Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Aprilia: Τρεις τροχοί α λα Ιταλικά…

Ελλάδα 0:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Aprilia: Τρεις τροχοί α λα Ιταλικά…

NEWSMOTO

Aprilia: Τρεις τροχοί α λα Ιταλικά…

NEWSMOTO

Μια απάντηση στο Niken της Yamaha φαίνεται πως ετοιμάζουν οι Ιταλοί, με τον όμιλο Piaggio να ζητάει πίσω τις τρίτροχες δάφνες του, αυτές που έχουν τις ρίζες τους στο MP3.

Advertisement
Advertisement

Το τρίτροχο concept της Yamaha είναι μια –ας πούμε- «απλή» ιδέα. Μια ήδη υπάρχουσα μοτοσυκλέτα (MT-09) με επανασχεδιασμένο το εμπρός μέρος που πλέον θα φιλοξενούσε 2 μπροστινούς τροχούς. Κάπως έτσι σκέφτηκαν και οι άνθρωποι της Aprilia, καθώς με βάση το Mana φαίνεται πως εξελίσσουν τη δική τους τρίτροχη προσέγγιση στις τάξεις των μεγάλων κυβισμών. Πρόκειται για μια πολύ καλή βάση, καθώς ο κινητήρας των 839 κυβικών εκατοστών σε συνδυασμό με την αυτόματη μετάδοση θα μπορούσαν να δέσουν ένα σβέλτο.. γλυκό με τρεις τροχούς και χαρακτηριστική ευκολία στην οδήγηση.

Τα αποκαλυπτικά στοιχεία που μας δείχνουν τα σχέδια για την κατοχύρωση της πατέντας φανερώνουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εμπρός συστήματος του MP3, του scooter που έσυρε πρώτο τον τρίτροχο χορό. Βέβαια οι ομοιότητες τελειώνουν στις 2 παράλληλες μπάρες που μετατρέπουν την κίνηση του τιμονιού σε κατεύθυνση και κλίση των 2 τροχών. Όπως είναι λογικό, στην περίπτωση της μοτοσυκλέτας μιλάμε για ένα σαφώς πιο ενισχυμένο σύστημα

Advertisement
Advertisement

Στον τομέα της ανάρτησης, έχει ακολουθηθεί ένα αρκετά διαφορετικό μονοπάτι από εκείνο της Yamaha, καθώς δεν συναντάμε τα συμβατικού τύπου –διπλά- καλάμια, αλλά ένα σύνολο συνδέσμων και ελατηρίων που θυμίζουν, θα έλεγε κανείς, ένα κατακόρυφο ψαλίδι αυτοκινήτου. Ένα σύστημα το οποίο -σύμφωνα με τους Ιταλούς- υπερτερεί σημαντικά εκείνου του Niken, σε τομείς όπως το κόστος, η συντήρηση αλλά και η δυνατότητα ρυθμίσεων, όπως π.χ. τη ρύθμιση της γωνίας Camber (της γωνίας που σχηματίζεται από τον κατακόρυφο άξονα). Το τελευταίο είναι και το δεδομένο που αυξάνει και τα επίπεδα της πρόσφυσης.

Advertisement

Εν κατακλείδι, αυτό που έχουμε μπροστά μας μπορεί να είναι μόνο σχέδια στο χαρτί, ωστόσο η λεπτομέρειά τους δείχνει πως δεν πρόκειται για μια γενική και αόριστη ιδέα, αλλά για ένα concept με πολύ σαφή προορισμό. Το Mana μπορεί να μην παράγεται πια, αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο V2 κινητήρας του δεν αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Ο χρόνος θα δείξει για ακόμα μια φορά…

Πηγή: mcn.com

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Kymco 2021: “Time to Excite” με Αdventure scooter;

Honda NC750X MY2021: Περισσότερη δύναμη, περισσότερα ηλεκτρονικά

Advertisement

BMW Definition CE 04: Μέσα από τις πόλεις του μέλλοντος