρίτροχη ιστορία του εν λόγω κινέζου κατασκευαστή ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1950, όταν και ο κινεζικός στρατός του ζήτησε να τον εξοπλίσει με 1.000 μοτοσυκλέτες με πλαϊνό καλάθι (sidecar). Στη συνέχεια τα μοντέλα αυτά, εξοπλισμένα με ένα δικύλινδρο επίπεδο κινητήρα (boxer) 750cc, έγιναν διαθέσιμα στο ευρύ κοινό και παρέμειναν στην παραγωγή μέχρι το 2017! Φυσικό αποτέλεσμα αυτού είναι εκατομμύρια παρόμοια οχήματα να έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα στη χώρα του ρυζιού.

Το βήμα μπροστά άργησε να γίνει και να που πλέον η Changjiang προσφέρει δύο πολύ πιο σύγχρονα μοντέλα με πλαϊνό καλάθι, τα Pekin Express & Dynasty, τα οποία είναι εφοδιασμένα με κινητήρα 650cc (που ανέπτυξε από κοινού με τη CF Moto). Πρόκειται για ένα δικύλινδρο εν σειρά υγρόψυκτο σύνολο που αποδίδει 61Hp, με τετραβάλβιδες κεφαλές, 2ΕΕΚ και ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. Το κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις και, κάτι καινοτομικό για την κατηγορία, ο κινητήρας διαθέτει διπλή χαρτογράφηση (Eco & Sport).

Κύρια χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων

  • Άδεια κυκλοφορίας για 3 άτομα
  • Αναρτήσεις της KYB (Kayaba)
  • Αμορτισέρ τιμονιού της Fastrace
  • Ζάντες αλουμινίου
  • Πίνακας οργάνων LCD
  • Φώτα LED
  • Εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα)
  • Κάλυμμα εφεδρικού τροχού (ρεζέρβας)
  • Κάλυμμα καθίσματος καλαθιού
  • Μεγάλο πορτ-μπαγκαζ στο sidecar που κλειδώνει
  • Υποδοχή USB
  • Υποδοχή 12V (τύπου αναπτήρα)
  • Σέλα με αμορτισέρ και κάθισμα συνεπιβάτη με ζώνη ασφαλείας
  • Αφαιρούμενη σέλα συνεπιβάτη (έχει σχάρα από κάτω)
  • Προφυλακτήρες στο καλάθι
  • Σχάρα στο εμπρός μέρος του καλαθιού
  • Σύστημα CBS (συγχρονισμένη πέδηση και στους 3 τροχούς)
  • Μπροστινό φρένο: Δίσκος 320mm, 3 έμβολα
  • Πίσω φρένο: Δίσκος 256mm με ένα έμβολο
  • Φρένο στο καλάθι: Δίσκος 256mm με ένα έμβολο.
  • Φρένο στάθμευσης στο τιμόνι (χειρόφρενο)
  • Μπροστινό / πίσω / πλευρικό ελαστικό: 4.10-18
  • Ντεπόζιτο 20 L (4 L ρεζέρβα), αυτονομία μεγαλύτερη των 400χλμ
  • Μεταλλική εργαλειοθήκη που κλειδώνει στο πλαϊνό καπάκι
  • Βάρος 365 κιλά

Αμφότερα τα μοντέλα βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα και με τιμή πώλησης στα 12.680€ για το Dynasty και στα 12.950€ για το Pekin Express, στο βασικό εξοπλισμό του οποίου περιλαμβάνονται ηλεκτρικό βαρούλκο με ασύρματο χειριστήριο, λάστιχα διπλής χρήσης, τρεις(!) προβολείς στο καλάθι και δίχτυα προστασίας στον προβολέα της μοτοσυκλέτας και στο πίσω stop. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Διαβάστε επίσης:

Triumph Tiger 850 Sport MY2021: Σε κάνει να αναρωτιέσαι

SYM Maxsym TL 508: Αύξηση κυβισμού και Euro5

Aprilia: Τρεις τροχοί α λα Ιταλικά…

Δημοφιλή στο Protothema.gr