Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

VW ID.4 GTX: Επίσημη παρουσίαση

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Μετά το crossover ID.4 και το επταθέσιο ID.6, ήρθε η ώρα για κάτι πιο sportive: Το ID.4 GTX. Ίσως το GTi του μέλλοντος αν η αυτοκίνηση μείνει στην ηλεκτροκίνηση.

Μετά τα GTI, GTD (Sport diesel) GTE (sporty υβριδικά), ήρθε η ώρα για τα sport… ηλεκτρικά με το GTX να δημιουργεί αυτή την κατηγορία.

Η Volkswagen βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, όσο αφορά την ηλεκτροκίνηση. Στόχος της είναι ως το 2025 όλα τα μοντέλα της να είναι ηλεκτροκίνητα και αυτό δεν είναι κάτι εύκολο. Είδαμε το ID.6 με τις 3 σειρές καθισμάτων στη Σαγκάη την περασμένη εβδομάδα και τώρα ήρθε η ώρα η εταιρία να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό κάτι sportive Το νέο Volkswagen ID 4 GTX αποκαλύφθηκε ως η νέα «σπορ ναυαρχίδα» της γκάμας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, προσφέροντας 300 ίππους από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες τετρακίνηση έως και 400 χλμ. αυτονομία. Η Volkswagen αναφέρει επίσης ότι το ID 4 GTX θα δείξει πώς «η βιωσιμότητα και οι επιδόσεις με την sport οδική συμπεριφορά δεν αλληλοαποκλείονται».Τα μοντέλα και το όνομα GTI επικεντρώνονται γύρω από το Golf , η Volkswagen επέλεξε να χρησιμοποιήσει το ID. 4 για το πρώτο μοντέλο της σειράς GTX λόγω τόσο της αυξανόμενης σημασίας της αγοράς των SUV όσο και της απόφασης για χρήση δύο κινητήρων, κάτι που το μικρότερο ID.3 δεν μπορεί να φιλοξενήσει.

Το ID 4 GTX διαθέτει μια σειρά από ξεχωριστά στοιχεία στυλ για να διαφοροποιηθεί από το κανονικό ID 4, όπως: Σήματα GTX, στη μάσκα, μια μαύρη οροφή και πίσω αεροτομή και μία γκρι μπάρα οροφής. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι σχεδιασμένος από την αρχή. Τα μπροστινά φώτα LED διαθέτουν αποκλειστικό σχεδιασμό, ενώ τα πίσω φώτα LED είναι σχεδιασμένα για να δημιουργούν ένα φως φρένων σε σχήμα “Χ”. Το εσωτερικό διαθέτει ένα νέο συνδυασμό χρωμάτων κατά παραγγελία, με σκούρο μπλε πάνελ δερματίνης στο ταμπλό και τα ένθετα στις πόρτες και κόκκινη ραφή για αντίθεση. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμη μια έκδοση με την ταρτάν επένδυση που χρησιμοποιήθηκε για τα μοντέλα GTI, GTE και GTD. Τα premium sport καθίσματα είναι επίσης προαιρετικά.

Οι κινητήρες του GTX περιλαμβάνουν μοτέρ συγχρονισμού μόνιμου μαγνήτη (PSM) στον πίσω άξονα και έναν ασύγχρονο κινητήρα (ASM) στον μπροστινό άξονα και οι δύο συνδυάζονται για να αποδώσουν 300 ίππους, ενώ η Volkswagen δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την απόδοση ροπής. Το 0-100 έρχεται σε 6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ / ώρα και την αυτονομία να φτάνει τα 400 χλμ Το σύστημα τετρακίνησης ελέγχεται από υπολογιστή και καθορίζει τον τρόπο χρήσης της διαθέσιμης ροπής για την εξισορρόπηση της δύναμης και της σταθερότητας. Η κίνηση μεταδίδεται πίσω, με τον μπροστινό κινητήρα να χρησιμοποιείται μόνο όταν απαιτείται αυξημένη πρόσφυση και απόδοση.

Το μοντέλο διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77kWh 24 στοιχείων (η μεγαλύτερη διαθέσιμη για το ID.4) που ζυγίζει 486 κιλά, προσφέρει μια γκάμα έως 400 χλμ. Θα προσφερθούν πέντε προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής sport ρύθμισης. Ένα προαιρετικό Sports pack μειώνει το ύψος κατά 15mm σε σύγκριση με το κανονικό ID.4 και προσθέτει προοδευτικότητα στο τιμόνι. Το πακέτο Sports Plus προσθέτει ρυθμίσεις στην ανάρτηση όπως στις εκδόσεις R της Volkswagen. Θα προσφερθεί επίσης μια σειρά από πακέτα εξοπλισμού παρόμοια με τα κανονικά ID.4, με τα πιο ακριβά μοντέλα να περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως μια οθόνη αφής 12 ιντσών αντί για την οθόνη των 10.

Το ID 4 θα κυκλοφορήσει στη Γερμανία αυτό το καλοκαίρι, από 50.415 € ενώ δεν αποκλείεται και έκδοση R η οποία πιθανότατα θα περιλαμβάνει και ένα ID 3 R.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτη δοκιμή: Volkswagen ID.4 204 PS
Το Volkswagen ID.4 είναι το World Car of the Year 2021
Η Volkswagen θα λανσάρει ηλεκτρικό pick-up στις ΗΠΑ

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr